Jump to content

Medy, załoga

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

m0rrales #1 Posted 18 March 2013 - 08:49 PM

Lance-corporal

• Player
  • 0 battles
  • 14
Witam. W WoT gram od paru miesięcy casualowo, jednak gra strasznie mnie wciąga, przez co czytam fora, poradniki, tematy o czołgach itp. coby stać się lepszym graczem. Przetestowałem sporo linii, jednak najlepiej gra mi się medami(ulubione PZ4 i M4) i chciałbym spytać w związku z tym o pare spraw:
1. Przymierzam się do kupna 7 tieru, w związku z tym że kocham medy i wyzwania myślę o VK3002DB, da się tym w jakimkolwiek stopniu grać?
2. Wbijam 100% załogi na moim PZ4 i ARL44, moglibyście polecić do nich pierwsze umiejętności które powinienem wybrać?
3. Chciałem spytać o działo mojego AMX 12t, walczyłem dziś 1v1 z wz131, strzelił do mnie, po sekundzie ja do niego, i zanim zdążyłem oddać drugi strzał znowu do mnie rąbnął i było po mnie(razem odjął jakieś 400hp), po co mi ten magazynek, skoro ładuje niewiele szybciej od jakiegoś chińskiego działa które w dodatku napieprza po 200 nie po 100 z kawałkiem, nie jestem w stanie zrozumieć idei.

kavior_ #2 Posted 18 March 2013 - 10:24 PM

Senior Sergeant

• Player
  • 0 battles
  • 978

1. Przymierzam się do kupna 7 tieru, w związku z tym że kocham medy i wyzwania myślę o VK3002DB, da się tym w jakimkolwiek stopniu grać?

nie gralem, nie odpowiem. Polecam zajrzec do osobnego działu dla tego czolgu

2. Wbijam 100% załogi na moim PZ4 i ARL44, moglibyście polecić do nich pierwsze umiejętności które powinienem wybrać?