Jump to content

laatste miserabele update

• Please log in to reply
33 replies to this topic

Fox56G #1 Posted 10 May 2017 - 10:43 PM

Private

• Player
  • 16905 battles
  • 1
Wat een blamage wordt WOT langzamerhand de laatste update is werkelijk de grootste ramp.

Marlekin #2 Posted 10 May 2017 - 11:28 PM

Brigadier

• Beta Tester
  • 33279 battles
  • 4,099
  • [ROFF] ROFF

Ik vind de updates prima, op één dingetje na. Ik had toch graag gezien dat WG op zn minst 1 arty lieten platoonen. Na jaren er niks meer mee te doen speel ik weer arty en heb ik er weer plezier aan. Ondanks de test server "micro" patch vermaak ik me erg goed met mn nieuwe tier 10 light, en de nieuwe Leopard doet het ook goed. Een aanrader, als je een leuke tier 5 zoekt! 

9.19 komt eraan met eindelijk wat speciaals voor de tier 10 spelers, dus kom maar op. 

OreH75 #3 Posted 11 May 2017 - 12:27 AM

Warrant Officer

• Player
  • 40802 battles
  • 663
  • [L-FEW] L-FEW

View PostFox56G, on 10 May 2017 - 10:43 PM, said:

Wat een blamage wordt WOT langzamerhand de laatste update is werkelijk de grootste ramp.

Ik vind het juist een van de betere patches sinds jaren! Het aantal arties is drastisch afgenomen, soms wel  4 games op rij zonder arty en dan weer een paar potjes met 1 of 2 arties... maar 3 zie ik eigenlijk zelden meer, heerlijk!

Edited by OreH75, 11 May 2017 - 12:27 AM.

BozeVuist #4 Posted 11 May 2017 - 08:40 AM

Lance-corporal

• Player
  • 24631 battles
  • 51

View PostFox56G, on 10 May 2017 - 09:43 PM, said:

Goed verhaal, lekker kort! Vooral de inhoudelijke argumenten spreken tot de verbeelding...

Persoonlijk vind ik dit één van de beste patches. De grootste plus punten zijn de nieuwe MM en arty veranderingen.

MM:

• Het spelen van lage(re) tiers is leuker/makkelijker
  • De kans op een battle met alleen tier 10 tanks is nu veel groter en dus uitdagender!!

Arty:

• Geen AP/HEAT shells meer die enorm veel damage konden doen
  • HE shells doen aanzienlijk minder damage en het stun effect valt mee
  • Het aantal arty's in battle is enorm afgenomen

blackjack_222 #5 Posted 11 May 2017 - 10:39 AM

Private

• Player
  • 21946 battles
  • 17

ben overwegend ook wel positief over de laatste patch.

Plussen

• De tier 10 lights zijn een leuke toevoeging.
  • Matchmaking is er een stuk beter. als je in je tier 8 in een tier 10 pot uitkomt, kan je nog het verschil maken. in je tier 10 zie je vaker andere tier 10's, hetgeen wat meer uitdaging brengt.
  • Arty kan je niet meer oneshotten
  • nieuwe arty missies als je je arty al had unlocked.... das dus opnieuw dik geld binnenharken
  •  

Minnen

• Arty is momenteel ongebalanceerd. Een T92 doet nog steeds goede damage en stun met een redelijke reload. Een Batchchat 155 58 doet daarentegen helemaal niks meer: Weinig splash, gemiddeld 200 damage per shell, 5 seconden meer reload tussen de shells.
  • Beperkingen aan platoons.

WafflePanzer #6 Posted 11 May 2017 - 01:03 PM

General

• Player
  • 22425 battles
  • 9,467
  • [LEWD] LEWD
Aangezien arty nu dezelfde damage doet als normale tanks, zelfs meer in sommige gevallen en nog steeds in staat is om tanks the oneshotten én daarnaast ook nog eens je crew aids geeft... En tegen dit alles kun je dus gewoon helemaal niks doen. Ja... laatste spijker op de doodskist voor mij. Misschien dat WG mij nog weet op te graven, maar hoe het er nu naar uitziet...

BozeVuist #7 Posted 11 May 2017 - 01:34 PM

Lance-corporal

• Player
  • 24631 battles
  • 51

View PostWafflePanzer, on 11 May 2017 - 12:03 PM, said:

... én daarnaast ook nog eens je crew aids geeft... En tegen dit alles kun je dus gewoon helemaal niks doen...

