Jump to content


Weekendowa oferta specjalna


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

Fragor13 #21 Posted 22 May 2015 - 08:58 PM

    Corporal

  • Player
  • 45111 battles
  • 146
  • Member since:
    01-06-2013

View Postini1, on 22 May 2015 - 06:48 PM, said:

 

kiedy?

coś mi umknęło ?

 

 

Ano umknęło - w czasie 4-dniowego eventu z okazji konca wojny kamo było w zniżce, aczkolwiek nie jestem pewny czy to było równe 50%. Nigdzie nie było to podane, ale na forum info sie pojawiło. Koszt pomalowania X wyniósł mnie chyba 270 golda  (albo 275 - nie pamietam. Pomalowałem sobie 6 czołgów :)

 

Co do oferty to może być - dupy nie urywa, ale beznadziejna też nie jest.

 

Zniżka na premki II-V - bez znaczenia, zniżka na ciężkie VI-VII - też obojętna.

Zniżka na materiały eksploatacyjne - OK, uzupełnię zapasy.

Reset perków - trzeba przejrzeć załogi, ale chyba skorzystałem z poprzedniej zniżki.

Zwycięstwo x3 - bez znaczenia - jak zwykle WR nie przekroczy w czasie eventu 30% - pierwszeństwo mają niedzielni gracze, stałego gracza można olać - i tak wróci do gry

misja OK - któregoś LT podciągnę nieco

 



Beret0909 #22 Posted 22 May 2015 - 11:04 PM

    Private

  • Player
  • 29645 battles
  • 41
  • [OZPH] OZPH
  • Member since:
    07-03-2012
Świetnie, za złoto które ustukałem za misje majową prawie mnie teraz będzie stać na premke V tieru. A i reszta całkiem przyjemna, dla mnie jak najbardziej plus :)

xZniesmaczony #23 Posted 22 May 2015 - 11:15 PM

    Private

  • Player
  • 2502 battles
  • 3
  • Member since:
    12-28-2014
Kurcze, myślałem że będą w końcu garaże :/

p50tek #24 Posted 23 May 2015 - 02:46 PM

    Corporal

  • Player
  • 16260 battles
  • 167
  • [PANK] PANK
  • Member since:
    07-20-2011
nawet fajna oferta, szkoda ze inni dostali lepsza :(. NA ma misje na dzień premki i 2x exp za każda bitwę.

Edited by p50tek, 23 May 2015 - 02:46 PM.


Silentraz #25 Posted 23 May 2015 - 04:19 PM

    Lieutenant Сolonel

  • Moderator
  • 37321 battles
  • 3,334
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    02-17-2014

Otrzymujemy praktycznie 25k wolnego expa. Trzeba jedynie trafić w dobry czołg na 10tą bitwę, czyli czasem pasować zamiast ruszać kolejną bitwę. Można wiele pojazdów wyciągnąć ze stocka lub dać potężne przyspieszenie do grindów nieciekawych czołgów. W przeliczeniu to wychodzi 1000 golda... A jest naprawdę sporo osób, które są gotowe zapłacić taką cenę. Premki na zniżce też bardzo przydatne; niektóre zbiorniki są warte swojej pełnej ceny, a połowy tym bardziej. 25 maja pilni gracze mają 750g, więc 5 tier na koszt firmy.

 

Dzięki temu expowi (5 x 5k) można uznać ten event weekendowy za jeden z najlepszych.


Edited by Silentraz, 23 May 2015 - 04:20 PM.


silvver #26 Posted 23 May 2015 - 05:17 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 14588 battles
  • 71
  • [POMF] POMF
  • Member since:
    07-04-2011

View PostSilentraz, on 23 May 2015 - 05:19 PM, said:

Otrzymujemy praktycznie 25k wolnego expa. 

 

To nie jest wolny exp, to jest normalny exp na danym czołgu (tzn tym co załapie się w tej misji na 10/20/30/40/50tą bitwę). 

Masz pod koniec newsa wyraźny dopisek o tym:

Block Quote

 Ważne: Pamiętajcie, że nagroda w PD za misję będzie przyznana tylko pojazdowi, który brał udział w ostatniej, dziesiątej bitwie. Doradzamy uważną obserwację liczby bitew w zakładce misji, aby wybrać do ostatniej bitwy ten czołg, który chcecie nagrodzić.

 

 


Edited by silvver, 23 May 2015 - 07:13 PM.


ate1990 #27 Posted 23 May 2015 - 07:51 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 31198 battles
  • 594
  • Member since:
    12-08-2012

Statystyki sesji:

Bitwy: 18

% wygranych: 16,67%

WN8 Rating: 2 835

 

Dzięki WG. :*



Maksymus #28 Posted 23 May 2015 - 08:27 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 65207 battles
  • 1,398
  • [P_R_T] P_R_T
  • Member since:
    11-26-2011

View Postate1990, on 23 May 2015 - 06:51 PM, said:

Statystyki sesji:

Bitwy: 18

% wygranych: 16,67%

WN8 Rating: 2 835

 

Dzięki WG. :*

 

U mnie to samo. :sceptic:

Falathi #29 Posted 23 May 2015 - 08:34 PM

    Field Marshal

  • Player
  • 22143 battles
  • 11,568
  • [-FHH-] -FHH-
  • Member since:
    05-04-2012

View Postsilvver, on 23 May 2015 - 05:17 PM, said:

 

To nie jest wolny exp, to jest normalny exp na danym czołgu (tzn tym co załapie się w tej misji na 10/20/30/40/50tą bitwę). 

Masz pod koniec newsa wyraźny dopisek o tym:

 

 

 

I o tym warto pamiętać. 
Sprawdzajcie uważnie, jakim czołgiem wchodzicie do ostatniej bitwy!

El_Cabanos #30 Posted 23 May 2015 - 09:00 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 49224 battles
  • 1,162
  • Member since:
    04-10-2011

Bardzo ale to bardzo dobra oferta , gram i grinduje amx 30 proto i gra mi się nim przyjemnie , i nie musze wygrywać czy przegrywać(robie swoje -dmg) żeby zaliczało mi do misji - oczywiście top 10 do expa , potem ostatnią bitwę daje na meda CH RI którego nie lubię i 5000 wpadło , łącznie 25k expa i już mam do przodu do STA 1 , dzięki temu raz dwa wyexpie 8 mke nie grając prawie czołgiem którego nie trawie :D:D:D

 



Silentraz #31 Posted 23 May 2015 - 09:05 PM

    Lieutenant Сolonel

  • Moderator
  • 37321 battles
  • 3,334
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    02-17-2014
Nie mówiłem przecież, że wolny exp. Da się go jednak na tyle przewidzieć, że można go wykorzystać jak wolny exp. Czyli liczyć starannie do 9, a za 10tym razem wyjechać największym gównem z garażu.

rekt_that_tank #32 Posted 24 May 2015 - 02:13 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 17037 battles
  • 81
  • Member since:
    08-12-2014
:P

LPFkowal #33 Posted 25 May 2015 - 03:02 PM

    Private

  • Player
  • 49454 battles
  • 39
  • [PMHCV] PMHCV
  • Member since:
    03-04-2012
oferta ok dzieki misji na exp za kazda 10 bitwe wkoncu pozbylem sie VII td brytyjskiego tzn chellengera :-) a dzis jescze jedno 5000 tys Pd wpadnie i bedzie max challiotera :)


demon69 #34 Posted 25 May 2015 - 04:41 PM

    Private

  • Player
  • 37693 battles
  • 1
  • Member since:
    04-13-2011

Zniżki na zmianę umiejętnośći załogi nie działają!

 






7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users