Jump to content


Oferty na rzecz fundacji charytatywnej w sklepie z podarunkami


  • This topic is locked This topic is locked
138 replies to this topic

Mystic_eXe #41 Posted 19 September 2013 - 06:29 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 10545 battles
  • 94
  • Member since:
    04-25-2012

View PostTankista87PL, on 19 September 2013 - 03:35 PM, said:

Posted Image

Słuszna inicjatywa, ale dlaczego tylko 25% z zysków za "dobra" wirtualne, których wytworzenie kosztuje grosze?
75% wpłat to dalej czysty zysk dla WG. Jeszcze się nie nachapaliście? To teraz pod pretekstem charytatywnym wyciągacie kasę?
Jak już pomagać to bezinteresownie
Reklama, pensja, podatek od dochodu itd....
Nadal uważasz, że to czysty zysk? 75% to dochód, a z tego dochodu będą mieli marny zysk.
Troluj na "fejsie"

_Jarko_ #42 Posted 19 September 2013 - 06:35 PM

    Corporal

  • Player
  • 45851 battles
  • 163
  • Member since:
    12-31-2011

*
POPULAR

Warchild Senior
12 000 golda
12 000 000 kredytów
Tetrarch, radziecki czołg lekki premium II poziomu (bezpłatnie!) - 750 golda
1 miejsce w garażu (bezpłatne!) - 300 golda (150 w promocji)
RAZEM: 12 000 golda za 418 złotych. Paczki 2x 5500 + 1500 kosztują 203 złote. 12 baniek srebra za 215 złotych.

Warchild Youth
4500 golda
4 500 000 kredytów
RAZEM: 4500 golda za 209 złotych. Paczki 2x 2500 kosztują 86 złotych. 4,5 bańki srebra kosztują 123 złote.

Warchild Junior
30 dni dostępu do konta premium - 2500 golda
3500 golda
100 000 kredytów
RAZEM: 6000 golda za 84 złote. Paczka 5500 golda kosztuje 86 złotych. Na plus 500 golda.

Podsumowanie:
KUPUJCIE KREDYTY!  :glasses: A 25%? Nie mogliście dać nawet tydzień, gdzie 100% dochodów by poszło na fundację? Wstyd. I jestem marudnym Polaczkiem mającym "ból dupy" ~SerB.

Alkohool #43 Posted 19 September 2013 - 06:36 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 34381 battles
  • 987
  • [BLOJ] BLOJ
  • Member since:
    08-23-2012
Z jednej strony cel szczytny, ale to znowu bezużyteczne i nieopłacalne paczki z kredytami. Wrzucilibyscie Typa 59 i ta fundacja nie wiedziałaby co robić z taka ilością pieniędzy od WG. ;)

fIyingdemon #44 Posted 19 September 2013 - 06:37 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 8170 battles
  • 1,688
  • Member since:
    07-08-2012
skoro to na dzieci będące ofiarami działań zbrojnych dlaczego tylko 25% ??? potraficie sponsorować kanał naukowy na kablówce, to dajcie dzieciom 100% !!! a podatek od darowizny wywalajcie z własnego konta... z resztą i tak my za to zapłacimy...
i nie wiem jak wygląda od strony prawnej z fundacjami i datkami na nie, bo jakoś fiskus do mnie nie zawitał po dziś dzień, mimo corocznego wrzucania kasy do skarbonki WOŚPu, a to też darowizna...

pocojawtogram #45 Posted 19 September 2013 - 06:44 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 6806 battles
  • 61
  • Member since:
    02-06-2012
Fajnie że WG wkońcu poszło po rozum do głowy i doszło do wniosku że nie da się normalnie zarabiać kredytów na randomach... Tylko że nic z tym nie zrobią i wolą zrobić jakieś durnowate pakiety w których zwykłe pieniądze trzeba przelewać na wirtualne... Ale nie zrobią nic z MM bo jeden dureń z drugim woli wydać mamusine albo tatusine czasem ciężko zarobione piniendze i szybciej się dochapie dychy niż ty człowieku który chcesz premium tankiem lub inną zarabiaczką się dorobić... Bo później masz takiego pajaca w drużynie co sie szczyci że ma dyche i pierwszy pojedzie wychaczy dwie buły i jest kilim... i sie dziwic że nie da sie grac na randomach i robisz po 6k dmg na bitwe kilujesz 4 lub 5 a i tak w dupe bo pomidory z czołgami za kredyty zdobyte w sklepie z podarunkami w pierwszych 3 minutach odpadną z rozgrywki...
Juz se qpiłem po promocji KV5 które ląduje co bitwa z 5 czasami 6 IX gdzie mogę robić tylko za łatwy cel i ktos se na mnie podbija staty a ja moge se podingowac o pancerz... Taki premium tank który zeby przebic pancerz musi strzelac z golda... Promocja po chu... ju...