Er zijn aanzienlijk minder arty's per battle... De stun effecten vallen mij alles mee. Met een kleine med kit kun je het stun effect van al je crew members opheffen. Na 90 seconden heb je weer een nieuwe med kit.

Probeer eens meer arty safe te rijden... Arty staat veelal op dezelfde plek. M.b.v. je minimap kun je redelijk goed bepalen waar arty schot op heeft.

WafflePanzer #8 Posted 11 May 2017 - 10:02 PM

General

• Player
  • 22425 battles
  • 9,467
  • [LEWD] LEWD

View PostBozeVuist, on 11 May 2017 - 02:34 PM, said:

Er zijn aanzienlijk minder arty's per battle... De stun effecten vallen mij alles mee. Met een kleine med kit kun je het stun effect van al je crew members opheffen. Na 90 seconden heb je weer een nieuwe med kit.

Probeer eens meer arty safe te rijden... Arty staat veelal op dezelfde plek. M.b.v. je minimap kun je redelijk goed bepalen waar arty schot op heeft.

¯\_(ツ)_/¯

PoIestar #9 Posted 13 May 2017 - 10:26 PM

Colonel

• Player
  • 29094 battles
  • 3,657
  • [REBLS] REBLS

Arty is een probleem, blijft een probleem, en zal een probleem blijven tot dat het er in zijn volledigheid uitgehaald wordt. 

Voor de rest, sommige gebuffte LT's zijn leuk, heavy tanks zijn nog steeds useless en meds worden steeds leuker. Top!

Jumping_Turtle #10 Posted 16 May 2017 - 05:59 PM

Colonel

• Player
  • 50602 battles
  • 3,822
  • [CNUT] CNUT

View PostOreH75, on 11 May 2017 - 12:27 AM, said:

Ik vind het juist een van de betere patches sinds jaren! Het aantal arties is drastisch afgenomen, soms wel  4 games op rij zonder arty en dan weer een paar potjes met 1 of 2 arties... maar 3 zie ik eigenlijk zelden meer, heerlijk!

Dit vooral en het heerlijke genoegen dat ik met vrienden nu gewoon light tanks kan kiezen in een platoon van hetzelfde tier. Zij houden er niet zo van en ik wel, dus dat was altijd nogal een gedoe met verschillende tiers. Arty is een heel stuk minder erg en je merkt vooral dat er veel minder arties in de battles zitten. Ook de MM is een hele stap vooruit. Over het algemeen vind ik het een geweldige patch.

unclexray #11 Posted 18 May 2017 - 08:28 PM

Lance-corporal

• Player
  • 38176 battles
  • 60

gehalte bots is meer dan ooit........ en de map rotatie zuigt aan alle kante 3x zelfde map achtereen geen uitzondering..... soms 30 batles 10 win is geen uitzondering meer............. wg verdient meer geld dan ooit.

nog steeds happy met het besluit al 2 jaar geen cent meer te betalen voor dit spel, just fore free..................keeps it beter

Edited by unclexray, 18 May 2017 - 08:39 PM.

OreH75 #12 Posted 18 May 2017 - 11:01 PM

Warrant Officer

• Player
  • 40802 battles
  • 663
  • [L-FEW] L-FEW

View Postunclexray, on 18 May 2017 - 08:28 PM, said:

gehalte bots is meer dan ooit........ en de map rotatie zuigt aan alle kante 3x zelfde map achtereen geen uitzondering..... soms 30 batles 10 win is geen uitzondering meer............. wg verdient meer geld dan ooit.

nog steeds happy met het besluit al 2 jaar geen cent meer te betalen voor dit spel, just fore free..................keeps it beter

Laat eens wat replays zien van al die bots?  En volgens mij heb ik nog nooit 3x dezelfde map achter elkaar gespeeld, zeker niet sinds 9.18 (net even in de replay folder gekeken maar zelfs niet 2x achter elkaar dezelfde map gespeeld). En om meer te winnen zul je zelf meer bij moeten dragen, heeft niks met de patch te maken....daarbij heb je niks te zeuren want je 30 dagen winrate van 50% ligt nog steeds boven je overal winrate.

