Jump to content


VK 36.01 (H)


  • Please log in to reply
413 replies to this topic

zpeterka #401 Posted 02 October 2016 - 08:15 AM

    Corporal

  • Player
  • 10174 battles
  • 121
  • [SEODE] SEODE
  • Member since:
    05-06-2013
Za sebe musim rict, ze neni tak spatny. Je ale potreba vzit v potaz, ze je tezky maximalne tak papirove. Me se mnohem vice osvedcilo hrat ho jako support/TD. Pouzivam na nem zasadne Waffe 7,5 - velice slusna kombinace pene, presnosti a rychlosti strelby. Castokrat mi rikaji camper HT, ald u tohoto tanku s tim nemam problem. A myslim ze i Tiger I neni potom brawler tank. Obema sedi boj spise na stredni/dlouhou vzdalenost. Ale je to ciste muj nazor :)

SuperKravatak #402 Posted 09 June 2017 - 07:35 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 53301 battles
  • 1,344
  • [_AF_] _AF_
  • Member since:
    12-11-2013

VK 36.01 (H) je spíše těžké medko na šestém tieru. Co ztrácí na pancíři nahrazuje mobilitou a vysokým DPM. Jde ale o stroj, který vám moc neodpustí.

 



ColonelKurtvonStrohm #403 Posted 08 November 2017 - 12:36 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 5356 battles
  • 1,587
  • Member since:
    08-08-2016

Block Quote

 Prodáno:
'VK 36.01 (H)' úspěšně prodáno. Získáno kreditů:  597 970. 

 

ten tank je totální ****** , co mám asi ***** dělat s pene 145 když jsem permanentně proti osmičkám ? 

 



joemikes #404 Posted 14 December 2017 - 02:37 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 30231 battles
  • 364
  • Member since:
    09-18-2012
Byl to můj nejoblíbenější tančík do doby, než se stal HTčkem. :-)

CultMechanicus #405 Posted 25 April 2018 - 10:37 AM

    Corporal

  • Player
  • 8492 battles
  • 124
  • Member since:
    11-05-2012
Ale on ten tank není zas tak špatný, samozřejmě nemůžete vyjet čelně proti IS3.

darlinov #406 Posted 14 July 2018 - 02:07 PM

    Corporal

  • Player
  • 44406 battles
  • 130
  • Member since:
    12-24-2013
50.5 km/h...ani omylom.Veľký rozdiel...posádka 100%+3 perky...horkoťažko 35 km/h

Edited by darlinov, 14 July 2018 - 02:10 PM.


skipSVK #407 Posted 14 July 2018 - 03:54 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 30240 battles
  • 325
  • [CSM_2] CSM_2
  • Member since:
    12-11-2013

View Postdarlinov, on 14 July 2018 - 02:07 PM, said:

50.5 km/h...ani omylom.Veľký rozdiel...posádka 100%+3 perky...horkoťažko 35 km/h

 

skús dole kopcom, maximálna rýchlosť v statoch nie je koľko vytiahne s motorom, ale obmedzenie rýchlosti tanku ako takej, môžeme tomu hovoriť podľa prevodovky.

 



darlinov #408 Posted 14 July 2018 - 06:00 PM

    Corporal

  • Player
  • 44406 battles
  • 130
  • Member since:
    12-24-2013
podľa prevodovky...pri vačšine tankov je tá rýchlosť zodpovedajúca v detaioloch o vozidle po rovine, dole kopcom ju ešte prevýši

SWAT0013 #409 Posted 16 July 2018 - 12:15 AM

    Colonel

  • Player
  • 29300 battles
  • 3,582
  • [ANV-V] ANV-V
  • Member since:
    08-31-2013
Chceš mi tvrdit, že to je po skoro 36 500 první tank, u kterého sis takové anomálie všiml? Fakt nevím, co si o tom myslet...

wotxx9 #410 Posted 16 July 2018 - 07:02 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 1905 battles
  • 736
  • Member since:
    03-04-2016

View PostSWAT0013, on 16 July 2018 - 12:15 AM, said:

Chceš mi tvrdit, že to je po skoro 36 500 první tank, u kterého sis takové anomálie všiml? Fakt nevím, co si o tom myslet...

 

Podle toho co naznačuješ, se to děje u téměř - ne-li - každého tanku, pak se ale asi jedná spíš o pravidlo, než o anomalii.

Jmeno1 #411 Posted 16 July 2018 - 07:26 AM

    General

  • Player
  • 47717 battles
  • 9,649
  • [_AF_] _AF_
  • Member since:
    09-02-2012

Uvedená maximální rychlost je jedna věc a druhá jsou odpor terénu, váha na tunu atd. Je pak rozdíl dosáhnout maximální rychlost při jízdě z kopce a na rovince. Pamatuju ještě doby, kdy Pz I C dokázal jet na El Halufu z kopce i kolem 90 km/h. Nebo T28 Prot. kdy ještě před buffem rychlosti jsem jel z Himmlu z kopce o 3 km/h rychleji než udávaná maximálka 20 km/h. A naopak T95 i když jsme ji tlačili dalšími třemi tanky, tak to nevytáhla nad 14 km/h. Prostě maximální rychlost neznamená, že s tou maximálkou budeš jezdit pořád a všude. Důležitější parametry jsou odpor terénu a váha na tunu ( + skilly na řidiče ).

