Jump to content


Yeni gelen premıum tank DEFENDER


  • Please log in to reply
400 replies to this topic

tank_butcher34 #401 Posted Today, 02:04 PM

    Corporal

  • Player
  • 30301 battles
  • 153
  • Member since:
    10-28-2012

View PostKursk_Butcher, on 28 March 2017 - 06:31 AM, said:

 

Eski premiumlara iyileştirme gelsin. Ben bunu savunuyorum zaten. Nasıl LOWE'ye geldi diğerlerine de gelsin.Sonuna kadar katılıyorum. Size satılan malın özelliklerini düşürmemeleri, aksine artırmaları gerekli. Ben bu kanıdayım. Ha diyorum tankı daha kötü hale getireceklerse para iadesiyle tankı geri alsınlar. Onada varım. Zaten diyorum herkesin bir zaafı ve bir yerlere harcadığı ekstra para vardır. Kimisi oyuna harcamayı çok görür kimisi sigaraya, alkole v.s. Bakarsan hepsi kötü alışkanlık sonuçta. Ben yaptığım şey doğru demiyorum. Bu benim zaafım. Neyse zaten wotun genel bir özelliği var. Önce tank ilk çıktığında abartı derecede iyi görünüyor sonra hiç seslerini çıkarmadan değiştiriyorlar tankı. Scorpion G kullananlar eskisi kadar iyi olmadığını söylüyorlar, ben de görüyorumki defenderı şu anda gören çok rahat deliyor. Delemeyenler kendilerini iyice bir sorgulasınlar. Burada mor wn8 li oyuncuları defender delemiyorum diye yakınırken görünce bazılarının wn8 önemli değil teorilerine inanasım geliyor. Ben 3 atışımın ikisinde kesin deliyorum bu tankı. Mor oyuncu hepsini delmesi lazım. Başka oyunlar da oynamıyoruz sonuçta. Ben size en dandik tankın 8-10.000 damage videosunu bulayım. Onda ne varki. Kendi hakkını aramak elindekinin iyileştirmesini istemekle olur. Başkasının aldığı tankı kötüleştirince hak aramış olmazsınız. Alın size fıkrası. 

 

cehennemde her ülkenin bir kazanı varmış içinde sıcak kaynayan yağ olurmuş günah işleyenler bu kazanlarda cezalandırılıyormuş.kazandan kafasını çıkaranları zebaniler kafasınıa vurarak geri kazana sokuyormuş. baş zebani bir bakmış diğer kazanlarda her kes çıkmaya çalışıyor ama türkiyenin kazanından kimse kafasını bile çıkarmıyor baş zebani zebanilerden birini çağırmış ve sormuş

- niçin türkiyenin kazanından kimse çıkmıyor yoksa orda günahkar yokmu?

zebani:

- olmazmı, ama çıkmaya çalışanı alttakiler geri çekiyor...

 

bak simdi hocam defender ve liberte 2 tane tank bunlar seviyesine göre bence iyi bu 2 tankı dengelemek mi daha kolay yoksa diğer 200-300 tankı bunlara uydurmak mı daha kolay bunun dısında sonuçta bu tankı sadece tüğrkler kullanmıyor herkes kullanıyor eu server da diğer ülke forumlarına bakacak olursak ordada defenderla ilgili farklı birşey yazıldıgını sanmıyorum ama bu mesajdan sonra göz atarım zırh olarak da ıs-6 gibi bir tankla bu tankı önden gold dahi atsan delme şansın %20 oda %25 rng den dolayı yalnış bilmiyorsam gold mermisi 217 deliyor ıs 6 nın +%25 rng kolaysan 271 mm pen. yapar onunla beraber delebilirsin ancak ortalama 217 olarak alırsak defender ın ön alt zırhı hatırladıgım kadarıyla yaklasık 230 mm civarı oldugundan delemez ancak yanına yada arkasına ıs 6 ile dolanman lazım ki bunlar cok absürt seyler bende defender olacak sen gelcen arkama dolanmaya çalışcan bi track atarım kafa kafayada girdimmi hi sansın yok gene birileri cıkacak ıs 6 ortalama üstü bir tank vs tankta hersey var ama su-100 topu var 6 seviye td olur kendisi bende ıs 6 da yok yani simdi ıs 6 ım var diye böyle yazdıgımı düşünme bu örnek ne bileyim yani misal panter 2 ile del delebiliyorsan bu tankı suan tek sansımız botların alıp oynaması sen bu tankı fame in 3 lü plat yaptıgını düşünsene bi %99 zafer oranı ile oynarlar .. şimdi en yakın muadili olan ıs 5 var bende defender ile kıyasla odagı bile yeter yani kv-2 oynar gibi oynuyorum öte yanda defender efendinin 440 dmg lik topu ıs 3 isabeti ve muazzam zırhı ile milletin içinden geçiyor para iadesi fln demişsin şimdi sen bu tankı alırken neden aldın neden ıs 6 yada ıs 5 almadın bunu aldın yada baska bir heavy tank yerine neden defender? çünkü seviyesine göre üstün bir tank bunun satmak için oldugunuda biliyordun 2 yıldır oynadıgına göre az cok wot un buff lı getir sonra nerfle politikasınıda biliyordun bunları bilerek aldın şuan güle oynaya zafer alırken yarın nerf yediğindede bizim gibi yeni cıkan op tank için yorum yapacaksın ve bunları zaten sen o tankı aldıgında biliyordun

Edited by tank_butcher34, Today, 02:07 PM.





3 user(s) are reading this topic

1 members, 2 guests, 0 anonymous users


    Hellmarch99