←  Off-topic

Main page

»

OT - Zobrazování celkového způsobeného DMG

rallytravel's Photo rallytravel 19 Aug 2012

To je můj problém. Jsem nováček teda, ale jezdím s Super Pershing. Ten tank se mi prostě líbí, bohužel jediná účinná taktika je prskat z úkrytu na dálku. Jenže s tím dělem způsobím škodu jedině s HE, takže na konci mám třeba 5 těžce poškozených tanků, které někdo jiný dorazí, ale já jsem ten noob co machruje s premiákem :o)

Odděleno z návrhového tématu.

/JejKey

ClearEvil's Photo ClearEvil 19 Aug 2012

"ten noob co machruje s premiákem"

To budeš pro některé hráče vždycky, ať budeš hrát sebelíp. Je lepší to ignorovat.

imartas's Photo imartas 19 Aug 2012

View Postrallytravel, on 19 August 2012 - 08:59 AM, said:

To je můj problém. Jsem nováček teda, ale jezdím s Super Pershing. Ten tank se mi prostě líbí, bohužel jediná účinná taktika je prskat z úkrytu na dálku. Jenže s tím dělem způsobím škodu jedině s HE, takže na konci mám třeba 5 těžce poškozených tanků, které někdo jiný dorazí, ale já jsem ten noob co machruje s premiákem :o)
Ach jo.Nic proti tobě ale když dostanu do teamu přesně tenhle typ hráčů jako ty tak bych vraždil.Nahráno 2700 her, koupí si prémiák a stojí celou hru na capu.Nejlíp bys udělal kdybys prvně získal nějaký zkušenosti a pak si koupil takový tank.Btw kempit se SupPershingem je totální volovina. :facepalmic:
Edited by imartas, 19 August 2012 - 09:15 AM.

rallytravel's Photo rallytravel 19 Aug 2012

Ahoj, nestojím na capu. :-) a taky nic proti tobě :-)

imartas's Photo imartas 19 Aug 2012

View Postrallytravel, on 19 August 2012 - 09:20 AM, said:

Ahoj, nestojím na capu. :-) a taky nic proti tobě :-)
Hele přidej se do nějakýho klanu,hraj s kámošema čety,roty ale hlavně získávej zkušenosti.Pak hrej s prémiákem.

lakotamm's Photo lakotamm 19 Aug 2012