Jump to content


Film: Wyjaśnienie mechaniki – penetracja


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

medalikarz #21 Posted 06 January 2017 - 08:06 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 25985 battles
  • 1,211
  • Member since:
    12-23-2011

View Postnairda1980, on 06 January 2017 - 07:49 PM, said:

Zrozumiał bym to na 3km ale na 700m w realu to nie możliwe.

 

Zadam po raz enty pytanie - czy WoT to symulacja czy strzelanka arcade z uproszczoną fizyką i własnymi zasadami (mechaniką)?

Dla chcących symulacji polecam tę scenę walki:

Edited by medalikarz, 06 January 2017 - 08:12 PM.


X7_Tech #22 Posted 06 January 2017 - 08:09 PM

    Private

  • Player
  • 19627 battles
  • 27
  • [LISKI] LISKI
  • Member since:
    10-27-2013
Pociski HESH działają na takiej samej zasadzie co HE?

MutantLeech #23 Posted 06 January 2017 - 08:30 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 16750 battles
  • 486
  • [LEWD] LEWD
  • Member since:
    12-28-2013
Pełno pierdolenia, zasrana i nierealistyczna mechanika trzech kalibrów, ale końcówka niezwykła.:trollface:

Doctor_of_Doom #24 Posted 06 January 2017 - 08:30 PM

    Corporal

  • Player
  • 36114 battles
  • 112
  • [_LSD_] _LSD_
  • Member since:
    05-01-2012
Z filmu można wyciągnąć jeden wniosek - ruskie tenki OP :bajan:

_Marg_ #25 Posted 06 January 2017 - 08:50 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 19918 battles
  • 385
  • Member since:
    04-11-2011

View PostBolko, on 06 January 2017 - 05:09 PM, said:

No i piękne wyidealizowane pierdoły, tylko nikt nie wyjaśnił dlaczego penetracja zawiera się akurat w przedziale średnia +/- 25%, a nie np +/- 50%, albo +/- 5% ?

Wkurw ​ Irytujące sytuacje, gdy strzelasz do nieruchomego przeciwnika w to samo miejsce i zaczyna się rzut monetą orzeł - penetracja, reszka - nie przebiliśmy pancerza, orzeł, reszka, reszka, orzeł... Takie widzimisię serwera nijak ma się do tego filmu.

 

+25/-25 bo takie były realia. W tym przypadku WG akurat chciało trzymać się faktów

edit:

View Postmarycha_PL, on 06 January 2017 - 12:45 PM, said:

Sru tu tu tu Fa fa ra fa. I mam jedno pytanie. Jeżeli KAŻDY !!! zaznaczam każdy strzał jest "obliczany" na serwerze gry, to jaką mocą obliczeniową dysponują komputery obsługujące serwery. Jeżeli w weekend na serwerze potrafi siedzieć grubo ponad kilkadziesiąt TYSIĘCY!!! 

 

Te obliczenia są bardzo proste wbrew pozorom. Podejrzewam, że procesor przeciętnej jakości poradził by sobie z obsługą może 2tys, akcji... a tam w szafkach siedzi kilkadziesiąt procesorów z wysokiej półki. To są raczej bugi w netkodzie. Mnie też się czasem trafiają pociski, które swą energią wybijają dziury w czasoprzestrzeni i znikają gdzieś w otchłaniach równoległej rzeczywistości, w której to WoT być może nie istnieje, a po radioaktywnej pustyni zapieprzają karaluchy. A może nasze lustrzane ja w tej chwili marudzi po niemiecku na forum jak to obrywa od nieistniejących przeciwników. Nie wiem, nie znam się. Za mały jestem aby to ogarnąć.

