Jump to content


Czołgi miesiąca: Usłysz ryk niemieckich czołgów!


  • This topic is locked This topic is locked
71 replies to this topic

Devourer1 #21 Posted 02 October 2012 - 05:10 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 41338 battles
  • 1,550
  • [W_T_G] W_T_G
  • Member since:
    04-29-2012
Wreszcie się doczekałem, żeby coś z mojego garażu było czołgiem miesiąca. Mam akurat oba Tigery wymaksowane, ten pierwszy powinien trochę zarobic, KT przynajmniej powinien wychodzić na 0.

Avenger_144 #22 Posted 02 October 2012 - 05:29 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 15183 battles
  • 451
  • Member since:
    04-06-2012

View PostRain, on 02 October 2012 - 04:41 PM, said:

Standard, był miesiąc USA i były sapy że brak niemieckich i ruskich eventów. Jest niemiecki i jest płacz że 25% to mało i że akurat tygrysy...będzie ruski event znowu będzie płacz :)
Powinno się zabronić komentować newsy.
Nie ma to jak płacz z powodu płaczu w komentarzach :Smile_trollface-3:

A z Tygrysem Henschela naprawde przesadzają. W zeszłym miesiącu pamiętam co najmniej 2 promocje z nim związane (Ural Steel i niemieckie prototypy), a i wcześniej tego nie brakowało eventów. Podobnie nadużywany jest IS.

SkrzypoVita #23 Posted 02 October 2012 - 05:51 PM

    Corporal

  • Player
  • 35615 battles
  • 130
  • [MVPS] MVPS
  • Member since:
    05-06-2011
Mniam KT

ZharonaX #24 Posted 02 October 2012 - 06:06 PM

    Corporal

  • Player
  • 10695 battles
  • 171
  • Member since:
    04-26-2012
oczywiście fail wargaming, czyli obrazek tygrysa 2 pod napisem tygrys 1
Problem? :Smile_trollface-3:

Razor322 #25 Posted 02 October 2012 - 06:09 PM

    Private

  • Player
  • 14696 battles
  • 39
  • [MOAB] MOAB
  • Member since:
    02-15-2012
@UP "PzKpfw VI Tiger to niemiecki czołg ciężki tieru VII, następca VK3601 (H), po którym można zbadać pojazd PzKpfw VIB Tiger II tieru VIII. Przyjrzyjmy się dokładnie opisowi z drzewa technologicznego:"
Można to różnie rozumieć , chodzi o Tigera , którego zdjęcia nie ma lub o Tigera II , który jest widoczny na zdjęciu. Poczytaj jeszcze parę razy to zdanie to zrozumiesz :Smile_trollface-3:

Ajax313 #26 Posted 02 October 2012 - 06:28 PM

    Private

  • Player
  • 61718 battles
  • 1
  • [M4FUN] M4FUN
  • Member since:
    03-01-2012
Miał predkosc maksymalna prawie 38 km/h a grze ma tylko 30. A taki Radziecki IS-3 predkosc maksymalna 40 km/h a w grze 38. Troche to niesprawiedliwe...

Paindemonium #27 Posted 02 October 2012 - 06:33 PM

    Captain

  • Player
  • 22655 battles
  • 2,128
  • Member since:
    04-01-2011
Jest spoko :) Sobie  może w końcu tygryskiem pykne.

TheShadow95 #28 Posted 02 October 2012 - 06:34 PM

    Private

  • Player
  • 10345 battles
  • 19
  • Member since:
    11-13-2011
Szkoda że Tiger II nie jest po przecenie.

Edited by TheShadow95, 02 October 2012 - 06:35 PM.


maniek #29 Posted 02 October 2012 - 06:50 PM

    Private

  • Beta Tester
  • 16551 battles
  • 38
  • Member since:
    07-30-2010
Nie ma zniżki na kupno KT ?

Kierte #30 Posted 02 October 2012 - 07:17 PM

    Corporal

  • Player
  • 16503 battles
  • 112
  • [NOPAN] NOPAN
  • Member since:
    03-20-2012
Wiem że zły temat, ale dotyczy Tygrysów I i II, niemieckie 88 dostały Ninja Nerfa... celność długiej 88 wynosiła 0.32, teraz ma 0.34, krótka miała 0,36, teraz ma 0,38, najlepsze jest to, że radzieckie dostały lepszą celność... powoli odbierają Niemą ich największy atut, celność...
W tematach o zmianach w 0.8.0 nie ma wzmianki o pogorszeniu celności dla dział 88, są tam tylko buff'y dla 75

Edited by Kierte, 02 October 2012 - 07:20 PM.


