Jump to content


Wesołych mikołajków!


  • This topic is locked This topic is locked
108 replies to this topic

Community #1 Posted 06 December 2012 - 12:12 PM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 38,718
  • Member since:
    11-09-2011

*
POPULAR

6 grudnia to w wielu krajach Europy dzień świętowania i nie powinno nikogo dziwić, że również na polach bitew World of Tanks będziemy świętować! Będziecie mieli okazję skorzystać z darmowego kodu bonusowego, który jest pierwszym z serii prezentów świątecznych!

Pełen tekst wiadomości

profes79 #2 Posted 06 December 2012 - 12:15 PM

    Field Marshal

  • Player
  • 28340 battles
  • 12,735
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    05-02-2012
Mała rzecz a cieszy :)

Quote

który jest pierwszym z serii prezentów świątecznych!

To też cieszy :)

xMr_Silent_Painx #3 Posted 06 December 2012 - 12:16 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 20086 battles
  • 69
  • Member since:
    04-12-2012
O jak miło  :Smile-bajan2:

Siegfryd #4 Posted 06 December 2012 - 12:18 PM

    Private

  • Player
  • 9951 battles
  • 35
  • Member since:
    07-13-2012
Dzięki

UFOludek1987 #5 Posted 06 December 2012 - 12:22 PM

    Private

  • Clan Commander
  • 5067 battles
  • 40
  • [KFOR1] KFOR1
  • Member since:
    04-22-2012
super prezent :) czekamy na kolejne prezenty świąteczne :)

blobik34 #6 Posted 06 December 2012 - 12:24 PM

    Corporal

  • Player
  • 37488 battles
  • 105
  • Member since:
    07-08-2012
Dzieki

javiki #7 Posted 06 December 2012 - 12:28 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 30969 battles
  • 1,130
  • [KKM] KKM
  • Member since:
    06-16-2011
W bucie nic nie było-a tu Wot zaskoczył:)

ZuyKocyk #8 Posted 06 December 2012 - 12:28 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 10441 battles
  • 63
  • Member since:
    07-15-2012
O ,  zawsze pare sreberek wpadnie za te " gadżety" , dzieki :)

Iamthechampion123 #9 Posted 06 December 2012 - 12:28 PM

    Private

  • Player
  • 24651 battles
  • 44
  • Member since:
    04-05-2012
Wspaniały prezent  :Smile_Default:

NeutroNShivA #10 Posted 06 December 2012 - 12:29 PM

    Corporal

  • Player
  • 20697 battles
  • 106
  • Member since:
    05-04-2012
Nawet nieźle. Zawsze przyda się troche srebra w zamian za te czekolade, ciasteczka i herbatę itd.  Thx.

TheRafalski #11 Posted 06 December 2012 - 12:30 PM

    Sergeant

  • Player
  • 2846 battles
  • 201
  • Member since:
    01-13-2012
Dziękuję, oby tak dalej!!!

malps #12 Posted 06 December 2012 - 12:31 PM

    Lieutenant Сolonel

  • Beta Tester
  • 42211 battles
  • 3,061
  • [KZA] KZA
  • Member since:
    12-08-2010
Dziekuję za miłą niespodziankę i czekam na kolejne  :Smile_great:

kasza2001 #13 Posted 06 December 2012 - 12:33 PM

    Private

  • Player
  • 5511 battles
  • 3
  • Member since:
    06-12-2011
fajnie ciekawe co dalej może jakiś czołg premium było by fajnie ale za 250 sztuk złota też bym się cieszył :Smile_glasses:   :Smile_trollface-3:

Edited by kasza2001, 06 December 2012 - 12:34 PM.


luk0i #14 Posted 06 December 2012 - 12:34 PM

    Sergeant

  • Player
  • 11076 battles
  • 283
  • Member since:
    09-19-2012
Dzięki, dzięki! :)

Iamthechampion123 #15 Posted 06 December 2012 - 12:36 PM

    Private

  • Player
  • 24651 battles
  • 44
  • Member since:
    04-05-2012
@kasza2001 podobno na nowy rok ma być 1 tier  :Smile_blinky:

rafalvfr #16 Posted 06 December 2012 - 12:41 PM

    Private

  • Beta Tester
  • 7804 battles
  • 39
  • Member since:
    11-15-2010
Thx :)

x_Kot_x #17 Posted 06 December 2012 - 12:43 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 19430 battles
  • 59
  • [TVRS] TVRS
  • Member since:
    11-20-2011
O fajnie :) ale i tak znając życie znajdą sie jakieś marudy  :Smile_sceptic:

Jankes15 #18 Posted 06 December 2012 - 12:43 PM

    Corporal

  • Player
  • 9365 battles
  • 185
  • Member since:
    01-06-2012
no i co się cieszycie, Amerykanie pewnie dostali po 6 wszystkiego a my tylko po 5  :Smile_sceptic:
a tak poważnie, to gdzie jest Polskie drzewko?! :Smile_veryhappy:
a tak całkiem poważnie super prezent od WG, jak dla taki dokładnie mikołajkowy, czekoladki, cola etc.
teraz wszystko będziemy szybciej: strzelać, skręcać, przyspieszać

wazik #19 Posted 06 December 2012 - 12:55 PM

    Private

  • Player
  • 41784 battles
  • 21
  • [PMHC2] PMHC2
  • Member since:
    02-28-2012
witam,
wszyscy dostaja standardowe paczki czy ulepszone racje sa zalezne od posiadania czolgow danej nacji?
np jak nie mam zadnego czolgu amerykanskiego to nie dostane coli..?

i btw, bardzo by sie przydal dzwiek jak koledzy z druzyny gina, bo czesto w trakcie walki spostrzegam ze nagle 1/4 druzyny zginela i przeciwnik zadek zaraz mi zrobi, a nie patrzylem na minimape bo bylem zajety walka z tymi z przodu. pikniecie czy cus, bo komunikaty mozna przeoczyc.

Alpa_Chino #20 Posted 06 December 2012 - 12:56 PM

    Lieutenant Сolonel

  • Player
  • 36224 battles
  • 3,445
  • Member since:
    03-23-2011
Miła odmiana po tym kilogramie węgla w skarpecie dzisiaj rano.  :Smile_smile:




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users