 


Edited by _Marg_, 06 January 2017 - 11:44 PM.


arekk1978 #26 Posted 06 January 2017 - 10:41 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 61177 battles
  • 81
  • [CSA-A] CSA-A
  • Member since:
    05-01-2013
W rzeczywistosci byc moze ale napewno nie w tej grze,bzdura bzdura bzdura

kluseczek1 #27 Posted 06 January 2017 - 11:47 PM

    Private

  • Player
  • 14048 battles
  • 38
  • Member since:
    04-24-2011
  "w dziesiątkę" lub ding słyszę gdy strzelam do papiera z tdka pociskiem który, powinien wyrwać go razem z korzeniami a raz jest tak strzelając pocisk dostaje super hiper magnetycznej paraboli i przebija skorupy z titanium których , w tych miejscach nie powienien przebić ... czyli można powiedzieć jak ci wiatr powieje tak bedziesz mieć i tyle raz na plus raz na minus

EhnatoX #28 Posted 07 January 2017 - 08:35 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 7045 battles
  • 750
  • [OBFS] OBFS
  • Member since:
    01-29-2016
Widzę, że będę musiał do bitwy wchodzić ze specjalistycznym kalkulatorem i kątomierzem żeby oddawać pewne strzały :)

12312319873 #29 Posted 07 January 2017 - 10:15 AM

    Captain

  • Player
  • 30055 battles
  • 2,268
  • [AHAM] AHAM
  • Member since:
    04-13-2011

View PostCommunity, on 06 January 2017 - 11:49 AM, said:

Kluczem do zwycięstwa jest strzelanie tak, aby przebić pancerz wroga. Dowiedzcie się wszystkiego o mechanice penetracji!
<a href="http://worldoftanks.eu/pl/news/pc-browser/videos/video-explaining-mechanics-penetration/">Pełen tekst wiadomości</a>

 

czemu pogromcy mitów już nie mają tego programu ... by sprawdzili ten mit dokładnie XD

bijaciewdomu #30 Posted 07 January 2017 - 12:42 PM

    Corporal

  • Player
  • 22715 battles
  • 186
  • Member since:
    02-17-2012
Gówno ładnie zapakowane tez się sprzeda tak to działa -to dla nowych graczy którzy wszystko kupią przy odpowiedniej reklamie:harp:

arekk1978 #31 Posted 07 January 2017 - 10:53 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 61177 battles
  • 81
  • [CSA-A] CSA-A
  • Member since:
    05-01-2013
Zapomnieli jeszcze napisac ze po 3-4 strzalach penetrujacych i ma pasc ostatni konczacy to pancerz u wroga wzrasta 10krotnie:D heheh rany co za oszusci

robezur6 #32 Posted 07 January 2017 - 10:59 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 43153 battles
  • 6,387
  • Member since:
    04-10-2011

View Postarekk1978, on 07 January 2017 - 09:53 PM, said:

Zapomnieli jeszcze napisac ze po 3-4 strzalach penetrujacych i ma pasc ostatni konczacy to pancerz u wroga wzrasta 10krotnie:D heheh rany co za oszusci

Według moich obliczeń wzrasta o 540% ,skąd masz takie dane?



arekk1978 #33 Posted 07 January 2017 - 11:02 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 61177 battles
  • 81
  • [CSA-A] CSA-A
  • Member since:
    05-01-2013

View Postrobezur6, on 07 January 2017 - 10:59 PM, said:

Według moich obliczeń wzrasta o 540% ,skąd masz takie dane?

 

heheh te ich penetracje ,pancerze,zasiegi widzenia itp  to moga sobie wsadzic gleboko w d... i jeszcze dobrze zamieszac kijem

robezur6 #34 Posted 07 January 2017 - 11:06 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 43153 battles
  • 6,387
  • Member since:
    04-10-2011

View Postarekk1978, on 07 January 2017 - 10:02 PM, said:

 

heheh te ich penetracje ,pancerze,zasiegi widzenia itp  to moga sobie wsadzic gleboko w d... i jeszcze dobrze zamieszac kijem

Przecież wiadomo ,że drużyna wygrywająca ma przychylniejsze RNG , zgadzam się z tobą w 100% :)



Produkt_Krajowy #35 Posted 07 January 2017 - 11:22 PM

    Sergeant

  • Player
  • 1013 battles
  • 255
  • Member since:
    12-02-2016

View Postrobezur6, on 07 January 2017 - 11:06 PM, said:

Przecież wiadomo ,że drużyna wygrywająca ma przychylniejsze RNG , zgadzam się z tobą w 100% :)

 

po kiego *edited* go prowokujesz?