Haren #31 Posted 02 October 2012 - 08:06 PM

    Sergeant

  • Beta Tester
  • 17017 battles
  • 225
  • [22ACU] 22ACU
  • Member since:
    12-10-2010

View Post_Hegemon_, on 02 October 2012 - 04:21 PM, said:

Po ostatnim miesięcznym evencie dotyczącym czołgu niemieckiego - PzIV - w.w dostał kosmicznego NERFA :P. Czy i tym razem można się spodziewać takowej "niespodzianki" po evencie - dotyczącej obydwu maszyn :P..

Na zasadzie : cieszcie się kochać obecne niemieckie czołgi - bo za moment zostaną znerfione ;D..

(prosze tego posta nie odbierać na poważnie ;) )

aczkolwiek... :Smile_trollface-3:

Heh, bardzo dobrze, że do E-75 (Oby został przeceniony po Golden Joystick!) zostało mi tylko 8k expa :P

Kumpel111 #32 Posted 02 October 2012 - 08:33 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 12823 battles
  • 313
  • Member since:
    05-09-2011
Szkoda że ni ma za pół ceny Tigera I. Niestety nie skorzystam

_Hegemon_ #33 Posted 02 October 2012 - 08:41 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 16294 battles
  • 704
  • Member since:
    05-24-2011

View PostKierte, on 02 October 2012 - 07:17 PM, said:

Wiem że zły temat, ale dotyczy Tygrysów I i II, niemieckie 88 dostały Ninja Nerfa... celność długiej 88 wynosiła 0.32, teraz ma 0.34, krótka miała 0,36, teraz ma 0,38, najlepsze jest to, że radzieckie dostały lepszą celność... powoli odbierają Niemą ich największy atut, celność...
W tematach o zmianach w 0.8.0 nie ma wzmianki o pogorszeniu celności dla dział 88, są tam tylko buff'y dla 75

Dlatego przesiadłem sie częsciowo na Ruskie tanki i będę szarpał na nich takie WR , aż je w końcu z tego powodu znerfią :P (no nie przeze mnie ale jak kilka tysięcy osób zrobi to samo to moze ktoś sie kapnie że coś jest nie tak).  Jeżeli już mam walczyć z nerfami innych nacji - to zastosuje tą samą broń co Rosjanie na serwerze RU tylko w odwrotną stronę hehehe. Będę grać Ruskimi jeszcze lepiej niż Niemcami . Jak coś ma za dobre wyniki to go WG NERFUJE :D. Więc nic innego mi nie pozostało - jak iśc w radziecką myśl technologiczną i na każdym z pojazdów od V do VIII/IX - wykręcić WR około 59%-60%.

Może i wtedy działa rosyjskie będą miały wreszcie taką celnośc jak w opisach a nie tylko na papierze ..

Co do parametrów dział Tygrysów H i KT - to i tak od jakiegos czasu wiele osób zauwazylo (szczególnie w przypadku KT że z celnością 105mm jest coś sknocone). Pociski mają dziwna tendencje do opadania przed albo za cel - pomimo maks skupienia celownika i powtarzalności strzalu z wymierzoną poprawką. O 88mm L56 są całe tomy stron na tym forum domagajace się poprawienia wielu aspektów tej armaty..

W Sobotę - wezme na warsztat KT - i zobacze czy przy okazji tego wydarzenia - uda mi sie odrobić na nim moje kiepskie WR :/...

skater21 #34 Posted 02 October 2012 - 09:03 PM

    Private

  • Player
  • 12277 battles
  • 7
  • Member since:
    02-19-2012
skad maja te info o Tiger II sa bledne silnik byl Maybach HL230 P30 522 km. mase mial 69400 kg a nie 13520 kg

ZharonaX #35 Posted 02 October 2012 - 10:51 PM

    Corporal

  • Player
  • 10695 battles
  • 171
  • Member since:
    04-26-2012

View PostRazor322, on 02 October 2012 - 06:09 PM, said:

@UP "PzKpfw VI Tiger to niemiecki czołg ciężki tieru VII, następca VK3601 (H), po którym można zbadać pojazd PzKpfw VIB Tiger II tieru VIII. Przyjrzyjmy się dokładnie opisowi z drzewa technologicznego:"
Można to różnie rozumieć , chodzi o Tigera , którego zdjęcia nie ma lub o Tigera II , który jest widoczny na zdjęciu. Poczytaj jeszcze parę razy to zdanie to zrozumiesz :Smile_trollface-3:
Przecież tu Ewidentnie chodzi o tigera przecież jest obrazek (błędny) pod nim tygrys to następca VK bla bla bla i zaraz poniżej mamy jego drzewko technologiczne.
Obudź się Wargaming słynie z takich pomyłek
I to mnie bawi że zawsze coś walną :Smile_trollface-3: PROBLEM?

