Jump to content


Premium Dükkân: leKpz M41 90 mm GF


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

MrConway #1 Posted 02 April 2016 - 03:38 PM

    WoWs Community Manager

  • WG Staff
  • 13048 battles
  • 862
  • [CIRC] CIRC
  • Member since:
    10-03-2013

M41'in siyah kamuflajlı Grand Finals sürümü dükkâna geliyor!

 

Tam haber metni 



CuNoob #2 Posted 03 April 2016 - 12:04 PM

    Sergeant

  • Player
  • 14130 battles
  • 233
  • [L0SER] L0SER
  • Member since:
    02-19-2014

Geldi... 80 Gayme.. Hafif tank zaafım var.. Fena dürtüyor.. Şu 12'sini bir görelim.. Çekeriz olmadı..

 

Tanks.gg ==> Link

 

 

Edit: Video eklendi..


Edited by _WarChief_, 03 April 2016 - 04:42 PM.


ali1234512 #3 Posted 03 April 2016 - 12:15 PM

    Major General

  • Player
  • 39502 battles
  • 5,223
  • [TR-U] TR-U
  • Member since:
    03-27-2014
ekip kalede kullanılabilecek bi tank  ama  en az 10k savaşı olanlara uygun bi tank  3-4 k maçı olanlar almasın şu tankı

MEGA__TRON__ #4 Posted 03 April 2016 - 01:22 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 26171 battles
  • 993
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    02-21-2012
80 liradan satışta inanılmaz, alınabilir aslında. Bu arada araç alman aracıymış şimdi farkettim. NE güzel t49 mürettebatını geliştiririm diye ümitlenmiştim.:(

Edited by MEGA__TRON__, 03 April 2016 - 01:26 PM.


leflefnk #5 Posted 03 April 2016 - 01:59 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 30521 battles
  • 669
  • [5N1K] 5N1K
  • Member since:
    04-03-2014
Siyah kamuflaj falan hoş da yanda o şahin sucukları gibi saçma sapan reklamı koymasanız..

MEGA__TRON__ #6 Posted 03 April 2016 - 02:05 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 26171 battles
  • 993
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    02-21-2012

View Postleflefnk, on 03 April 2016 - 12:59 PM, said:

Siyah kamuflaj falan hoş da yanda o şahin sucukları gibi saçma sapan reklamı koymasanız..

 

O reklam sayesinde  RNG  faktörü hep lehine işliyormuş :trollface:

Edited by MEGA__TRON__, 03 April 2016 - 02:07 PM.


Bagora #7 Posted 03 April 2016 - 02:12 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 44750 battles
  • 6,045
  • Member since:
    10-10-2013
Tankı almak isteyen ama şüphede kalan varsa bana hediye yollasın ben deniyim fikirlerimi o arkadaşa iletirim :D

OxyGeN50 #8 Posted 03 April 2016 - 02:15 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 18414 battles
  • 1,275
  • Member since:
    05-19-2014
12 sinde ne olup biteceği belli değil, zaten 1 ay satışta tank acele etmeyin derim ;)

ali1234512 #9 Posted 03 April 2016 - 02:17 PM

    Major General

  • Player
  • 39502 battles
  • 5,223
  • [TR-U] TR-U
  • Member since:
    03-27-2014

View PostOxyGeN50, on 03 April 2016 - 01:15 PM, said:

12 sinde ne olup biteceği belli değil, zaten 1 ay satışta tank acele etmeyin derim ;)

 

2 tier tank vercekler ne olcağı belli  :)

Edited by ali1234512, 03 April 2016 - 02:17 PM.


MEGA__TRON__ #10 Posted 03 April 2016 - 02:22 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 26171 battles
  • 993
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    02-21-2012

View PostOxyGeN50, on 03 April 2016 - 01:15 PM, said:

12 sinde ne olup biteceği belli değil, zaten 1 ay satışta tank acele etmeyin derim ;)

 

Çok fazla umutlanmamak gerek. Sonra forum isyan konularıyla dolup taşıyor.:mellow:

Bagora #11 Posted 03 April 2016 - 02:25 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 44750 battles
  • 6,045
  • Member since:
    10-10-2013

View Postali1234512, on 03 April 2016 - 01:17 PM, said:

 

2 tier tank vercekler ne olcağı belli  :)

 

bence çok haksızlık yapıyosun adamlar 2 tier tank veriyo ama yanında garaj yuvası veriyo birde 30 tane sarf malzemesi veriyo ya hiç vermeseydiler :P

ali1234512 #12 Posted 03 April 2016 - 02:26 PM

    Major General

  • Player
  • 39502 battles
  • 5,223
  • [TR-U] TR-U
  • Member since:
    03-27-2014

View PostBagora, on 03 April 2016 - 01:25 PM, said:

 

bence çok haksızlık yapıyosun adamlar 2 tier tank veriyo ama yanında garaj yuvası veriyo birde 30 tane sarf malzemesi veriyo ya hiç vermeseydiler :P

 

  valla bence  beleş tank görevi vermesin wg yoksa 2-3 hafta oyunun içine ediyor dicer max verdiller  20 tane dicer maxla oynadık  fv 42  verdiler 27 tane centronla oynadık

Xagrex #13 Posted 03 April 2016 - 03:08 PM

    Corporal

  • Player
  • 11272 battles
  • 103
  • Member since:
    10-09-2014
Nihai mi normal mi almak daha mantıklı? Hesaplayan var mı?

sulhEri #14 Posted 03 April 2016 - 03:10 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 8470 battles
  • 68
  • [KAHVE] KAHVE
  • Member since:
    04-20-2013
ayın 12 sinde ne var beyler

Orcinus__Orca #15 Posted 03 April 2016 - 03:14 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 31243 battles
  • 357
  • Member since:
    02-09-2014
Aldım hacılar tankı.Du bakalım artyden bi tek yiyeyim de geleyim

Xagrex #16 Posted 03 April 2016 - 03:18 PM

    Corporal

  • Player
  • 11272 battles
  • 103
  • Member since:
    10-09-2014

View PostBuTabancaBuCakmak, on 03 April 2016 - 03:14 PM, said:

Aldım hacılar tankı.Du bakalım artyden bi tek yiyeyim de geleyim

 

​Bia ile mi geliyor mürettabat?

Orcinus__Orca #17 Posted 03 April 2016 - 03:38 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 31243 battles
  • 357
  • Member since:
    02-09-2014
Nihai paketi alınca geliyor.50 Euro olan paketi.30 euroluk pakette ise sadece araç ve garaj yuvası var.Tek söyleyebilceğim güzel araç, bu arada araç 8 tier.

Xagrex #18 Posted 03 April 2016 - 03:46 PM

    Corporal

  • Player
  • 11272 battles
  • 103
  • Member since:
    10-09-2014
Bu 5x bonusu herhangi bir tankta kullanabiliyoz mu?

ali1234512 #19 Posted 03 April 2016 - 03:46 PM

    Major General

  • Player
  • 39502 battles
  • 5,223
  • [TR-U] TR-U
  • Member since:
    03-27-2014
aldığın tankta

Orcinus__Orca #20 Posted 03 April 2016 - 03:54 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 31243 battles
  • 357
  • Member since:
    02-09-2014

View PostXagrex, on 03 April 2016 - 02:46 PM, said:

Bu 5x bonusu herhangi bir tankta kullanabiliyoz mu?

 

Hayır, maalesef




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users