Jump to content


Nowe wideo poświęcone aktualizacji 7.0


  • This topic is locked This topic is locked
31 replies to this topic

Alebelle #1 Posted 22 November 2011 - 10:08 AM

    Player

  • Player
  • 67 battles
  • 119
  • [BELLE] BELLE
  • Member since:
    08-02-2011
Nowe wideo poświęcone aktualizacji 7.0

Dyskusja tematu link

Jatsumoto #2 Posted 22 November 2011 - 02:41 PM

    Sergeant

  • Player
  • 23767 battles
  • 253
  • Member since:
    05-10-2011
Fajny filmik :),ale czy na koniec filmiku nie pojawia sie francuski axm ???

JPKERR #3 Posted 22 November 2011 - 02:57 PM

    Second Lieutenant

  • Beta Tester
  • 19690 battles
  • 1,309
  • [CELL] CELL
  • Member since:
    08-17-2010
Pojawia się. Jak widać na nim nawet Francuskie czołgi będą jechać po T30.

Locoid #4 Posted 22 November 2011 - 02:57 PM

    Private

  • Player
  • 14002 battles
  • 7
  • Member since:
    04-25-2011
juz ja to widze jak to wejdzie... nowe skiny... wieksze laggi , wiecej N00Bów bawiacymi sie klasonami  nie mowiac juz o nowych premium czolgach ktore w zasadzie sa niepotrzebne i wprowadzone tylko dla zwiekszenia pensji tworcom gry...

JPKERR #5 Posted 22 November 2011 - 03:03 PM

    Second Lieutenant

  • Beta Tester
  • 19690 battles
  • 1,309
  • [CELL] CELL
  • Member since:
    08-17-2010
Locoid o jakich premium czołgach mówisz?

Maurice_G #6 Posted 22 November 2011 - 03:04 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 18757 battles
  • 515
  • [TORO] TORO
  • Member since:
    02-18-2011
To kiedy w końcu wchodzi 7.0?

opticAL #7 Posted 22 November 2011 - 04:05 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 9953 battles
  • 53
  • Member since:
    03-14-2011
Wszystko fajnie i w ogóle, tylko nadal nie rozumiem sensu tych klaksonów. Oświećcie mnie prosdzę :blink:

Kaszpir #8 Posted 22 November 2011 - 04:07 PM

    Private

  • Player
  • 2939 battles
  • 2
  • [SKWOT] SKWOT
  • Member since:
    05-04-2011
są fajne...

acknetus #9 Posted 22 November 2011 - 04:08 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 38029 battles
  • 51
  • Member since:
    06-28-2011

View PostLocoid, on 22 November 2011 - 02:57 PM, said:

juz ja to widze jak to wejdzie... nowe skiny... wieksze laggi , wiecej N00Bów bawiacymi sie klasonami  nie mowiac juz o nowych premium czolgach ktore w zasadzie sa niepotrzebne i wprowadzone tylko dla zwiekszenia pensji tworcom gry...
a wlasnie ze lagi beda mniejsze niz byly, dzieki optymalizacji :) ogolnie ten update oceniam na +

Karthus666 #10 Posted 22 November 2011 - 04:26 PM

    Private

  • Player
  • 26837 battles
  • 28
  • [TE5] TE5
  • Member since:
    03-19-2011
Klaksony ^^ fajna rzecz do wkurzania ludzi w wolniejszych czołgach :P wyobrażacie sobie t-50-2 który objeżdża jakiś wolnych czołg i go niszczy po woli np. t29 a przy tym używa klaksonu he he... jak komuś się nie podoba to niech nie używa :) +

BattlemoveR #11 Posted 22 November 2011 - 04:32 PM

    Staff Sergeant

  • Beta Tester
  • 14574 battles
  • 318
  • Member since:
    12-02-2010
Powiem tak, abstrahujac od samej gry, osoba(y) odpowiedzialne za robienie trailerow i filmikow z update-ow odwalaja kawal dobrej roboty. Nie wstydze sie pokazac nikomu takich trailerow, zwlaszcza ten z update 6.6 miazdzy.
Bardzo bardzo szkoda ze gra nie wyglada tak jak na filmach tzn wielka pancerna bitwa :) Niestety rzeczywistosc to duzo kampienia i snipe-owania, wiadomo, kazdy chce przezyc i jeszcze zarobic. Na 3k bitew zdarzylo mi sie 2-3 ktore wygladaly tak jak te na filmie, zwlaszcza jedna na Kopalniach, gdzie na srodku mapy spotkalo sie jakies 12 na 12 czolgow. Niezapomniany widok i wrazenia

