Jump to content


9.5 Açık Testi Geri Bildirimleri


  • This topic is locked This topic is locked
116 replies to this topic

ennoia #1 Posted 04 December 2014 - 11:38 AM

    Corporal

  • Veteran
  • 333 battles
  • 193
  • Member since:
    06-14-2014

Merhaba Arkadaşlar,

 

9.5 Açık Testi ile ilgili olan geri bildirimlerinizi bu başlıkta yazarak ya da bu forumda başlık açarak bildirebilirsiniz.

 

Konuyla ilgili yorumlar yazmanızı rica ederiz.

 

Teşekkürler!


Edited by ennoia, 05 December 2014 - 11:19 AM.


PiyalePasa #2 Posted 05 December 2014 - 12:56 PM

    Sergeant

  • Player
  • 53 battles
  • 230
  • [DAVY] DAVY
  • Member since:
    11-08-2014
Şuan test serveri açıkmı arkadaşlar girebiliyormuyuz 8 gb oyunu yeniden indiriyorum boşa gitmesin :D birde ne zamana kadar açık olucak bu server ? 

Edited by PiyalePasa, 05 December 2014 - 12:58 PM.


lantirn161 #3 Posted 05 December 2014 - 02:35 PM

    General

  • Veteran
  • 59996 battles
  • 9,026
  • Member since:
    06-11-2011

View PostPiyalePasa, on 05 December 2014 - 11:56 AM, said:

Şuan test serveri açıkmı arkadaşlar girebiliyormuyuz 8 gb oyunu yeniden indiriyorum boşa gitmesin :D birde ne zamana kadar açık olucak bu server ? 

 

Şu an açık. 8.4GB'lık yeni bir test client'ı var. Onu indirerek girebilirsin. Aralık sonuna dek açık olacak 24-25 gibi kapanır.

lantirn161 #4 Posted 05 December 2014 - 02:37 PM

    General

  • Veteran
  • 59996 battles
  • 9,026
  • Member since:
    06-11-2011
Yeni İngiliz TD ağacındaki tier 6 Achilles maça girdiğinde tank ikonu arty'de olduğu gibi kırmızı görünüyor.

ismail_erdogan_355138 #5 Posted 05 December 2014 - 03:17 PM

    Private

  • Player
  • 0 battles
  • 1
  • Member since:
    12-05-2014

test servere giriş yapamıyorum normalde oynadığım hesabım ile giriş yapmayı denedim şifre yanlış diyo normal kullandığım hesap olduğu için dedim sonra 0dan bi hesap açtım ondada şifre yanlış dio ama şifre doğru capslock v.s herşeyi kontrol ettim test server için ayrı bi uyelikmi alınıo alınıosa nerden alıcaz


 



yehu01 #6 Posted 05 December 2014 - 03:47 PM

    Major

  • Player
  • 8997 battles
  • 2,893
  • Member since:
    07-03-2013

View Postismail_erdogan_355138, on 05 December 2014 - 02:17 PM, said:

test servere giriş yapamıyorum normalde oynadığım hesabım ile giriş yapmayı denedim şifre yanlış diyo normal kullandığım hesap olduğu için dedim sonra 0dan bi hesap açtım ondada şifre yanlış dio ama şifre doğru capslock v.s herşeyi kontrol ettim test server için ayrı bi uyelikmi alınıo alınıosa nerden alıcaz


 

 

test sv açılmasından bi süre önce (1-2 hafta falan sanırım tam hatırlamıyorum) mevcut hesapların girişine izin veriliyor ondan sonra açılan hesaplar giremiyor. eğer asıl hesabını da yeni açtıysan belki ondan girememişsindir

MrAmplified #7 Posted 05 December 2014 - 03:48 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 15444 battles
  • 321
  • [TAROS] TAROS
  • Member since:
    10-06-2012

http://i.hizliresim.com/XD29nR.jpg

 

Böyle bir bug la karşılaştım.


