←  Clan Recruitment

Main page

»

DK Killerwees Elite

Trexxon's Photo Trexxon 03 Oct 2011

DK Killerwees Elite søger SERIøSE DANSKE spillere.

For at joine skal du have minimum to top-tier tanks eller arty (gerne flere) og have fornuftige stats.

Hvis du ikke kan opfylde kravene, så er du velkommen til at joine vores søsterclan DK Killerwees, hvor der ikke er krav om tiers.

Udover dette skal du være en aktiv spiller.
Du skal gerne kunne stille op til CW(ClanWars). Det er IKKE påkrævet at du kommer til CW hver aften men gerne 2-3 gange om ugen.
Du skal være en venligsindet person.
Du skal have en mikrofon eller have i tankerne at købe en.
Du skal skrive på vores hjemmeside hvis du tager på ferie eller lignende, så vi ved om du er aktiv i den kommende tid.
Du SKAL være fyldt 14år.

Mikrofonen skal du bruge til at snakke med de andre medlemmer i KW, vi bruger TeamSpeak 3.
Vi har vores egen hjemmeside vor du blandt andet kan kontakte os hvis du gerne vil joine klanen eller vide mere.

Hvis du syntes dette lyder spændene og du er frisk på at joine vores danske fællesskab så kontakt en af disse medlemmer:
DK KillerWees Elite

Trexxon

Eller gå ind på vores hjemmeside www.killerwees.dk

Valerius's Photo Valerius 04 Oct 2011

I søger seriøse danskere eller seriøse spillere?

Arclayd's Photo Arclayd 04 Oct 2011

Very impressive accomplishment for a new clan   :Smile_honoring:

Trexxon's Photo Trexxon 04 Oct 2011

@Valerius: Vi søger spillere som både er danske og seriøse   ;)

@Arclayd: Thx   :)

Blackout_Ego's Photo Blackout_Ego 04 Oct 2011

Jeg blir nå med i en norsk clan, men må jo bare takke for den fine tia jeg hadde sammen med jer dansker, i gamle killerwees. Og håper dere får mange nye medlemmer i jeres elite clan som kan være med jer og vinde mange kampe. Håper jeg TREFFER dere alle ofte igjen.

Til de som lurer på om de skal bli med i Killerwees Elite, må jeg bare si att det er en fin gjeng med masse humor og bra spillere. Og dere må bare bli med i denne clan.

Ps Gratulerer med map :Smile-izmena: :Smile-izmena: :Smile-izmena:

Trexxon's Photo Trexxon 04 Oct 2011

Vi er da kede af at du forlader os Blackout, men vi kan godt forstå at du gerne vil være i en norsk clan.

Held og lykke i din nye clan.

Trexxon's Photo Trexxon 05 Oct 2011

Vi har stadig vores landområde i europa, men vi mangler stadig nogle gode og seriøse spillere med high tiers kampvogne.

Trexxon's Photo Trexxon 09 Oct 2011

Vi søger stadig....

Trexxon's Photo Trexxon 10 Oct 2011

Der må da være nogle flere danskere derude som er interesseret i en seriøs clan...

GhostDK's Photo GhostDK 11 Oct 2011

Hmm ja det er der ;) Men ikke nødvendigvis i jeres clan ;)

Trexxon's Photo Trexxon 11 Oct 2011

Kom og join DK Killerwees Elite og vær med til at få os på kortet igen    :Smile-izmena:

Lethion's Photo Lethion 12 Oct 2011

Hvem skal man kontakte hvis man gerne vil joine/høre mere om, jeres søsterclan DK Killerwees? Har kun Tier 8 endnu (Tiger II) men det går fremad :)

Trexxon's Photo Trexxon 12 Oct 2011

Du kan bare kontakte mig...

Trexxon's Photo Trexxon 15 Oct 2011

Så er vi tilbage på kortet efter kortere tids fravær, så kom og join DK Killerwees Elite og vær med til at forsvare de danske farver på kortet.

Trexxon's Photo Trexxon 16 Oct 2011

Vi søger stadig

Trexxon's Photo Trexxon 17 Oct 2011

Vi holder vores plads på kortet, men vi mangler members så vi kan udvide vores område.

Så kom og join DK Killerwees Elite og vær med til nogle gode clankampe  :Smile-izmena:

Trexxon's Photo Trexxon 19 Oct 2011

Vi mangler stadig flere seriøse spillere med minimum tier 9 (eller tier 7 arty)   :Smile-izmena:

ghork's Photo ghork 19 Oct 2011

Nu fik vi endelig 30 chips og straks blev de brugt til at tage Nordrhein-Westfalen

Nogle flere gode spillere og så kan vi virkelig begynde at lave ravage i Europa

ghork's Photo ghork 20 Oct 2011

Så er Hessen vores!

Trexxon's Photo Trexxon 20 Oct 2011

Vi har ledige pladser, så kontakt mig hvis du har minimum tier 9 dog tier 7 for arty.
Get the IPS Communities App for iPhone now!