Jump to content


Sıralamalı Savaşlar Sonlanıyor


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

Community #1 Posted 06 September 2016 - 04:23 PM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 30,215
  • Member since:
    11-09-2011
Hâlihazırdaki sıralama sistemimiz yeniden çalışılacak ve yakın gelecekte tekrar oyuna dahil edilecektir.

Tam haber metni

MeyyDeyy #2 Posted 06 September 2016 - 04:27 PM

    Corporal

  • Player
  • 9508 battles
  • 119
  • Member since:
    06-13-2011
Bence her şeyi gözden geçirin komple kapatın siz de kurtulun bizde olsun bitsin eşleştirme sistemizede sıralınızada sırasızınada lanet olsun ...

Edited by MeyyDeyy, 06 September 2016 - 04:27 PM.


PimentoHeros #3 Posted 06 September 2016 - 06:23 PM

    Sergeant

  • Player
  • 6270 battles
  • 252
  • [TURB] TURB
  • Member since:
    12-27-2013
bedava altın vermek zor geliyorsa onu paraya çevirin yada 12 saat olarak 13:00 ile 01:00 arası yapabilirsiniz kapatmaya gerek yok

Edited by PimentoHeros, 06 September 2016 - 06:23 PM.


ali1234512 #4 Posted 06 September 2016 - 06:37 PM

    Major General

  • Player
  • 39644 battles
  • 5,290
  • [CURE] CURE
  • Member since:
    03-27-2014
zaten 2-3 aydır kapalı      unuttunuz galiba  nasıl girip maç yapacaz  o kipte

bersay #5 Posted 06 September 2016 - 06:43 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 30935 battles
  • 1,887
  • [KOWAR] KOWAR
  • Member since:
    01-03-2014

One kac aydir kapali

Neden kapaniyorki

 

Posts merged/lantirn
 



VaaMpiR #6 Posted 07 September 2016 - 04:51 PM

    Private

  • Player
  • 45334 battles
  • 16
  • [PATRN] PATRN
  • Member since:
    02-12-2013
Kapanmamalı bence arada oynuyorduk degişiklik oluyordu. Tekrar açılsın !!!

bold_pilot #7 Posted 07 September 2016 - 05:07 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 9203 battles
  • 72
  • Member since:
    03-27-2012
WG mevzuya uyandı beyler dağılın ... :)

Your_Mistake #8 Posted 07 September 2016 - 05:51 PM

    Private

  • Player
  • 14743 battles
  • 14
  • Member since:
    08-08-2013
altın madenindeki işciler greve gitmiş sıkıntı büyük :)

PurpleNoob_TR #9 Posted 08 September 2016 - 12:25 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 7703 battles
  • 1,220
  • Member since:
    10-16-2015
kaç k oldu aldığımız gold mülayim 30 oldumu 30 :) 24 galiba :) 

TheLast_KebapBender #10 Posted 08 September 2016 - 08:26 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 50906 battles
  • 1,906
  • [CURE] CURE
  • Member since:
    02-10-2013

WG nin normal turnuvalarındaki gold ödüllerini niye azalttığı belli oldu.. 

Zarar büyük tabii :child:



Alaskar6898 #11 Posted 08 September 2016 - 08:46 AM

    Colonel

  • Player
  • 2028 battles
  • 3,696
  • Member since:
    09-19-2015

View PosteXLoqeRuN, on 08 September 2016 - 08:26 AM, said:

WG nin normal turnuvalarındaki gold ödüllerini niye azalttığı belli oldu.. 

Zarar büyük tabii :child:

 

Ne zararı büyük wgnin kafası heryerden kar etmeye çalışıyor :D:D:D

Bragorn #12 Posted 08 September 2016 - 09:09 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 23229 battles
  • 1,388
  • [DAVY] DAVY
  • Member since:
    10-21-2012

1 ay önce bir turnuva kazandım, ulan verceğiniz 250 altın hadi eskiden 600 falandı vermezseniz anlarımda yahu 250 altın bile hala gelmedi. 1 ay oldu lan 1 ay! Kale görevlerinden 10 yılda 1 kere altın çıkıyor zaten. Üstüne her akşam mesai yaparmış gibi dövüştüğümüz topraklardan gelen altınlarla değerlimizi silmeye tuvalet kağıdı bile alamıyoruz. 

Zaten ileri oyunda rakip tokatlamaktan başka motive eden bir şey yok artık. En azından 3-5 bir şey kazanıp mutlu oluyorduk. Onu da elimizden alıyorsunuz. 20k üzerinde savaş yapan insan kalmayacak bu gidişle :sceptic:



VaaMpiR #13 Posted 16 September 2016 - 08:04 PM

    Private

  • Player
  • 45334 battles
  • 16
  • [PATRN] PATRN
  • Member since:
    02-12-2013
Çok ayıp ettiniz kaldırarak ihtiyacımız vardı sıralamalı ekibe :)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users