Jump to content


Özel Etkinlik: Tembel Hafta Sonu


  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

Community #1 Posted 19 July 2013 - 03:49 PM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 29,257
  • Member since:
    11-09-2011
Bazen sadece biraz yavaşlamak, rahatlamak ve zamanınızı hiçbir şey yapmadan geçirmek istersiniz. Tembel Hafta Sonu için harika bir istek!

Tam haber metni

HAKKAN #2 Posted 19 July 2013 - 04:21 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 50279 battles
  • 1,575
  • Member since:
    03-16-2012
Tembel bir hafta sonu etkinliği olmuş.

anonym_Zl836bnU4LLn #3 Posted 19 July 2013 - 06:31 PM

    Sergeant

  • Player
  • 0 battles
  • 266
  • Member since:
    10-24-2018
iyi bişiye benziyo ama neyse kullanan ve fırsatlanan arkadaşlar iyi oyunlar.

listen_little_man #4 Posted 19 July 2013 - 10:33 PM

    General

  • Player
  • 51450 battles
  • 9,034
  • Member since:
    06-11-2011
Evet hakkatten cok basarılı bır etkınlık. Benzer calısmaları devam ettır wg!!!

-1

yusufdragon1 #5 Posted 20 July 2013 - 10:11 AM

    Private

  • Player
  • 2561 battles
  • 1
  • [FSM] FSM
  • Member since:
    06-12-2012
abi bugün 20 temmuz baslicak diyor ama baslamadı ne zaman baslar saat olarak tam bilemiyom istenilen tanktan 1 tane patlattım 2.5000 altın vermesi lazım 3.seviye tank patlattım 2.500 altın otomatik olarak hesaba yatırılmadı ne yapacam o kadar patlattım :D

xxAlpkingxx #6 Posted 20 July 2013 - 10:54 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 7209 battles
  • 1,483
  • Member since:
    07-26-2012

View Postlantirn161, on 19 July 2013 - 10:33 PM, said:

Evet hakkatten cok basarılı bır etkınlık. Benzer calısmaları devam ettır wg!!!

-1
  İşte bu kadar  :amazed:

skynetci54 #7 Posted 21 July 2013 - 07:47 AM

    Private

  • Player
  • 13279 battles
  • 5
  • [KBTC] KBTC
  • Member since:
    01-27-2013
ya etkinlik dün başladı listedeki bir çok aracı imha ettiğime ramen hiç kredi gelmedi anlamadım ya bende mi yanlışlık var acaba tek bende mi bu sorun ne yapmamız lazım

TurboCharger97 #8 Posted 21 July 2013 - 09:17 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 5258 battles
  • 63
  • Member since:
    05-19-2012

View Postyusufdragon1, on 20 July 2013 - 10:11 AM, said:

abi bugün 20 temmuz baslicak diyor ama baslamadı ne zaman baslar saat olarak tam bilemiyom istenilen tanktan 1 tane patlattım 2.5000 altın vermesi lazım 3.seviye tank patlattım 2.500 altın otomatik olarak hesaba yatırılmadı ne yapacam o kadar patlattım :D

altın vermiyor kredi veriyor

JenifferLee #9 Posted 21 July 2013 - 10:43 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 22662 battles
  • 1,160
  • Member since:
    02-03-2013
yüne gereksiz bir event olmus :(
nezman indirim gelecek su modullere yav aylardır tık yok modullerde

xxAlpkingxx #10 Posted 21 July 2013 - 10:52 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 7209 battles
  • 1,483
  • Member since:
    07-26-2012

View PostJenifferLee, on 21 July 2013 - 10:43 AM, said:

yüne gereksiz bir event olmus :(
nezman indirim gelecek su modullere yav aylardır tık yok modullerde
Aynen ya ben de alcam ama tık yok kaç zamandır harbi.

skynetci54 #11 Posted 21 July 2013 - 09:27 PM

    Private

  • Player
  • 13279 battles
  • 5
  • [KBTC] KBTC
  • Member since:
    01-27-2013
bi Allahın kuluda kardeşim bu etkinlik şöyle oluyo sen şurda yanlış yapıyosun  doğrusu böyle demiyo gelde sövme

ffreedom #12 Posted 22 July 2013 - 12:54 AM

    Private

  • Player
  • 16402 battles
  • 2
  • Member since:
    08-04-2012

View Postskynetci54, on 21 July 2013 - 09:27 PM, said:

bi Allahın kuluda kardeşim bu etkinlik şöyle oluyo sen şurda yanlış yapıyosun  doğrusu böyle demiyo gelde sövme
etkinlikte krediler otomatik genel kazandığın krediye dahil ediliyor. bence çok güzel bir etkinlik at2 ile şu ana kadar 60 maçta 2.3 m para kastım

skynetci54 #13 Posted 22 July 2013 - 01:24 AM

    Private

  • Player
  • 13279 battles
  • 5
  • [KBTC] KBTC
  • Member since:
    01-27-2013
kardeşim benm ben bunu merak ediyorum
Bunların yanı sıra, daha çok bonus kazanmak isteyen oyuncular için de özel bir görev var!
Kısıtlamalar:
Herhangi bir kısıtlama yok. Tüm araçlar katılabilir!
Koşullar:
Bir ödül almak için, tek yapmanız gereken yukarıdaki iki listede belirtilen tanklardan birisini imha etmek.
Ödüller:
Ödüller, imha edilen tankın kademesine göre farklılık gösterecek:
    Kademe II ve III tanklar için 2.500 Kredi
    Kademe IV ve V tanklar için: 5.000 Kredi
    Kademe VI ve VI tanklar için: 10.000 Kredi
anladın mı

