Jump to content

1STE Vlaamse Leger recruteert!

• Please log in to reply
No replies to this topic

spike_junior #1 Posted 28 January 2015 - 01:36 AM

Private

• Player
  • 9927 battles
  • 14
  • [1STVL] 1STVL

Hallo allemaal;

Even voorstellen:

Ik ben spike_junior ingame, vaak ook spikey genoemd. Mijn echte naam is Lino maar dat is bijkomstig. Ik ben de commander van de clan Eerste Vlaamse Leger. Samen met mijn broer hebben wij deze opgericht voor een clan te maken die vooral houdt van plezier, waarbij vriendschap centraal staat. 

Uiteindelijk zijn we uitgegroeid tot een vlot samenspelende clan, met een harde kern. Wij zoeken veel nieuwe leden, en misschien ben je ons ingame al eens tegen gekomen. Onze clan heet ingame 1STVL en hebben als logo de Vlaamse Leeuw.

Van onze nieuwe leden verwachten ik, en het bestuur, niet veel. Gewoon minstens 3/7 dagen online komen. Als je niet kan omwille van school maakt dat natuurlijk niet uit maar laat ons dat even weten.

Vlamingen, Nederlanders, .. kortom iedereen die nederlandstalig is mag erbij. Wij beginnen met clanwars zodra we voldoende leden hebben, en ook mensen met combat commander ervaring. 

Leeftijd, aantal battles of winrate hoogste tier? Dat maakt allemaal niet uit. We willen in eerste instantie plezier. En denk erom wij spelen vooral voor de fun. 

We spelen in de willekeurige gevechten vaak in peletons van 2-3; meestal met 3. We wisselen regelmatig af met de spelers die online zijn en voldoende hoge tier hebben, maar ook met de lagere tiers don't worry. Wel is het zo dat we niet altijd met mensen met een lagere tier spelen, aangezien enkele onder ons ook t10 tanks hebben, die natuurlijk ook getrainde crew nodig hebben. Wij helpen ook graag iedereen groeien tot betere spelers. Indien je luistert naar onze adviezen kan dat ook perfect :D

We spelen graag samen maar vriendelijkheid en oprechtheid is wel benodigd. Zeker tegenover het bestuur van de clan. Natuurlijk ook tegenover de andere leden. Wat je zegt ingame maakt ons niet uit want iedereen vloekt wel eens in de game ;). Maar wat we sowieso vragen is als je online komt zeg eens hallo of iets, en indien iemand van de clan en van het bestuur iets vraagt, antwoordt dan of probeer later te antwoorden, maar negeer het niet!

we vragen niet veel uiteindelijk:D.

Wil je joinen? Geen probleem!! Stuur het bestuur, wiens namen in de voetnoot komen, een berichtje in World Of Tanks.Op de website ben ik altijd bereikbaar na mijn school!! Liefst zo sturen; hier posten mag natuurlijk ook en een invite krijg je zodra ik het lees hier. We kijken wel je stats na gewoon voor een beeld te krijgen.

Driving the steel with fun and pride!!!! Dat is ons motto ;).

En denk erom: "Real life is more important!! Gaming is a must, living is a need!!!"

Hopelijk tot ziens!!!

Met vriendelijke groeten, 

Het bestuur van Eerste Vlaamse Leger [1STVL]

Spike_junior - Commander

Oshner - Executive officer, aka vice- commander

Wouter95 - Personnel Officer en persoonlijke officer van de commanders

Bonusmichius - Combat Officer

Matsieboooy - Recruiter

Penguin7 - recruiter

Da_Boy_Tommy - junior officer, in opleiding als officer voor het bestuur

spike_junior  Commander 602
  oshner  Executive Officer 602