Edited by 69Cricket, 19 September 2013 - 06:48 PM.


lg124 #46 Posted 19 September 2013 - 07:13 PM

    Corporal

  • Player
  • 25074 battles
  • 108
  • Member since:
    04-05-2011
Tetrach za 400 kto da więcej?

exmax #47 Posted 19 September 2013 - 07:17 PM

    Captain

  • Player
  • 40654 battles
  • 2,039
  • Member since:
    05-10-2011
Chwyt marketingowy i tyle, mający na celu zagrać na uczuciach ludzi i sprawić, że kupując zestawy, wspierające fundację War Child, zwiększą się  przychody WG. Szkoda, że tylko 25 procent. A co z resztą? Reszta wpadnie na konto Serb-a....  :trollface:  A może zróbcie odwrotnie i 75 procent przekażcie na rzecz tej fundacji....

JuniorMcPeterQueen #48 Posted 19 September 2013 - 07:38 PM

    Private

  • Player
  • 20304 battles
  • 14
  • [OCZKO] OCZKO
  • Member since:
    04-13-2012
Co za paczki, pożal się Boże. Dali by chciaz po kilka milionów proporcjonalnie na zestaw to bym się skusil, co to tam srebro, kilka bitew mniej na T34. Z taka promocja to pewnie mocno ich wspiora*. Kupię sobie tylko premke znowu i wale ten sklep z podarunkami.

Odmieniec #49 Posted 19 September 2013 - 07:47 PM

    Corporal

  • Player
  • 24438 battles
  • 157
  • Member since:
    02-04-2012

View Postriddik33, on 19 September 2013 - 03:22 PM, said:

A oto odpowiedź na co idzie reszta czyli 75% z tych aukcji :
Posted Image
CO w tym złego ?

DazZaZ #50 Posted 19 September 2013 - 07:51 PM

    Corporal

  • Player
  • 33818 battles
  • 195
  • Member since:
    07-29-2011
wg chce pokazać się teraz z dobrej strony... mają taką?

Oferty nie dość, że z dupki to jeszcze nieodpowiednio drogie. Nie wiem kto normalny kupuje kredyty.

25% na fundacje, a reszta pewnie na opłaty związane z przelewem...

czołg Tetrarch zupełnie za free, tak jak minuty w abonamencie....

DazZaZ #51 Posted 19 September 2013 - 07:52 PM

    Corporal

  • Player
  • 33818 battles
  • 195
  • Member since:
    07-29-2011

View PostOdmieniec, on 19 September 2013 - 07:47 PM, said:

CO w tym złego ?

One są nieletnie.

Pietro3157 #52 Posted 19 September 2013 - 07:58 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 25357 battles
  • 779
  • [BSKID] BSKID
  • Member since:
    02-21-2012

View Post0Beta, on 19 September 2013 - 06:07 PM, said:

Weź się palnij w łeb. Wspierając fundację też jesteś stratny, bo nie zyskujesz nic.

Dziewczynko, jak ja wspieram fundację bezpośrednio to 100% kasy idzie dla nich a nie tylko 25%.
Więc gdybym kupował paczkę to 75% kasy rzucałbym białoruskim psom.
Na jakim Ty świecie żyjesz? Zobaczyłaś paczki z podarunkami gdzie tylko 25% idzie na dzieci to już wyzywasz wszystkich że nie kupują tych paczek.

Echnaton777 #53 Posted 19 September 2013 - 07:59 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 7096 battles
  • 74
  • Member since:
    07-15-2012

View Postmar13ian, on 19 September 2013 - 04:08 PM, said:

Nie dajcie sie nabrac, ruscy i tak cala kase do kieszeni zgarna. Jak sa tacy dobrzy to niech odpala dla dzieciakow z milion euro to i im przyklasne. Ale lepiej z czyjejs kieszeni wyciagnac i przy okazji samemu sie nachapac. Ja podziekuje za ta oferte.
Popieram ,jakie to szczytne; większość kasy do śmierdzących ruskich mafiozów ,dzieci muszą ochłapem się podzielić .
JEŻELI JAKAKOLWIEK FIRMA ORGANIZUJĘ TAKĄ AKCJĘ ,POWINNO 100% IŚĆ NA CELE CHARYTATYWNE Z SPRZEDAŻY PRODUKTU !!!
gold to liczby produkca jego nic nie kosztuję WG.

LORD_von_DZEJ_31_PL #54 Posted 19 September 2013 - 08:45 PM

    Staff Sergeant

  • Clan Commander
  • 25307 battles
  • 484
  • Member since:
    04-05-2012
25% to powinniscie max. dla siebie zostawic...mimo to akcja ok.

pocojawtogram #55 Posted 19 September 2013 - 08:46 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 6806 battles
  • 61
  • Member since:
    02-06-2012

View PostOdmieniec, on 19 September 2013 - 07:47 PM, said:

CO w tym złego ?
4 18stki tylko w moim samochodzie;) 3 fajne i ta jedna...