Edited by OreH75, 18 May 2017 - 11:03 PM.

unclexray #13 Posted 19 May 2017 - 10:37 AM

Lance-corporal

• Player
  • 38176 battles
  • 60

mm kan je alles over zeggen de nieuwe maar wat mij de laaste update opvalt dat als er nu 4 heavys in zitten meds gaan campen light zijn op geworden, wat resuteerd in meer actie dus in een team met 50% campers/bots is een game binnen 4 min done, dat is de nwe trend. vaak in de fik ammoracks etc...omdat je de kits opnieuw kint gebruiken is de kans op schade ook hoog geworden. 

en vraag mij de laatse tijd af hoe komen gastem met 0k batle aan een t10 tank terwijl ze een wn8 en wr hebben van 0,0. 

mijn t54 mod was aantal updates geleden leuk te speln maar nu zuigt hij ... 80% t9 /10 games je begint niets.

en dan maar te zwijgen over de mod sites die verder ontwikkeld zijn dan wg zelf,  aim bots etc omg zo veel, gasten die schieten op targets die aan de andere kant van de map zitten het zal nooit stoppen....

en ze zullen het er niet uit krijgen.........................

Edited by unclexray, 19 May 2017 - 12:05 PM.

OreH75 #14 Posted 19 May 2017 - 11:49 AM

Warrant Officer

• Player
  • 40802 battles
  • 663
  • [L-FEW] L-FEW

View Postunclexray, on 19 May 2017 - 10:37 AM, said:

mm kan je alles over zeggen de nieuwe maar wat mij de laaste update opvalt dat als er nu 4 heavys in zitten meds gaan campen light zijn op geworden, wat resuteerd in meer actie dus in een team met 50% campers/bots is een game binnen 4 min done, dat is de nwe trend. vaak in de fik ammoracks etc...omdat je de kits opnieuw kint gebruiken is de kans op schade ook hoog geworden. 

en vraag mij de laatse tijd af hoe komen gastem met 0k batle aan een t10 tank terwijl ze een wn8 en wr hebben van 0,0. 

mijn t54 mod was aantal updates geleden leuk te speln maar nu zuigt hij ... 80% t9 /10 games je begint niets

Wat een rare gedachten houdt jij erop na zeg..omdat er meer heavies zijn zouden mediumds gaan campen en lights zijn OP? Volgens mij valt dat best mee, het enige wat lights extra hebben tov mediums is cammo terwijl ze rijden voor de rest zijn mediums redelijk vergelijkbaar en hebben meer hitpoints. 

En doordat je kits opnieuw kunt gebruiken is de kans op schade hoger geworden? Die snap ik al helemaal niet...en ook heb ik niet meer last van fiks en/of ammoracks maar misschien heb jij dat bijgehouden en heb je data om die claim te onderbouwen.....

Tja, koop een tier 6/8 premium en speel veel SH met credits en free XP boost aan dan kun je zo een tier X bij elkaar sparen zonder randoms te spelen waardoor je wn8 in XVM langer op 0 blijft staan.

Marlekin #15 Posted 19 May 2017 - 02:35 PM

Brigadier

• Beta Tester
  • 33279 battles
  • 4,099
  • [ROFF] ROFF

Niet eens proberen OreH..

Xray is een van die spelers die altijd aimbot zal roepen als hij tegenover een speler komt die wel raak kan schieten en weet dat bij meeste tanks de ammo-rack op dezelfde plaats zit. Zelfs nu beweerd hij nog dat hij telkens dezelfde maps keer op keer achter elkaar krijgt. Jij vroeg hem om replays om zijn onzinnigheid te onderbouwen, en je krijgt een ontwijkend antwoord met meer onzinnigheden zonder ondersteunend materiaal. Je zal misschien een linkje krijgen naar die aimbot video van Quickybaby of een andere Youtuber, maar zijn eigen replays, screens en ervaringen waarin hij duidelijk kan aangeven wat hij allemaal beweerd komen toch niet. 