Edited by mbcyber, 05 December 2014 - 03:50 PM.


cipso60 #8 Posted 05 December 2014 - 03:54 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 2620 battles
  • 539
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    06-20-2013

View Postlantirn161, on 05 December 2014 - 02:35 PM, said:

 

Şu an açık. 8.4GB'lık yeni bir test client'ı var. Onu indirerek girebilirsin. Aralık sonuna dek açık olacak 24-25 gibi kapanır.

 

9.5 te t37 ,m41 bulg lara nerf varmı?

Fake_Love #9 Posted 05 December 2014 - 04:36 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 19802 battles
  • 695
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    04-20-2013

View Postcipso60, on 05 December 2014 - 03:54 PM, said:

 

9.5 te t37 ,m41 bulg lara nerf varmı?

 

Nerf nerf, ne nerf meraklısı çıktınız kmt'nin atışı değişmiş nerfcilere hediyem olsun kasacağım 1 dal kmt'ydi o da yalan olmuş gibi... WT Auf'u nerflettirdiğiniz gibi her şeyi nerfletin... Hem adamların önüne atlıyonuz hem de nerf... Ben nedense kendimi WT önünde bulduğumu pek hatırlamam, T37 felan da zırhlı bişey ya kendi tierine giriyo ya nerflerler... Artık benim de canımı sıkan bi durum olmaya başladı bu, forum görevlilerinden özür dileyerek bunu dile getirmiş oluyum... Nerf isteyenlere inat denk getirdiğim her mermi onlara ibret olsun...

yehu01 #10 Posted 05 December 2014 - 04:43 PM

    Major

  • Player
  • 8997 battles
  • 2,893
  • Member since:
    07-03-2013

View PostGeneralSuleyman, on 05 December 2014 - 03:36 PM, said:

 

Nerf nerf, ne nerf meraklısı çıktınız kmt'nin atışı değişmiş nerfcilere hediyem olsun kasacağım 1 dal kmt'ydi o da yalan olmuş gibi... WT Auf'u nerflettirdiğiniz gibi her şeyi nerfletin... Hem adamların önüne atlıyonuz hem de nerf... Ben nedense kendimi WT önünde bulduğumu pek hatırlamam, T37 felan da zırhlı bişey ya kendi tierine giriyo ya nerflerler... Artık benim de canımı sıkan bi durum olmaya başladı bu, forum görevlilerinden özür dileyerek bunu dile getirmiş oluyum... Nerf isteyenlere inat denk getirdiğim her mermi onlara ibret olsun...

 

kmtlere ne olmuş ki?

cipso60 #11 Posted 05 December 2014 - 04:48 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 2620 battles
  • 539
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    06-20-2013

View PostGeneralSuleyman, on 05 December 2014 - 04:36 PM, said:

 

Nerf nerf, ne nerf meraklısı çıktınız kmt'nin atışı değişmiş nerfcilere hediyem olsun kasacağım 1 dal kmt'ydi o da yalan olmuş gibi... WT Auf'u nerflettirdiğiniz gibi her şeyi nerfletin... Hem adamların önüne atlıyonuz hem de nerf... Ben nedense kendimi WT önünde bulduğumu pek hatırlamam, T37 felan da zırhlı bişey ya kendi tierine giriyo ya nerflerler... Artık benim de canımı sıkan bi durum olmaya başladı bu, forum görevlilerinden özür dileyerek bunu dile getirmiş oluyum... Nerf isteyenlere inat denk getirdiğim her mermi onlara ibret olsun...

niye boş boş konuşuyorsunki hem olayı bilmezsizn.9.3 sürümünde piyasa giren t37 ve buldog kendi tier adaşlarından üstün olduğu için nerfleneceği hikayesi çıkalı çok oldu.hem ben neden nerflensin istiyeyimki.manyak zevk aldığım bir tank.benim derdim 9.5 tede nerflenmezse birazdaha sefasını sürmek.bu t37 bir zamanların helcat ı gibi.onun yerini aldı. bak helcatı maymuna çevirdiler.eski hareket kabiliyetini bitirdiler. sebebi neymiş herkez helcat oynuyor ve iyi vurup iyi deiliyo diye.