Edited by 69Cricket, 19 September 2013 - 08:47 PM.


papiez_ #56 Posted 19 September 2013 - 09:23 PM

    Private

  • Player
  • 12236 battles
  • 13
  • Member since:
    05-09-2011
Nie ma to jak hojny WG. Takie akcje powinny zachecać normalnych graczy, którzy tak jak ja kupują 2 razy w roku po 1500 golda, a tutaj w zasadzie NIC SIĘ NIE OPŁACA. I nic nie zachęca. Kolejna próba wyłudzenia kasy pod przykrywką akcji charytatywnej.

MagicznyCyborg #57 Posted 19 September 2013 - 10:07 PM

    Corporal

  • Player
  • 11951 battles
  • 152
  • Member since:
    09-28-2012
Jeżeli WG naprawdę by zależało na zrobieniu akcji charytatywnej z prawdziwego zdarzenia to po pierwsze daliby o wiele większy procent, po drugie daliby oferty tańsze niż są normalnie w grze. Ile to zrobić tańsze zestawy z goldem bez śmiesznych kredytów? Daliby jakieś 1000 golda za 2-3 euro i ograniczenie 3 kupna na konto (jakby nie chcieli żeby grę zalała masa golda). Czy jakiś czołg, którego nie można kupić też w jakiejś promocyjnej cenie. Dałoby się to zrobić i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Poprawiłby się wizerunek firmy i ucieszyło graczy.

A tak to taka akcja wygląda dla mnie osobiście trochę kiepsko. Fajnie, że dla fundacji coś wpadnie, ale dla mnie to jest tak jakbym szedł koło bezdomnego i wrzucił mu 5zł mając w kieszeni 200. Mógłbym mu zafundować jedzenie na tydzień i bym od tego nie zbiedniał, ale wystarczy, że wrzucę przecież 5zł i mogę mówić, że pomogłem i jaki to szczytny cel.

Teoria spiskowa:

Wiadomo, że ludzie lubią pomagać i jak zobaczą, że mogą wspomóc fundację kupując taką paczkę (w innych rejonach świata to nie są jakieś wysokie ceny) to kupią, może nawet Ci co nie chcieli kupować golda, ani nic. I co wtedy? Za każdego z nich WG wciąga ładne 75% co za coś niematerialnego w grze to ogromna suma pieniędzy. WG ma potencjał, aby pomóc, ale nie oszukujmy się to jest firma nastawiona na wysokie zyski. Z resztą widać jak lubią pieniądze po obchodach 15-lecia.

Tak więc: Nice try WG, ale mi oczu nie zmydlicie.

Strzal_z_walizy #58 Posted 19 September 2013 - 10:14 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 80 battles
  • 619
  • Member since:
    02-26-2013

View PostVlad1431, on 19 September 2013 - 03:06 PM, said:

25%? Nie za dużo? Szczytny cel i to doceniam, dlatego plus poleciał, ale gdybyście dali 50% nic by się nie stało. War Child dostałby więcej kasy, a wy nieco byście stracili, dla was to nic, a dla tych dzieci bardzo wiele. Tych 50% wcale byście nie poczuli ;)

Podejrzewam że poleci 1% o ile coś poleci.

Wistblade #59 Posted 20 September 2013 - 01:22 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 25406 battles
  • 369
  • Member since:
    03-11-2012
Ahh lame WG, nie ma to jak pod zasłoną akcji charytatywnej wyciągać bezczelnie kasę, jak pijawki albo gorzej. Taki gigant jak WG postanowił dać AŻ 25% z transakcji co dla mnie jest wręcz żałosne, najwyraźniej nie rozumiecie co oznacza akcja charytatywna. Jak  w polskim rządzie aby tylko się nachapać, jak najwięcej dla siebie.
Devsi dostali by ostrego zapalenia jelita grubego gdyby dali 100% a tak pozostaje tylko lekki "ból dupy"

Edited by Wistblade, 20 September 2013 - 01:24 AM.


Sadzior #60 Posted 20 September 2013 - 03:44 AM

    Sergeant

  • Beta Tester
  • 42444 battles
  • 263
  • Member since:
    10-10-2010
Zdajesie ze po zlozeniu holdu wujkowi stalinowi dochody tak razaco spadly ze trzeba sie zaslonic biednymi dziecmi zeby cos szarpnac.
A moze 75% to koszty wlasne wyprodukowania sprzedawanego produktu... ah zaraz przeciez sa to wirtualnie generowane cyferki i jednym kliknieciem mozecie stworzyc miliard golda ...
Wasza szczodrosc nie zna wiec granic, zostanie to zapamietane przez waszych klientow.
Dajcie 100% dzieciom i kupimy.
Radosne podrygi waszych "specjalistow" od marketingu i obslugi klienta sa coraz lepsze.
Za kazdym razem walicie samoboje ktore pograzaja was jescze bardziej.
Moze zatrudnijcie ludzi ktorzy sie na tym znaja i pochodza z kregu kulturowego zblizonego do klienteli.
P.S.
Byly takie akcje charytatywne gdzie szanujaca sie firma do kazdej zlotowki oddanej przez klientow DODAWALA jescze jedna od siebie....

Edited by Sadzior, 20 September 2013 - 03:58 AM.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users