Jump to content

Hallå hallå

sweden swed swe

• Please log in to reply
4 replies to this topic

Noobovich #1 Posted 25 May 2016 - 05:10 PM

Private

• Player
  • 4522 battles
  • 27

Testar detta ifall om detta kan funka. Vore kul att hitta några andra eller någon till enstaka att spela med istället för att bara köra med randoms som nu på senaste tiden har varit väldigt frustrerande, min winratio har ändå lyckats gått up en liten del iallafall, är just nu färgen apelsinskal men har ju inte kört så mycket mer än 1k matcher. Vore kul att hitta några till att spela o få till ett litet samarbete i spelen. Har hittills bara kört random battles o vill helst fortsätta göra det, men kan testa på annat också. Hittills tycker jag att detta är roligt o kör bara för att det är roligt. Jag spelar mest på kvällar såvida inte om det är någon hockey/fotbolls match som går man inte vill missa.

Vill helst hitta spelare som är 18+ o inte tar detta spel på för stort allvar så att man kan bli eller är en dålig förlorare. Är själv 28 år. Har Teamspeak och Skype men kan installera en annan klient om det behövs. Mina stats är inte så imponerande direkt, men kan nog bli bättre.

Har nyligen fått till IS-2 min första Tier 7 vagn, annars är det att jag för det mesta kör med Tier 5 till Tier 6 för det mesta. För närvarande kör jag bara mest med heavy för att jag tycker det passar min spelstil mera, vilket är lite aggressivt och pushande. Favoriterna just nu är KV-1S och T1 Heavy. Har även medium vagnar men har bara de för att grinda xp och pengar. Att vara den som åker runt och "spotar" är inget som intresserar mig samt att sitta mycket still i en TD. 

SeaChickenMeister #2 Posted 25 May 2016 - 10:12 PM

Lance-corporal

• Player
  • 17022 battles
  • 55
  • [-FRI-] -FRI-

Tjena Noobovich, jag starkt rekommenderar att hoppa in i Swedish Viking clan om inget annat =)

Sköna gubbar där inne :)  -> http://forum.worldof...v-sv2-sv3-svjr/

Noobovich #3 Posted 26 May 2016 - 09:50 AM

Private

• Player
  • 4522 battles
  • 27

View PostsWiftymeister, on 25 May 2016 - 10:12 PM, said:

Tjena Noobovich, jag starkt rekommenderar att hoppa in i Swedish Viking clan om inget annat =)

Sköna gubbar där inne :)  -> http://forum.worldof...v-sv2-sv3-svjr/

Kanske :)

Noobovich #4 Posted 01 June 2016 - 11:58 AM

Private

• Player
  • 4522 battles
  • 27
I joined a clan. I don't search anymore.

Outfielder #5 Posted 02 June 2016 - 07:29 PM

Brigadier

• Player
  • 24090 battles
  • 4,507
  • [TEC] TEC
Well, thanks anyway for teaching us a bit of Swedish......:)

Also tagged with sweden, swed, swe

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users