Jump to content

Hráčský návod pro nováčky; aneb z prvního na pátý tier, výběr tanků, rady, tipy

začátečník výběrtanku návod manual tipy rady wot

• Please log in to reply
289 replies to this topic

k0n0p #21 Posted 26 February 2013 - 11:27 PM

Lance-corporal

• Player
  • 17666 battles
  • 87
Dík, poučný. Jsem nováček, takže mi leccos pomohlo. Otázky však pořád nějaké zůstávají :)

Sailog #22 Posted 28 February 2013 - 03:51 PM

Lance-corporal

• Player
  • 28784 battles
  • 87
  • [A-N-V] A-N-V
Dobrá práce! 1+

Tuccy #23 Posted 28 February 2013 - 04:19 PM

Czech Community Manager

• WG Staff
  • 14456 battles
  • 6,482
  • [WG] WG
sakra... Došly mi pro autora pluska, holt musím počkat do zítřka :)

Dobrý návod, díky za něj!

inulthor #24 Posted 28 February 2013 - 05:35 PM

Private

• Player
  • 6902 battles
  • 28
  • [-CZT-] -CZT-
Si zaslouží odměnu ne? Pluska potěší, ale určo můžete z ponožky vytáhnout něco lepčího :-)

RagSalt #25 Posted 11 March 2013 - 06:39 PM

Captain

• Player
  • 21610 battles
  • 2,013
  • [A-N-V] A-N-V
Doplněn text, na řadě míst. Přidána kapitolka o výběru děl. Doplněny odkazy. Uvítám podměty pro další rozšíření.

Grafo853 #26 Posted 12 March 2013 - 03:09 PM

Private

• Player
  • 23468 battles
  • 21
Výborné... postupne som si to prešiel a preklikal, ...skvelá práca. Palec hore a poklona. Toto vlákno a Akcidove videá je IMHO pre začiatok to najlepšie čo si môže začiatočník naštudovať.
Dúfam, že budeš pokračovať aj ďalej /6+.../, lebo nikde na 5-6 Tieri sa začína lámať chleba :-)

Romlinson #27 Posted 14 March 2013 - 02:55 PM

Private

• Player
  • 22885 battles
  • 16
  • [1TB3] 1TB3
super...diky moc

elwiscomeback555 #28 Posted 15 March 2013 - 08:45 AM

Lieutenant

• Player
  • 15966 battles
  • 1,967
škoda, že tohle strašná spousta nováčků neuvidí...

Ca5per #29 Posted 18 March 2013 - 01:07 PM

Private

• Beta Tester
  • 8677 battles
  • 13
Dobrá práce.