Maar nu graag even de aandacht naar het echte slachtoffer hier. Gisteren, in de avond van 18 Mei, werd hier iemand verminkt, achtergelaten en zelfs voor een tweede keer daarna mishandeld. Ons eigen ABN, ofwel Algemeen Beschaafd Nederlands, werd in dit topic aangevallen met een compleet gebrek aan zinsopbouw, interpunctie en vreselijke taalfouten door een onbekende aanvaller. Na de eerste aanval liet de onbekende aanvaller onze bloedende Nederlandse Taal achter, om later terug te komen met de intentie om zijn gruwelijke karwei af te maken. Nogmaals keken getuigen geschokt toe hoe ons ABN weerloos op de grond lag, terwijl deze aanvaller zijn tirade van vreselijke zinsopbouw, interpunctie en taalfouten botvierde op een hulpeloos slachtoffer. Getuigen konden de aanvaller niet duidelijker omschrijven als een man, maar wezen er wel op dat deze man de domste onzin uitkraamde tijdens zijn brute mishandeling van de Nederlandse Taal. 

Na deze aanval werd de Nederlandse Taal afgevoerd per trauma helikopter. Het laatste nieuws is dat deze in kritieke toestand verkeerd, maar de toestand wel stabiel is. Justitie vraagt om getuigen die naar voren willen komen met tips die kunnen leiden tot de identificatie van de aanvaller, en waarschuwt dat de aanvaller nog steeds in deze regio actief kan zijn. De lokale burgermeester snapt niet waarom iemand zich zo tegen ABN zou keren. Tegenover de media die buiten het ziekenhuis wacht waar het ABN behandeld wordt zei hij: "De Nederlandse Taal heeft zich juist altijd volledig ingezet in onze regio bij het faciliteren van communicatie. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen." 

unclexray #16 Posted 19 May 2017 - 03:33 PM

Lance-corporal

• Player
  • 38176 battles
  • 60

View PostMarlekin, on 19 May 2017 - 02:35 PM, said:

Xray is een van die spelers die altijd aimbot zal roepen als hij tegenover een speler komt die wel raak kan schieten en weet dat bij meeste tanks de ammo-rack op dezelfde plaats zit. Zelfs nu beweerd hij nog dat hij telkens dezelfde maps keer op keer achter elkaar krijgt. Jij vroeg hem om replays om zijn onzinnigheid te onderbouwen, en je krijgt een ontwijkend antwoord met meer onzinnigheden zonder ondersteunend materiaal. Je zal misschien een linkje krijgen naar die aimbot video van Quickybaby of een andere Youtuber, maar zijn eigen replays, screens en ervaringen waarin hij duidelijk kan aangeven wat hij allemaal beweerd komen toch niet. 

Maar nu graag even de aandacht naar het echte slachtoffer hier. Gisteren, in de avond van 18 Mei, werd hier iemand verminkt, achtergelaten en zelfs voor een tweede keer daarna mishandeld. Ons eigen ABN, ofwel Algemeen Beschaafd Nederlands, werd in dit topic aangevallen met een compleet gebrek aan zinsopbouw, interpunctie en vreselijke taalfouten door een onbekende aanvaller. Na de eerste aanval liet de onbekende aanvaller onze bloedende Nederlandse Taal achter, om later terug te komen met de intentie om zijn gruwelijke karwei af te maken. Nogmaals keken getuigen geschokt toe hoe ons ABN weerloos op de grond lag, terwijl deze aanvaller zijn tirade van vreselijke zinsopbouw, interpunctie en taalfouten botvierde op een hulpeloos slachtoffer. Getuigen konden de aanvaller niet duidelijker omschrijven als een man, maar wezen er wel op dat deze man de domste onzin uitkraamde tijdens zijn brute mishandeling van de Nederlandse Taal. 

Na deze aanval werd de Nederlandse Taal afgevoerd per trauma helikopter. Het laatste nieuws is dat deze in kritieke toestand verkeerd, maar de toestand wel stabiel is. Justitie vraagt om getuigen die naar voren willen komen met tips die kunnen leiden tot de identificatie van de aanvaller, en waarschuwt dat de aanvaller nog steeds in deze regio actief kan zijn. De lokale burgermeester snapt niet waarom iemand zich zo tegen ABN zou keren. Tegenover de media die buiten het ziekenhuis wacht waar het ABN behandeld wordt zei hij: "De Nederlandse Taal heeft zich juist altijd volledig ingezet in onze regio bij het faciliteren van communicatie. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen." 

