Jump to content

DANISH PLAYERS (Danske Spillere)

Danmark Denmark Dansk Danskere Dansk Klan Danish Dane

• Please log in to reply
1 reply to this topic

HeborasDK #1 Posted 14 March 2015 - 09:45 PM

Private

• Player
  • 2705 battles
  • 18
  • [PEMA] PEMA

In English:

Are there any Danish players who would like to join a brand new clan that could need some help getting started and just generally need members to be able to play in more ways? Are you a kind and friendly person and like to make a difference and maybe make a grate difference and and perhaps becomming on of the leaders, then pleace apply. If I do not respond til the application, then contact me. An applikation only last 24 hours then it gets deleted automaticly.

Dansk tekst:

Er der nogle danskere der kunne tænke sig at tilslutte dig en sprit ny klan der godt kunne bruge noget hjælp til at komme i gang og bare helt generelt har brug for medlemmer for at kunne spille flere typer kampe? Er du en venlig og imødekommende person, og kunne du tænke dig at gøre en forskæl og måske endda blive en af lederne, så ansøg gerne. Svarer jeg ikke ansøgningen, så skriv en privat besked til mig. En ansøgning er nemlig kun aktiv i et døgn, og hvis jeg ikke lige er inde og kigge bliver ansøgningen annulleret automatiskt.

Klan Navn: PeaceMakers [PEMA]

Edited by HeborasDK, 14 March 2015 - 09:46 PM.

ProfessorChaos_ #2 Posted 23 March 2015 - 11:50 PM

Lance-corporal

• Player
  • 45744 battles
  • 78
  • [IDEAL] IDEAL

der er efter efterhånden så mange danske klaner, hvorfor ikke støtte op omkring dem der er :)

men held og lykke :)

Also tagged with Danmark, Denmark, Dansk, Danskere, Dansk Klan, Danish, Dane

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users