 

Mimochodem právě kvůli těmto dotazům odstranili z HUD panelu maximální rychlost, protože hráči je celkem logicky napadali, že maximálku nelze u některých tanků dosáhnout. Elegantní řešení; co oči nevidí, srdce nebolí. :D



Miri37 #412 Posted 16 July 2018 - 07:44 AM

    Lieutenant General

  • Player
  • 47445 battles
  • 6,582
  • Member since:
    04-19-2011

View Postwotxx9, on 16 July 2018 - 06:02 AM, said:

Podle toho co naznačuješ, se to děje u téměř - ne-li - každého tanku, pak se ale asi jedná spíš o pravidlo, než o anomalii.

Legendu v extrémní odchylce od roku 2012 je AMX 40, kde byla udávaná maximálka hodně vysoká snad 50km/h, ale i na dlažbě na rovince v Himlu se z obtížně dosahovalo 25 km/h. Na forech se diskutovalo dokonce o tom kdo z toho nejvíc vyrazil při jízdě z kopce na Himlu, nebo Malinovce. Zase je to o tom, že si hráči zaměňují významy slov a přání dávají větší váhu, než skutečnosti. Asi většina hráčů si pod vysokou rychlostí přestaví i velkou akceleraci. Hodně zjednodušeně, že za stejný čas se dostanou stroje na svojí maximálku.

 

Drobnějších rozdílů si hráči většinou nevšimnou, ale občas se v bitvách dějí výraznější věci, že vás v MT přejíždí HT a tak vás trkne, že je ve hře něco jinak, než si myslíte. Proč se kdysi hráči scoutů dohadovali kudy jezdit, aby na dané pozici byl co nejrychleji a pokud možno za optimálního rizika.       



Lucius_Sulla #413 Posted 16 July 2018 - 07:49 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 38097 battles
  • 346
  • [G0G0] G0G0
  • Member since:
    01-08-2012

View PostJmeno1, on 16 July 2018 - 06:26 AM, said:

Uvedená maximální rychlost je jedna věc a druhá jsou odpor terénu, váha na tunu atd. Je pak rozdíl dosáhnout maximální rychlost při jízdě z kopce a na rovince. Pamatuju ještě doby, kdy Pz I C dokázal jet na El Halufu z kopce i kolem 90 km/h. Nebo T28 Prot. kdy ještě před buffem rychlosti jsem jel z Himmlu z kopce o 3 km/h rychleji než udávaná maximálka 20 km/h. A naopak T95 i když jsme ji tlačili dalšími třemi tanky, tak to nevytáhla nad 14 km/h. Prostě maximální rychlost neznamená, že s tou maximálkou budeš jezdit pořád a všude. Důležitější parametry jsou odpor terénu a váha na tunu ( + skilly na řidiče ).

 

Mimochodem právě kvůli těmto dotazům odstranili z HUD panelu maximální rychlost, protože hráči je celkem logicky napadali, že maximálku nelze u některých tanků dosáhnout. Elegantní řešení; co oči nevidí, srdce nebolí. :D

 

Myslíš asi výkon na tunu.

SWAT0013 #414 Posted 16 July 2018 - 08:53 AM

    Colonel

  • Player
  • 29300 battles
  • 3,582
  • [ANV-V] ANV-V
  • Member since:
    08-31-2013

View Postwotxx9, on 16 July 2018 - 08:02 AM, said:

 

Podle toho co naznačuješ, se to děje u téměř - ne-li - každého tanku, pak se ale asi jedná spíš o pravidlo, než o anomalii.

 

Ne, vážně se to neděje u téměř každého tanku. Zase se to ale děje u dost tanků, abych to nazýval anomálií, nikoliv pravidlem.

 

U některých tanků je ještě oblíbená věc WG, že výkon na tunu absolutně neodpovídá skutečnosti, protože soft staty...

 

View PostJmeno1, on 16 July 2018 - 08:26 AM, said:

Uvedená maximální rychlost je jedna věc a druhá jsou odpor terénu, váha na tunu atd. Je pak rozdíl dosáhnout maximální rychlost při jízdě z kopce a na rovince. Pamatuju ještě doby, kdy Pz I C dokázal jet na El Halufu z kopce i kolem 90 km/h. Nebo T28 Prot. kdy ještě před buffem rychlosti jsem jel z Himmlu z kopce o 3 km/h rychleji než udávaná maximálka 20 km/h. A naopak T95 i když jsme ji tlačili dalšími třemi tanky, tak to nevytáhla nad 14 km/h. Prostě maximální rychlost neznamená, že s tou maximálkou budeš jezdit pořád a všude. Důležitější parametry jsou odpor terénu a váha na tunu ( + skilly na řidiče ).

 

Mimochodem právě kvůli těmto dotazům odstranili z HUD panelu maximální rychlost, protože hráči je celkem logicky napadali, že maximálku nelze u některých tanků dosáhnout. Elegantní řešení; co oči nevidí, srdce nebolí. :D

 

Ono se těch tanků, kde se dá překročit maximálka (většinou z kopce nebo volným pádem), najde více. Stejně tak se najde spousty tanků, kde je udávaná maximální rychlost prostě jen jakési imaginární číslo na zmatení nepřítele...

 

Koneckonců i ten výkon na tunu dokáže pěkně poplést. A to ještě docela podezírám WG, že se tam vloudil nějaký nový úplně skrytý parametr - protože třeba KV-2 a KV-2 ®, kdy KV-2 má lepší skutečné otáčení pásů, přitom mají všechny podstatné staty stejné! A třeba P43 bis. je docela dost pomalé, přitom by to mělo být na tom nejlepším terénu cca stejně pohyblivé jako Rudy...






1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users