VanessaIves #14 Posted 22 July 2013 - 03:16 PM

    Player

  • Player
  • 2705 battles
  • 1,038
  • Member since:
    05-30-2012

View Postskynetci54, on 21 July 2013 - 07:47 AM, said:

ya etkinlik dün başladı listedeki bir çok aracı imha ettiğime ramen hiç kredi gelmedi anlamadım ya bende mi yanlışlık var acaba tek bende mi bu sorun ne yapmamız lazım

Kredilerin otomatik olarak eklenmesi gerekiyor; kendi tankınızdan üst seviyede olan ve listede yer alan tankları yok ettiniz değil mi?

ffreedom #15 Posted 22 July 2013 - 03:52 PM

    Private

  • Player
  • 16402 battles
  • 2
  • Member since:
    08-04-2012

View Postskynetci54, on 22 July 2013 - 01:24 AM, said:

kardeşim benm ben bunu merak ediyorum
Bunların yanı sıra, daha çok bonus kazanmak isteyen oyuncular için de özel bir görev var!
Kısıtlamalar:
Herhangi bir kısıtlama yok. Tüm araçlar katılabilir!
Koşullar:
Bir ödül almak için, tek yapmanız gereken yukarıdaki iki listede belirtilen tanklardan birisini imha etmek.
Ödüller:
Ödüller, imha edilen tankın kademesine göre farklılık gösterecek:
Kademe II ve III tanklar için 2.500 Kredi
Kademe IV ve V tanklar için: 5.000 Kredi
Kademe VI ve VI tanklar için: 10.000 Kredi
anladın mı
dostum; al bu vurduğun listede olan tankların kredisi bu da normal performansın kredisi diye ayrıca bir ekran falan açılmıyor savaş sonunda kazandığın kredinin içinde hepsi dahil bunda anlamayacak ne var?  ha illa görecem diyosanda savaş sonunda detaylı rapora bak orada etkinlik için diye de yazıyo

Oflidu #16 Posted 22 July 2013 - 07:59 PM

    Private

  • Player
  • 7724 battles
  • 4
  • Member since:
    04-27-2012
Şahane bir etkinlik.. 3 günde premium olmadan 2milyon para kastım Churchill I ile.

KhanShabbir #17 Posted 22 July 2013 - 10:11 PM

    Staff Sergeant

  • Clan Diplomat
  • 19820 battles
  • 437
  • Member since:
    11-22-2012
mesela 3 tane tiger imha ettin ya 3*10k=30k kredi vermiyor, sadece 10k kredi veriyor.

2 tiger 1 at7 imha ettim ama sadece birini sayıyor.

etkinlik bonusu: 31439*%30=14147
1 adet tiger imhası: 10000..............................toplam etkinlik::24147



ahanda caps

Spoiler                     

Spoiler                     

Edited by KhanShabbir, 22 July 2013 - 10:15 PM.


1923BnJn #18 Posted 23 July 2013 - 08:36 AM

    Colonel

  • Player
  • 37236 battles
  • 3,557
  • Member since:
    05-03-2011
bu etkinlik at-2 kasmamda etkin rol oynadı

sonuç :
strese yenik düşen bir oyuncu
1 gün oyun banı

neyse kredi getirisi çoktu da bahanesi oldu, dün gece cezam bitince free ile kalan kısmı da açtım ve üst tieri indirimden aldım.
ya etkinlik olmasaydı ben bu at-2 yüzünden oyunu bırakırdım belki :/

HackYourMind #19 Posted 23 July 2013 - 09:14 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 16783 battles
  • 1,790
  • Member since:
    07-03-2011

View Post1923BnJn, on 23 July 2013 - 08:36 AM, said:

bu etkinlik at-2 kasmamda etkin rol oynadı

sonuç :
strese yenik düşen bir oyuncu
1 gün oyun banı

neyse kredi getirisi çoktu da bahanesi oldu, dün gece cezam bitince free ile kalan kısmı da açtım ve üst tieri indirimden aldım.
ya etkinlik olmasaydı ben bu at-2 yüzünden oyunu bırakırdım belki :/
ust tanktaki indirimi kacirdim resmen ya kacta bitiyordu etkinlik?

1923BnJn #20 Posted 23 July 2013 - 09:30 AM

    Colonel

  • Player
  • 37236 battles
  • 3,557
  • Member since:
    05-03-2011
sabah 8de bitti
:mellow:




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users