Jump to content


Özel Etkinlik: Meydan Okuma Kabul Edildi!


  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

Community #1 Posted 24 July 2014 - 03:36 PM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 30,223
  • Member since:
    11-09-2011
Bu özel etkinlikte meydan okumaktan başka bir şey yok! Var mısınız?


Tam haber metni


wholeangel #2 Posted 24 July 2014 - 03:51 PM

    Warrant Officer

  • Clan Diplomat
  • 413 battles
  • 699
  • Member since:
    11-25-2013

gardaşlarım challenge accepted'ı google translate ile çevirmiş

 

kanıt: 

 

GG :trollface:


Edited by wholeangel, 24 July 2014 - 03:53 PM.


MrACD #3 Posted 24 July 2014 - 06:10 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 281 battles
  • 866
  • [BABA] BABA
  • Member since:
    10-20-2012
yazık yazık yazık gene basit bir etkinlik teşekkürler WG oyuna olan isteği kaçırmada 1 numarasın :confused:

black_13_ #4 Posted 24 July 2014 - 06:56 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 58376 battles
  • 763
  • [OTM_S] OTM_S
  • Member since:
    01-12-2013
Sevgili staff  neden USA serverındaki gibi etkinlikleri göremiyoruz eu serverında misal ağacın tepesi yapıyorsunuz 8-9-10 tierde indirim oluyor ama usa serverında aynı ağaçtaki bütün tierleri indirimde oluyor bu sadece bir örnek obj 263 le görevleri vardı bitirince su 85I +garaj yuvası ve onu alana kadar görevden aldığın sarf malzemelerinide saymıyorum... edit!!! Onlar kadroluda biz taşeronmuyuz!!

Edited by BeYaZ61, 24 July 2014 - 07:00 PM.


Turk_Warrior #5 Posted 24 July 2014 - 08:17 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 42450 battles
  • 54
  • [COHM] COHM
  • Member since:
    01-07-2013

View PostBeYaZ61, on 24 July 2014 - 07:56 PM, said:

Sevgili staff  neden USA serverındaki gibi etkinlikleri göremiyoruz eu serverında misal ağacın tepesi yapıyorsunuz 8-9-10 tierde indirim oluyor ama usa serverında aynı ağaçtaki bütün tierleri indirimde oluyor bu sadece bir örnek obj 263 le görevleri vardı bitirince su 85I +garaj yuvası ve onu alana kadar görevden aldığın sarf malzemelerinide saymıyorum... edit!!! Onlar kadroluda biz taşeronmuyuz!!

biz harranlıyız reis 



realjam #6 Posted 25 July 2014 - 02:51 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 19998 battles
  • 607
  • Member since:
    06-05-2012

Ben bu kadar işe yaramaz bi event görmedim ya la. 800k para değerinde item vermişler hadi naş demişler.

Amerikan serverindeki hafta sonu eventine bak.

http://worldoftanks....-weekend-event/

 

 

Neyse ağustos ayındaki eventler güzel olacak gibi en azından onları bekleriz biz de. 

 



NazmiSert #7 Posted 25 July 2014 - 07:56 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 21623 battles
  • 53
  • Member since:
    08-05-2012
Bu etkinlikteki tek iyi şey Maus vs Amx güldürdü valla.

emperror1974 #8 Posted 29 July 2014 - 08:07 PM

    Corporal

  • Player
  • 30223 battles
  • 111
  • Member since:
    02-23-2014

View PostFriedrichshafenTR, on 24 July 2014 - 09:10 PM, said:

yazık yazık yazık gene basit bir etkinlik teşekkürler WG oyuna olan isteği kaçırmada 1 numarasın :confused:

aynen.

bi wg'ye aferin diyebileceğimiz bir etkinliği göremeyeceğiz galiba :(



lanlar #9 Posted 29 July 2014 - 09:08 PM

    Sergeant

  • Player
  • 37785 battles
  • 255
  • [BTURK] BTURK
  • Member since:
    02-07-2011

View Postrealjam, on 25 July 2014 - 03:51 AM, said:

Ben bu kadar işe yaramaz bi event görmedim ya la. 800k para değerinde item vermişler hadi naş demişler.

Amerikan serverindeki hafta sonu eventine bak.

http://worldoftanks....-weekend-event/

 

 

Neyse ağustos ayındaki eventler güzel olacak gibi en azından onları bekleriz biz de. 

 


neden böyle anlamıyorum üvey evlat muamelesi görüyoruz resmen






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users