ya arkadaşlar anlamadan dinlemeden hemen atlamayın.



mehmettox #12 Posted 05 December 2014 - 07:37 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 26217 battles
  • 569
  • Member since:
    08-13-2012

ya bende bu uyarıyı veriyo neden olabilir yaklaşık 3 hafta önce ödeme iadesi yüzünden bloke olmuştu test server ı indirdim bu yazı çıkıyo  başka hesap açıp girmeyi deniyorum  yanlış şifre ya da e-mail yazısı çıkıyo yardımcı olabilirmisiniz 



black_13_ #13 Posted 05 December 2014 - 08:03 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 72078 battles
  • 751
  • Member since:
    01-12-2013
Şifreni değistiysen eski şifrenle dene

kaku06 #14 Posted 05 December 2014 - 08:28 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 10037 battles
  • 1,079
  • [WEPR0] WEPR0
  • Member since:
    01-14-2012
Aynen eski şifrenizi kullanın 2-3 hafta önceki eğer ki yine kabul etmez ise ben size benim test server hesabımı vereyim bi' işe yaramıyor size yarar belki pm atarsınız halledemezseniz

kaku06 #15 Posted 05 December 2014 - 08:28 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 10037 battles
  • 1,079
  • [WEPR0] WEPR0
  • Member since:
    01-14-2012
Şaka şaka Fuat abiye git iste 10 tane verir valla

Fake_Love #16 Posted 06 December 2014 - 02:01 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 19802 battles
  • 695
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    04-20-2013

Yeni bir hata buldum;

Kişisel görevlerden birini başlatıp tamamladığımızda yeni bir görevi savaşa girip çıkmadan başlatamıyorum. Yani görevden para geliyor mesela onu claim edip bi sonraki aşama start olmuyor, savaşa girip çıktığımda start oldu...

 

Düzeltme;

Görev penceresini kapatıp açınca start aktif oluyor.


Edited by GeneralSuleyman, 06 December 2014 - 02:26 AM.


nation_force #17 Posted 06 December 2014 - 10:04 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 3192 battles
  • 1,016
  • [DAVY] DAVY
  • Member since:
    03-05-2013

Premium tankları satın alamayan başka kimse var mı? 

 

Edit: Birkaç maç yaptıktan sonra olay düzeldi.


Edited by nation_force, 06 December 2014 - 10:26 AM.


___Beetlejuice___ #18 Posted 06 December 2014 - 05:00 PM

    Private

  • Player
  • 40540 battles
  • 1
  • Member since:
    11-19-2012

Test serveri türkçe yapın kardeşim görevler var solda iyi güzelde 50 tane şey koymuşşunuz ne olduğunu çözmek ayrı bır mesele ingiliz td top u eğilmiyor chaffe gelse wuramazsın



BouncerTr #19 Posted 06 December 2014 - 07:15 PM

    Private

  • Player
  • 22409 battles
  • 9
  • [TULGA] TULGA
  • Member since:
    11-26-2013

Arkadaşlar test serveri hala aktif mi ? 2 saattir 4 farklı hesap ile girmeyi deniyorum her seferinde yanlış şifre veya e-mail hatası veriyor.



AgentSmith_ #20 Posted 06 December 2014 - 10:54 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 24582 battles
  • 58
  • [MN_SR] MN_SR
  • Member since:
    07-10-2012
Premium tanklardan en berbat olan T26E4 ün namlu zırh delme değerinin seviyesine yakışır olması lazım.Karşınıza aynı seviye başka bir ağır tank çıktığında hiç hasar veremeden patlamanız kaçınılmaz oluyor.9 seviye tankların hassas noktalarına (özellikle altına attığım her mermi sekti) ateş etseniz dahi sekiyor.Diğer eksi yönleride olan kule bölümünün çok geniş olması ve hızının aşırı yavaş olmasını geçtim ama ateş ettiğinizde her merminiz sekiyorsa insanın zoruna gidiyor ve oyundan soğutuyor.Lütfen bu konuyu ele alınız.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users