Edited by TariboW, 04 April 2017 - 02:25 PM.
wulgaryzmy


robezur6 #36 Posted 07 January 2017 - 11:53 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 43153 battles
  • 6,387
  • Member since:
    04-10-2011

View PostProdukt_Krajowy, on 07 January 2017 - 10:22 PM, said:

 

po kiego *edited* go prowokujesz?

Im szybciej się wypłacze tym szybciej sobie stąd pójdzie :P


Edited by TariboW, 04 April 2017 - 02:26 PM.
edited quote


Rysiek0802 #37 Posted 08 January 2017 - 02:21 AM

    Sergeant

  • Player
  • 64344 battles
  • 275
  • Member since:
    12-07-2012
Zawsze mnie bawi dyskusja na temat przebijania!  Trafienia dziele na 2 rodzaje: 1- zgodne z danymi technicznymi, 2 - niezgodne z danymi technicznymi ,ktore sluza WG do ustawiania wynikow bitew!   Tak,tak do ustawiania wynikow bitew! Tylko bardzo naiwni ludzie moga sadzic ze ta gra jest uczciwa!  Tam gdzie jest forsa nie ma uczciwosci!  Im wiecej ktos ma bitew tym wiecej razy zostal okradziony!  Zreszta kiedys napisali wyraznie ,ze oszustwa na trafieniu penetracyjnym sluza nieprzewidywalnosci gry.   Problem w tym ,ze gra nie tylko oszukuje gracza ale rowniez przeciwnikow. Wszystko wiec sie wyrownuje.   Osobiscie przekonalem sie ,ze najbardziej oplaca sie grac po 24.  Wtedy gra czyta ,ze mam do zbicia gwiazdke i idac mi na reke ustawia mi wygrana!   Dzisiaj mialem fajny przyklad jak WG pomaga graczom: gram buldogiem ,mam juz 5 fragow i objezdzam td w prawo zeby go zajechac od tylu . Co robi gra?  Nagle moj czolg zawraca sam i jedzie pod lufe przeciwnika. Sytuacja przekomiczna gdyby nie to ze td mnie rozwala i moje konto zostaje okradzione ze specjalisty!  Mam tyle bitew ,ze takich numerow widzialem w tej grze mnostwo!   Ta gra nalezy do WG i to oni decyduja czy trafisz  czy nie trafisz.  Ale mamy wybor.  Nie musimy w to grac a jak gramy musimy przyjac ich warunki!   Ale mozemy sie zemscic za ich oszustwa:  pieniadze sa nasze i mozemy zabanowac  im dostep do naszej kasy co ja bede robil dopoki mnie beda okradac!

12312319873 #38 Posted 08 January 2017 - 09:18 AM

    Captain

  • Player
  • 30055 battles
  • 2,268
  • [AHAM] AHAM
  • Member since:
    04-13-2011

View PostRysiek0802, on 08 January 2017 - 02:21 AM, said:

Zawsze mnie bawi dyskusja na temat przebijania!  Trafienia dziele na 2 rodzaje: 1- zgodne z danymi technicznymi, 2 - niezgodne z danymi technicznymi ,ktore sluza WG do ustawiania wynikow bitew!   Tak,tak do ustawiania wynikow bitew! Tylko bardzo naiwni ludzie moga sadzic ze ta gra jest uczciwa!  Tam gdzie jest forsa nie ma uczciwosci!  Im wiecej ktos ma bitew tym wiecej razy zostal okradziony!  Zreszta kiedys napisali wyraznie ,ze oszustwa na trafieniu penetracyjnym sluza nieprzewidywalnosci gry.   Problem w tym ,ze gra nie tylko oszukuje gracza ale rowniez przeciwnikow. Wszystko wiec sie wyrownuje.   Osobiscie przekonalem sie ,ze najbardziej oplaca sie grac po 24.  Wtedy gra czyta ,ze mam do zbicia gwiazdke i idac mi na reke ustawia mi wygrana!   Dzisiaj mialem fajny przyklad jak WG pomaga graczom: gram buldogiem ,mam juz 5 fragow i objezdzam td w prawo zeby go zajechac od tylu . Co robi gra?  Nagle moj czolg zawraca sam i jedzie pod lufe przeciwnika. Sytuacja przekomiczna gdyby nie to ze td mnie rozwala i moje konto zostaje okradzione ze specjalisty!  Mam tyle bitew ,ze takich numerow widzialem w tej grze mnostwo!   Ta gra nalezy do WG i to oni decyduja czy trafisz  czy nie trafisz.  Ale mamy wybor.  Nie musimy w to grac a jak gramy musimy przyjac ich warunki!   Ale mozemy sie zemscic za ich oszustwa:  pieniadze sa nasze i mozemy zabanowac  im dostep do naszej kasy co ja bede robil dopoki mnie beda okradac!

