Jump to content

Leder Efter Dansk Clan.

• Please log in to reply
4 replies to this topic

DarkCharmander #1 Posted 29 December 2014 - 12:31 AM

Private

• Player
  • 3419 battles
  • 3

Jeg leder efter en dansk clan som ikke sætter noget krav om hvor aktiv jeg er eller om jeg har en tier 10 tank eller at jeg SKAL komme på en teamspeak eller sådan noget.

Det jeg leder efter er bare nogen som måske vil spille af og til og som er over 18 år gammel. Er selv 23.

Muligvis snakke af og til. Men kun når jeg selv har lyst. Ting som jeg skal får mig bare til ikke at ville det.

Jeg køre tanks omkring tier 6-8 lige for tiden.

Højeste er min tier 8 T-44

Spiller også en del Arty med min S-51. Men der mangler jeg bare nogle at spille med så man ikke taber konstant fordi ingen beskytter arty's...

http://worldoftanks.eu/community/accounts/501299846-DarkCharmander/

Edited by DarkCharmander, 29 December 2014 - 12:57 AM.

To_Optimistic #2 Posted 29 December 2014 - 01:09 PM

Corporal

• Player
  • 24189 battles
  • 173
  • [TROLL] TROLL
pm sendt

Iceman9495 #3 Posted 29 December 2014 - 01:09 PM

Corporal

• Player
  • 4453 battles
  • 107

View PostDarkCharmander, on 29 December 2014 - 12:31 AM, said:

Jeg leder efter en dansk clan som ikke sætter noget krav om hvor aktiv jeg er eller om jeg har en tier 10 tank eller at jeg SKAL komme på en teamspeak eller sådan noget.

Det jeg leder efter er bare nogen som måske vil spille af og til og som er over 18 år gammel. Er selv 23.

Muligvis snakke af og til. Men kun når jeg selv har lyst. Ting som jeg skal får mig bare til ikke at ville det.

Jeg køre tanks omkring tier 6-8 lige for tiden.

Højeste er min tier 8 T-44

Spiller også en del Arty med min S-51. Men der mangler jeg bare nogle at spille med så man ikke taber konstant fordi ingen beskytter arty's...

http://worldoftanks.eu/community/accounts/501299846-DarkCharmander/

Hej Dark.

Dansk klan hvor vi mødes og spiller sammen danske, svenske og norske spillere, vi forsøge og gøre alt for vores medlemmer og mere til.

En forudsætning for at være her er at man er på TS.

Hovedsprog er Dansk.. Aldersgrænse 16 år.

Vi tager alle ind uanset om du har store kampvogne eller små kampvogne, vi vil hjælpe alle op gennem jeres tiers i stort og småt.
Vi har teamspeak3 som vi deler med 2 andre klaner som vi delers om vi spiller med de andre klaner på kryds og tværs. Vi er en social klan med masser af hygge og sjov. Den eneste krav der er at vi bruger Teamspeak til snakke over og det er vi nød til da vi gerne skulle bruge det til stronghold / Skrimish, vi bruger ikke træningen da vi får lige så meget ud af og spille sammen i Platoons og have det sjovt., men er der spillere der ønsker at der trænes på et eller andet så kan vi sagtens gøre det. Vi skal nok sende jer linket til ts..

klan linket: http://eu.wargaming....lans/500057453/
Kontakt Jensdanmark eller jeg i ingame eller i privat chat kanalen eller herinde i en pm til mig er her hver dag.. :)

Hilsen

Iceman9495

Iceman9495 #4 Posted 29 December 2014 - 01:15 PM

Corporal

• Player
  • 4453 battles
  • 107

Hej Klanløse spillere.

Dansk klan hvor vi mødes og spiller sammen danske, svenske og norske spillere, vi forsøge og gøre alt for vores medlemmer og mere til.

En forudsætning for at være her er at man er på TS.

Hovedsprog er Dansk.. Aldersgrænse 16 år.

Vi tager alle ind uanset om du har store kampvogne eller små kampvogne, vi vil hjælpe alle op gennem jeres tiers i stort og småt.
Vi har teamspeak3 som vi deler med 2 andre klaner som vi delers om vi spiller med de andre klaner på kryds og tværs. Vi er en social klan med masser af hygge og sjov. Den eneste krav der er at vi bruger Teamspeak til snakke over og det er vi nød til da vi gerne skulle bruge det til stronghold / Skrimish, vi bruger ikke træningen da vi får lige så meget ud af og spille sammen i Platoons og have det sjovt., men er der spillere der ønsker at der trænes på et eller andet så kan vi sagtens gøre det. Vi skal nok sende jer linket til ts.. ingen krav om hvormeget du er på.

klan linket: http://eu.wargaming....lans/500057453/
Kontakt Jensdanmark eller jeg i ingame eller i privat chat kanalen eller herinde i en pm til mig er her hver dag.. :)

Hilsen

Iceman9495

and96 #5 Posted 04 January 2015 - 06:52 PM

Warrant Officer

• Player
  • 30568 battles
  • 586
  • [5PDD] 5PDD

Kontakt

Mib65[4PDD] / Roukien[4PDD]

Lt_Duck[PDD_C] / Morten6424[PDD_C]

1 user(s) are reading this topic