Jump to content


İzmir Etkinliği’ne Hazır Mısınız?


  • This topic is locked This topic is locked
50 replies to this topic

furkan9009 #41 Posted 25 July 2013 - 09:56 PM

    Private

  • Player
  • 2060 battles
  • 1
  • Member since:
    03-17-2012
bir şey sorucamda bir sonraki etkinlikde İzmir de mi yapılacak ? umarım İzmirdedir

Edited by furkan9009, 25 July 2013 - 10:12 PM.


forzags22 #42 Posted 25 July 2013 - 11:32 PM

    Private

  • Player
  • 10245 battles
  • 6
  • Member since:
    07-31-2012
cumartesiyi iple çekmekteyim 3 kişi geliyoruz.
abim beta dan beri oynuyor bense 1 senedir.
görüşmek üzeri

VanessaIves #43 Posted 26 July 2013 - 10:19 AM

    Player

  • Player
  • 2705 battles
  • 1,038
  • Member since:
    05-30-2012

View Postfurkan9009, on 25 July 2013 - 09:56 PM, said:

bir şey sorucamda bir sonraki etkinlikde İzmir de mi yapılacak ? umarım İzmirdedir

Bir sonraki etkinliğin şehri henüz belli değil. Belli olduğunda açıklama yapacağız buradan.

Tegenaria_Agrestis #44 Posted 26 July 2013 - 02:15 PM

    Private

  • Player
  • 29241 battles
  • 49
  • Member since:
    02-08-2013

View PostCmd_Latina, on 23 July 2013 - 10:22 AM, said:

Siema TR!  :smile:
Gönlümde ayrı bir yeri olan güzeller güzeli İzmir'e tekrar gelmek ve bu sırada sizlerle buluşma fırsatı elde etmek benim için bir büyük bir onur. :honoring:

İzmir'deki etkinlikte sizlerle buluşmak için sabırsızlanıyorum!

Yakında görüşmek üzere!  :great:

benden daha iyi konuşuyo yaa :laugh:

Blood_n_Steel #45 Posted 26 July 2013 - 05:45 PM

    Private

  • Player
  • 4460 battles
  • 3
  • Member since:
    05-14-2012
Bornova Tarafından kimler geliyor ?

forzags22 #46 Posted 26 July 2013 - 10:07 PM

    Private

  • Player
  • 10245 battles
  • 6
  • Member since:
    07-31-2012
bornova tarafından ben geliyorum kardeşim.
çamdibi,yeni garaj tarafı

Duduklu_Tencere #47 Posted 27 July 2013 - 09:59 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 26712 battles
  • 1,233
  • Member since:
    03-25-2012
çok sağlam güzel bir etkinlik oldu hepinize teşekkürleR :)

Turk_Typhoon #48 Posted 28 July 2013 - 12:13 AM

    Corporal

  • Player
  • 11652 battles
  • 190
  • Member since:
    06-10-2012

View Postyukaw, on 20 July 2013 - 05:48 PM, said:

bu gün atmıştım ama bilgilendirme için teşekkürler eğer bende gelirsem benimde sizlere bir süprizim var küçük biraz ama olsun :))
Eee geldin hiçbi süpriz yoktu  :trollface:

Turk_Typhoon #49 Posted 28 July 2013 - 12:15 AM

    Corporal

  • Player
  • 11652 battles
  • 190
  • Member since:
    06-10-2012

View PostIshtara, on 26 July 2013 - 10:19 AM, said:

Bir sonraki etkinliğin şehri henüz belli değil. Belli olduğunda açıklama yapacağız buradan.
Abi senin yorumlara uyuz oluyolar heralde 17 naturel gelmiş  :teethhappy:  Bi kaç tane + koyuyom sana sende altın atıver abi  :trollface:

batu811 #50 Posted 28 July 2013 - 12:58 AM

    Corporal

  • Player
  • 16303 battles
  • 110
  • Member since:
    06-22-2011

View PostTurk_Typhoon, on 28 July 2013 - 12:13 AM, said:

Eee geldin hiçbi süpriz yoktu  :trollface:

hediye verdi ya 2 tane anahtarlık belki odur.

Duduklu_Tencere #51 Posted 28 July 2013 - 03:27 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 26712 battles
  • 1,233
  • Member since:
    03-25-2012

View PostTurk_Typhoon, on 28 July 2013 - 12:13 AM, said:

Eee geldin hiçbi süpriz yoktu  :trollface:
napıyım askeriyeyi onların üstlerine mi geçiriyim :))) 2 tane anahtarlık verdim başka bizim orda satılan birşey yok ki :))




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users