Jump to content

Začátky na KV-1

• Please log in to reply
23 replies to this topic

Kulerval_Mamlasum #1 Posted 10 October 2017 - 09:24 PM

Private

• Player
  • 629 battles
  • 4

Nazdar!

Hraju asi 14 dní, předtím asi tejden WOT Blitz. Mám v okolí několik lidí, kteří WOT hráli docela dlouho a urputně, ale mám pocit, že už s tím vesměs skončili. Svého času nebyli schopni téměř o ničem jiném se bavit. Byla to u nás v práci taková malá lokální epidemie. V té době jsem nedisponoval dostatečnou výpočetní technikou, tak jsem jen spíše bez zájmu poslouchal a semtam jsem viděl nějaké video. No a teď jsem si nedávno pořídil nový notebook a začalo to :-)

Nějaké základy jsem pochytil už tehdy z doslechu, nějaké rady a doporučení jsem získal teď, a něco se pokouším nastudovat v návodech a na fóru (ovšem víc než číst a koukat na YT mě baví jezdit).
Doporučeno kamarádem mi bylo ze začátku vydrápat se na KV-1 a vydržet na něm. Zatím s tím můžu souhlasit. Pustil jsem nějakou Kč na prémiák, abych zmírnil utrpení při dobývání XP a nyní mám KV-1 až na motor plně vyvinuté. Po různých jiných tancích všelikých typů a spíše frustrujících období s občasnou chvilkou štěstí z nějakého odznáčku se mi zdá, že mi KV-1 může sednout. Rozdává pěknou dmg, což je velmi uspokojující, pěknou dmg odvrátí a navíc se mi na pohled líbí. Je sice pomalý jako prase, ale to mi aspoň zabrání v nějakých zbrklých akcích, které ještě nemám úplně pod kontrolou :-)
Kromě kávéčka tam ještě rád jezdím s A-20, na kterém jsem udělal pár hezkých spotovacích akcí a který mě brzo přivede k T-34. Ten se mi taky líbí a asi si ho pomalinku budu taky šlechtit. Takže herní strategie je asi taková, že teďka nějakou dobu zůstanu na kávéčku jako hlavním tanku a souběžně s tím si budu podle chuti jezdit tu s tím, tu s oním, dohromady asi 3 tanky, které by měly stačit na využití doby, než se vrátí KV ze záhrobí (stále ještě drtivá většina bitev).

Mám teď několik nejasností, se kterými mi snad můžete pomoci: