Jump to content


If your winrate starts with "4"....

WR

  • This topic is locked This topic is locked
43 replies to this topic

komunistu33 #1 Posted 20 December 2017 - 11:44 PM

    Corporal

  • Player
  • 8093 battles
  • 197
  • Member since:
    11-04-2013
You gotta pick another game, pls. 

psychobear #2 Posted 20 December 2017 - 11:47 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 18708 battles
  • 1,575
  • [7EVEN] 7EVEN
  • Member since:
    06-21-2012

View Postkomunistu33, on 21 December 2017 - 12:44 AM, said:

You gotta pick another game, pls. 

 

sure, then everybody will have 50+ WR, but... who will be there to lose the compensating games anymore? Didn't think of that, did you :P

Pandabird #3 Posted 20 December 2017 - 11:50 PM

    Brigadier

  • Player
  • 33973 battles
  • 4,526
  • [KOFF] KOFF
  • Member since:
    05-19-2013

preeetty sure i'd be a 4x% within a week or two. I really like playing weak tanks.

 

How about we balance the game instead? 


Edited by Pandabird, 20 December 2017 - 11:52 PM.


Pedro79 #4 Posted 20 December 2017 - 11:52 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 28432 battles
  • 441
  • Member since:
    06-18-2011

I have got a better idea!

 

If you have survived rate under 30% you should pick another game!



ZlatanArKung #5 Posted 20 December 2017 - 11:54 PM

    Major General

  • Player
  • 1529 battles
  • 5,112
  • Member since:
    12-20-2014
I'd your wn8 starts with a 1, you should look for another game :P

8126Jakobsson #6 Posted 20 December 2017 - 11:55 PM

    Lieutenant Сolonel

  • Player
  • 62622 battles
  • 3,085
  • Member since:
    12-20-2014

View PostPedro79, on 20 December 2017 - 11:52 PM, said:

I have got a better idea!

 

If you have survived rate under 30% you should pick another game!

 

Pfft, surviving is for the weak. Cool guys go out in flames. :izmena:

Balc0ra #7 Posted 21 December 2017 - 12:00 AM

    Field Marshal

  • Player
  • 64272 battles
  • 15,371
  • [WALL] WALL
  • Member since:
    07-10-2012

View PostPedro79, on 20 December 2017 - 11:52 PM, said:

I have got a better idea!

 

If you have survived rate under 30% you should pick another game!

 

I have that on many of my 60% WR tanks... As I play then overly aggressive mid to late game. Cromwell is even on 24% iirc after 600 games. Heck even my Nashorn has sub 30%, as I go full donkey late game getting extra shots in with it on a win, vs sitting on the TD line waiting for the team to clean up.

 

View Postkomunistu33, on 20 December 2017 - 11:44 PM, said:

You gotta pick another game, pls. 

 

Considering the average WR on EU... you basically told more then half the server to go away. And then.. most of the remaining 50+ % WR players would drop like a rock to at some point. As even with a server of good players. Someone still gotta have the dirty job of getting 40% when someone is doing a 60% day. Some more then others.

TheComfyChair #8 Posted 21 December 2017 - 12:01 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 6767 battles
  • 681
  • [WJDE] WJDE
  • Member since:
    03-20-2017

View Postpsychobear, on 20 December 2017 - 11:47 PM, said:

 

sure, then everybody will have 50+ WR, but... who will be there to lose the compensating games anymore? Didn't think of that, did you :P

 

Wise words :honoring:

samuelx43a #9 Posted 21 December 2017 - 12:06 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 21380 battles
  • 874
  • [WJDE] WJDE
  • Member since:
    08-10-2013
I've seen stupid posts, but yours takes the cake mate

_AchmetSchachbrett_ #10 Posted 21 December 2017 - 12:26 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 868 battles
  • 790
  • [-ST_] -ST_
  • Member since:
    02-25-2014
nice, so i dont have to look for a new game :P

Ruumpel902 #11 Posted 21 December 2017 - 12:31 AM

    Private

  • Player
  • 2740 battles
  • 31
  • Member since:
    07-06-2011

If your name starts with k and ends with omunistu...

Spoiler


FluffyRedFox #12 Posted 21 December 2017 - 12:36 AM

    General

  • Player
  • 22525 battles
  • 8,084
  • [LEWD] LEWD
  • Member since:
    12-05-2012
If your name starts with a K, it begins with a letter

OreH75 #13 Posted 21 December 2017 - 12:37 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 46882 battles
  • 1,954
  • [RANGR] RANGR
  • Member since:
    05-29-2013

View Postpsychobear, on 20 December 2017 - 11:47 PM, said:

 

sure, then everybody will have 50+ WR, but... who will be there to lose the compensating games anymore? Didn't think of that, did you :P

 

Then 5x% will become the new 4x%....

Pvt_Duffer #14 Posted 21 December 2017 - 12:38 AM

    Lieutenant Сolonel

  • Player
  • 16653 battles
  • 3,144
  • [WJDE] WJDE
  • Member since:
    05-11-2011
I would rage buy another 75 Christmas boxes at this point but I've already got the Type 59.

Hedgehog1963 #15 Posted 21 December 2017 - 12:48 AM

    Lieutenant General

  • Player
  • 50861 battles
  • 7,356
  • [DIRTY] DIRTY
  • Member since:
    04-26-2011

View Postkomunistu33, on 20 December 2017 - 10:44 PM, said:

You gotta pick another game, pls. 

 

Nah.  You pick another game because your understanding of statistics makes you look like you voted for Trump.

HugSeal #16 Posted 21 December 2017 - 12:51 AM

    Captain

  • Player
  • 22717 battles
  • 2,010
  • [SWEC] SWEC
  • Member since:
    05-10-2012

Yet your t67 is your second most played tank, 48%. 

 

Hypocrite



OreH75 #17 Posted 21 December 2017 - 01:06 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 46882 battles
  • 1,954
  • [RANGR] RANGR
  • Member since:
    05-29-2013

View PostHedgehog1963, on 21 December 2017 - 12:48 AM, said:

 

Nah.  You pick another game because your understanding of statistics makes you look like you voted for Trump.

 

It is like your understanding of politics....

komunistu33 #18 Posted 21 December 2017 - 01:08 AM

    Corporal

  • Player
  • 8093 battles
  • 197
  • Member since:
    11-04-2013

View PostHugSeal, on 21 December 2017 - 12:51 AM, said:

Yet your t67 is your second most played tank, 48%. 

 

Hypocrite

 

 

Actually played that a LOT while I was a noob, wast at ~500wn8 then I picked it up again and 3 marked it plus the wn8 increase. So what's your point?



Sebenza #19 Posted 21 December 2017 - 01:09 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 13652 battles
  • 1,046
  • Member since:
    03-19-2013

View Postkomunistu33, on 20 December 2017 - 11:44 PM, said:

If your winrate starts with "4"....You gotta pick another game, pls. 

Then who are you gonna win against?



250swb #20 Posted 21 December 2017 - 01:34 AM

    Brigadier

  • Player
  • 21699 battles
  • 4,858
  • [WJDE] WJDE
  • Member since:
    09-23-2015

View Postkomunistu33, on 20 December 2017 - 10:44 PM, said:

You gotta pick another game, pls. 

 

Before you started padding your stats your WR was under 50% for over 2000 games. So by your reasoning you should have quit then instead of telling other players what to do now. 





Also tagged with WR

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users