Jump to content

Gamers4Fun zoekt leden en bestuurders

g4f Gamers4fun G4F clan leden lid nieuw gameclan

• Please log in to reply
3 replies to this topic

firekill432 #1 Posted 04 March 2017 - 08:23 PM

Private

• Player
  • 8300 battles
  • 9
  • [THOR-] THOR-

Boeren, Burgers en Buitenlui,

Afgelopen jaar hebben verscheidene leden het gamers4fun team verlaten. Dit was niet de bedoeling van het toenmalige bestuur dat te laten gebeuren.

Desondanks is er besloten toch een doorstart te maken met het World of Tanks team waardoor er nieuwe leden geworven dienen te worden, daarmee zijn de fora een welkom marketing instrument.

Voordat ik verder ga met het 'aanprijs praatje' zal ik, als Executive Officer, de clan voorstellen.

Het begin van de clan gaat terug naar het jaar 2013, het jaar waarin de eigenaren Kevin en Milan de clan hebben opgezet met als doel het samenbrengen van mensen, om op die manier gezamenlijk te kunnen gamen. Als snel werden er voor verschillende spellen servers gehuurd waardoor Gamers4Fun snel bekend werd. zelf ben ik vrij snel via Battlefield3 in contact gekomen met de clan, waarna later mijn interesse ook naar World of Tanks ging. Op dit moment heeft de clan teams voor CSGO, Dirty Bomb, Dota 2, League of Legends en natuurlijk World of Tanks. Misschien vragen jullie je af: 'waarom geen Battlefield meer op het moment?' dit omdat de Battlefield servers voor battlefield3 en 4 niet meer worden gehuurd, en er voor Battlefield1 nog niet de mogelijkheid is een clan te maken ingame.

Nog enkele technische gegevens van de clan zijn:

* Teamspeak3:    ts.gamers4fun.nl

* Website:            https://www.gamers4fun.eu/     

Na deze korte samenvatting van de clan staat deze post in het teken van nieuwe WOT leden te werven. Op dit moment zijn er nog 10 leden in de clan, dit moet dus nodig weer worden aangevuld met leden, recruiters, teamleaders en nog andere rangen. Daarvoor heeft de clan jou hulp nodig!

De vereiste zijn niet zwaar, en zijn als volgt:

-Het nieuwe lid is 16 jaar of ouder

-Het nieuwe lid is in bezit van tenminste één tier 8 tank

-Het nieuwe lid is in bezit van Teamspeak3 en weet hoe hij, of zij, hiermee om moet gaan

-Het nieuwe lid dient zich aan de clanregels te houden, deze zijn te zien onder het kopje 'Regels' onder 'Info' op de website

Verder zou het op prijs worden gesteld als er mensen zijn die graag willen joinen met enige expertise m.b.t. het besturen van een clan

Dan wil ik jullie namens het WOT team bedanken voor de aandacht, en hoop ik jullie te zien binnenkort op Teamspeak3!

Met vriendelijke groeten,

Robin/Firekill432

Executive Officer

Email: erikjan_sloot@hotmail.com

Edited by firekill432, 30 March 2017 - 02:38 PM.

firekill432 #2 Posted 06 March 2017 - 07:17 PM

Private

• Player
  • 8300 battles
  • 9
  • [THOR-] THOR-

Up!

firekill432 #3 Posted 15 March 2017 - 06:22 PM

Private

• Player
  • 8300 battles
  • 9