Sabriel #36 Posted 03 October 2012 - 09:09 AM

    Corporal

  • Beta Tester
  • 1545 battles
  • 122
  • Member since:
    12-15-2010

View Postskater21, on 02 October 2012 - 09:03 PM, said:

skad maja te info o Tiger II sa bledne silnik byl Maybach HL230 P30 522 km. mase mial 69400 kg a nie 13520 kg

Co miało taką masę silnik?? silnik prawie całą masą czołgu??

marasenha #37 Posted 03 October 2012 - 09:26 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 41162 battles
  • 1,431
  • Member since:
    03-02-2011
Jak zawsze wieczni malkontenci. "Dlaczego jest 25 %, przecież mogłoby być 2500 %?!?!?!oneoneone!!1 WG u sucks!!!"

Fajny i długi event. Tigera I przecierpiałem i sprzedałem, ale jego starszym bratem gram dalej, choć ostatnio rzadziej - grind e-75 zajął jego miejsce. Trzeba będzie go odkurzyć i coś pozarabiać :)

Zbrojmistrz #38 Posted 03 October 2012 - 09:38 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 23792 battles
  • 54
  • [GSQ] GSQ
  • Member since:
    07-04-2011

View PostZharonaX, on 02 October 2012 - 10:51 PM, said:

Przecież tu Ewidentnie chodzi o tigera przecież jest obrazek (błędny) pod nim tygrys to następca VK bla bla bla i zaraz poniżej mamy jego drzewko technologiczne.
Obudź się Wargaming słynie z takich pomyłek
I to mnie bawi że zawsze coś walną :Smile_trollface-3: PROBLEM?

To nie tak, WG dba o nasz rozwój intelektualny, jak wiadomo wszelkie kalambury i łamigłówki pomagają w utrzymaniu sprawności umysłowej, a tu czytając news'a dostajemy darmowe ćwiczenie, żeby nie stetryczał nam mózg. Musimy przeczytać ze 2-3 razy uważnie, wyłapać sprzeczności w tekście i sami domyśleć się ukrytego prawdziwego sensu, którego nie umiał przekazać autor newsa :Smile_Default:
Najbardziej narzekają na te łamigłówki Ci, którzy ich nie rozwiązali :Smile_veryhappy:

Pozdrawiam

Edited by Polonische_banditen, 03 October 2012 - 09:44 AM.


TheRafalski #39 Posted 03 October 2012 - 10:18 AM

    Sergeant

  • Player
  • 2846 battles
  • 201
  • Member since:
    01-13-2012
W opisie specjala na stronie jest od wczoraj notka:
"Ze względu na zaistniały problem w trakcie wprowadzania podwyższonych przychodów dla czołgu PzKpfw VI Tiger przychody dla tego pojazdu zostały zwiększone jedynie o 20% zamiast 25%. W związku z tym, aby skompensować zaistniały błąd od teraz do końca trwania promocji (16 października) przychody dla tego pojazdu zostały zwiększone o 30%!"

Zagrałem wczoraj bitwę Tygrysem I ok. 21.00 i w podsumowaniu otrzymałem informację, że otrzymałem za bitwę łącznie ok. 24.000 kredytów, z czego standardowej stawki ok. 20.000 oraz dodatkowo za wydarzenie (rozumiem specjal) ok. 4.000. To daje jedynie 20% ekstra, a nie 25%, jak anonsowano, nie mówiąc o 30%.

Bardzo proszę o podanie od kiedy naprawdę ten podwyższony próg obowiązuje i sprawdzenie, czy rzeczywiście działa.

P.S. piszę dopiero teraz, bo wczoraj, pomimo kilku prób, za nic nie mogłem tej informacji zapisać na forum. Czasem zdarza mi się taki problem, czy może ktoś też tego doświadcza?

skater21 #40 Posted 03 October 2012 - 12:49 PM

    Private

  • Player
  • 12277 battles
  • 7
  • Member since:
    02-19-2012

View PostSabriel, on 03 October 2012 - 09:09 AM, said:

Co miało taką masę silnik?? silnik prawie całą masą czołgu??
to jest cala masa czolgu




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users