 

czy WG ma RNG , MM itp .... tak ale określenie ustawianie bitew jest trochę za mocne bardziej by pasowało podkolorowywanie bitew

 

 

a do tych co z uporem maniaka podkreślają wot to tylko gra (arcade) nie symulator to po kiego w nim jest np. rozrzut pocisku ?

View Postmedalikarz, on 06 January 2017 - 08:06 PM, said:

 

Zadam po raz enty pytanie - czy WoT to symulacja czy strzelanka arcade z uproszczoną fizyką i własnymi zasadami (mechaniką)?

Dla chcących symulacji polecam tę scenę walki:
 


uproszczenia wymusza silnik gry i tyle a co by było gdyby mapy miały by większą powierzchnię ?


Edited by 12312319873, 08 January 2017 - 09:23 AM.


Revanche25 #39 Posted 08 January 2017 - 09:33 AM

    Brigadier

  • Clan Diplomat
  • 37633 battles
  • 4,452
  • [FNPRO] FNPRO
  • Member since:
    01-17-2013

View Postmedalikarz, on 06 January 2017 - 08:06 PM, said:

 

Zadam po raz enty pytanie - czy WoT to symulacja czy strzelanka arcade z uproszczoną fizyką i własnymi zasadami (mechaniką)?

Dla chcących symulacji polecam tę scenę walki:

Akurat to przykład symulacji pojedynku M4 z T-34-85 upodobnionym do tygrysa.



arekk1978 #40 Posted 08 January 2017 - 09:57 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 61177 battles
  • 81
  • [CSA-A] CSA-A
  • Member since:
    05-01-2013

View PostRysiek0802, on 08 January 2017 - 02:21 AM, said:

Zawsze mnie bawi dyskusja na temat przebijania!  Trafienia dziele na 2 rodzaje: 1- zgodne z danymi technicznymi, 2 - niezgodne z danymi technicznymi ,ktore sluza WG do ustawiania wynikow bitew!   Tak,tak do ustawiania wynikow bitew! Tylko bardzo naiwni ludzie moga sadzic ze ta gra jest uczciwa!  Tam gdzie jest forsa nie ma uczciwosci!  Im wiecej ktos ma bitew tym wiecej razy zostal okradziony!  Zreszta kiedys napisali wyraznie ,ze oszustwa na trafieniu penetracyjnym sluza nieprzewidywalnosci gry.   Problem w tym ,ze gra nie tylko oszukuje gracza ale rowniez przeciwnikow. Wszystko wiec sie wyrownuje.   Osobiscie przekonalem sie ,ze najbardziej oplaca sie grac po 24.  Wtedy gra czyta ,ze mam do zbicia gwiazdke i idac mi na reke ustawia mi wygrana!   Dzisiaj mialem fajny przyklad jak WG pomaga graczom: gram buldogiem ,mam juz 5 fragow i objezdzam td w prawo zeby go zajechac od tylu . Co robi gra?  Nagle moj czolg zawraca sam i jedzie pod lufe przeciwnika. Sytuacja przekomiczna gdyby nie to ze td mnie rozwala i moje konto zostaje okradzione ze specjalisty!  Mam tyle bitew ,ze takich numerow widzialem w tej grze mnostwo!   Ta gra nalezy do WG i to oni decyduja czy trafisz  czy nie trafisz.  Ale mamy wybor.  Nie musimy w to grac a jak gramy musimy przyjac ich warunki!   Ale mozemy sie zemscic za ich oszustwa:  pieniadze sa nasze i mozemy zabanowac  im dostep do naszej kasy co ja bede robil dopoki mnie beda okradac!

 

No raczej o tym mowie:) Takie bachorki jakrobezur6 czy jakos tak nadal wierza ze gra uczciwie:D

 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users