volgens mij is dit een wg forum en geen NU.nl hoewel dit ernstig ben jij waarschijnlijk ook een van die gasten die triest achterin campen en gillen dat ze zo goed zijn omdat anderen alles spotten.  weer een speler die 1 tegen 29 speelt ipv 15 tegen 15. en btw de meeste blauwe en paarse speler gebruiken alleen goud............... het zijn gewoon gasten die alleen kunnen presteren vanachter hun pc........ verder niets cola en hamburgers.

en geen youtube filmpjes van quicky etc.... die alleen fantastiche games laten zien , 

als ze bij wg gewoon mensen leuk een game willen laten spelen delen ze het in naar nivo etc... blijft het leuk en verdienen ze waarschijlijk meer geld ook. ik betaal ook niet voor dit spel

Edited by unclexray, 19 May 2017 - 03:53 PM.

Marlekin #17 Posted 19 May 2017 - 03:46 PM

Brigadier

• Beta Tester
  • 33279 battles
  • 4,099
  • [ROFF] ROFF

Je kon het niet laten, he?

OreH75 #18 Posted 19 May 2017 - 07:34 PM

Warrant Officer

• Player
  • 40802 battles
  • 663
  • [L-FEW] L-FEW

View Postunclexray, on 19 May 2017 - 03:33 PM, said:

volgens mij is dit een wg forum en geen NU.nl hoewel dit ernstig ben jij waarschijnlijk ook een van die gasten die triest achterin campen en gillen dat ze zo goed zijn omdat anderen alles spotten.  weer een speler die 1 tegen 29 speelt ipv 15 tegen 15. en btw de meeste blauwe en paarse speler gebruiken alleen goud............... het zijn gewoon gasten die alleen kunnen presteren vanachter hun pc........ verder niets cola en hamburgers.

en geen youtube filmpjes van quicky etc.... die alleen fantastiche games laten zien , 

als ze bij wg gewoon mensen leuk een game willen laten spelen delen ze het in naar nivo etc... blijft het leuk en verdienen ze waarschijlijk meer geld ook. ik betaal ook niet voor dit spel

En op een forum heb je ook mensen die het niet met jouw eens zijn, dat heet andere mening maar ben waarschijnlijk ben jij 1 van die gasten die gillen dat iemand met een andere mening per definitie rasistisch is etc...En sommige presteren in ieder geval achter de pc....zelfs zonder cola en hamburgers...  En als je zelf zo vaak naar QQBaby's fantastische filmpjes kijkt dan heb je er blijkbaar nog niet veel opgestoken....

En je wordt op je wenken bedient kerel, vanaf 9.19 zijn er ranked battles, kan je eindelijk spelen op nivo! Kijken hoeveel huiltopics/posts je dan gaat aanmaken...

Jumping_Turtle #19 Posted 19 May 2017 - 07:48 PM

Colonel

• Player
  • 50602 battles
  • 3,822
  • [CNUT] CNUT

View PostMarlekin, on 19 May 2017 - 02:35 PM, said:

Xray is een van die spelers die altijd aimbot zal roepen als hij tegenover een speler komt die wel raak kan schieten

Daar is hij overigens niet de enige in hoor. Ik speel de laatste tijd af en toe mee bij een skirmish bij een nl clan als ze mensen te kort hebben. En dat zijn over het algemeen qua WN8 ook niet de beste spelers. Hoeveel onzin en nonsens ik daar hoor via de chat. Aimbot dit, aimbot dat, hackers dit, hackers dat, spotting niet snappen, totaal geen idee qua equipment en crewskills. En dan het gek vinden als ze geraakt worden en verliezen en zelf geen damage doen.

Echt pure verbazing van mijn kant zo af en toe ...

TOGXCellent #20 Posted 19 May 2017 - 08:17 PM

Corporal

• Player
  • 17187 battles
  • 113
  • [R__R] R__R
Marlekin, mijn diepste respect voor bovenstaande post over de brute mishandeling van de Nederlandse taal. Ik erger mij groen en geel aan mensen, vaak met veel meer levensjaren dan ikzelf, die onze taal mishandelen op ongekende wijze. Af en toe een D of een T op de verkeerde plek kan ik nog wel begrijpen, maar het moedwillig achterwege laten van interpunctie, hoofdletters aan het begin van een zin, een begrijpelijke zins opbouw en een veelvoud aan taalfouten is echt onvergeeflijk. 

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users