Paindemonium #12 Posted 22 November 2011 - 05:52 PM

    Captain

  • Player
  • 22655 battles
  • 2,128
  • Member since:
    04-01-2011
Klaksony są po to by wk..ać innych graczy dzwiękiem a dzięki temu nie będą w takim stopniu wk...ać nas blokowaniem i strzelaniem w tylek. Innymi słowy klakson jesr dla tych dzieciograczy niczym grzechotka by czymś sie pobawiła i przestala jęczeć :P. Dla mnie jednak element totalnie ZBĘDNY. Ale jak jest to też się cieszę.

rimonek #13 Posted 22 November 2011 - 06:00 PM

    Lance-corporal

  • Beta Tester
  • 22272 battles
  • 50
  • [955] 955
  • Member since:
    12-26-2010
to jest franncuski amx-50 100mm 8 tier jedna z dwoch zaplanowanych niespodzianek od WG ale czy to Bedzie na pewno :P i co bedzie drugim czolgiem
JPKERR t30 stala tylem i na dodatke wierza byla bokiem majac 19 mm pancerza na tyle i lipna wieze kazdy czolg go bedzie jechac

Philion #14 Posted 22 November 2011 - 06:07 PM

    Private

  • Beta Tester
  • 16839 battles
  • 21
  • Member since:
    09-13-2010
klaksony po co to komu, tylko więcej ciśnienie będą podnosić
zmiany graficzne + optymalizacja na duży plus podobnie jak minimapa
największy minus to beznadziejnie zrealizowany pomysł z skórkami - gracze ładniejsze zrobili no i za darmo nie wspominając że za skórkę która nic nie daje trza tyle zapłacić aż się boje ile będzie trzeba zapłacić za taką która coś daje
kolejny problem to nerf HE - na wielu czołgach szczególnie stokowych to jedyna opcja by jakiś dmg zadać np na tier 6 vs tier 8,9,10 gdzie często się trafia tym większe jest moje oburzenie że po cichu pragnęli to przemycić, co do nowych map jedna na plus druga na minus
ktoś sobie żartował że będą nefix e75 i e50 bo ruskie nie dają rady i z nowym hitboxem + nerfem HE ruskie zaczynają być jeszcze bardziej upierdliwe szczególnie od frontu i ze względu na wieże a to ponoć niemcy stawiali na grubość armoru jedynie chyba mini maus i maus na tym patchu zyskają razem z ruskimi reszta straci szczególnie USA gdzie działo z dużym wygarem było montowane na papierowych czołgach np  niektóre elementy t30 nawet ms 1 przebija :P
ach i zapomniałem o nerfie wież w HT USA czyzby kogoś denerwowało że to t29 i t32 są najlepsze w kategorii HT tier 7 i 8?

zgodzę się WG jak robi filmik to porządny nawet jeśli to co prezentuje jest słabe wiec jak to w filmiku pokazać by zainteresować

Bartazel #15 Posted 22 November 2011 - 06:24 PM

    Lance-corporal

  • Beta Tester
  • 8689 battles
  • 69
  • Member since:
    10-02-2010
Pokazali takie rzeczy jak klakson, a o premiumowych czołgach to zapomnieli. Widać co dla nich jest ważniejsze.

Jeszcze na dodatek ten francuski pod koniec, nikt nic nie pisał że w 7.0 będą francuskie.  <_<

Telly__Savalas #16 Posted 22 November 2011 - 06:47 PM

    Corporal

  • Player
  • 49444 battles
  • 115
  • Member since:
    05-11-2011
Ale beznadzieja te klaksony. Ten moment kiedy to trombi skojarzylo mi sie z bajka Bob Budowniczy  :D:Smile-bajan2: albo Tomek i przyjaciele.

http://www.youtube.c...voR4VA-s#t=210s

Rozjemca #17 Posted 22 November 2011 - 06:55 PM

    Warrant Officer

  • Beta Tester
  • 64922 battles
  • 718
  • Member since:
    12-28-2010
Wszyscy łoją T30.

Klaksony... myślałem, że pociąg nadjeżdża.

Raffi_1941 #18 Posted 22 November 2011 - 07:20 PM

    Corporal

  • Player
  • 17283 battles
  • 103
  • Member since:
    07-05-2011
A jak to będzie wyglądało z emblematami ktoś wie?? Jak sobie kupię taką trupią czache to tylko ja ją będę miał?

Mandoleran #19 Posted 22 November 2011 - 07:23 PM

    Lieutenant Сolonel

  • Beta Tester
  • 32534 battles
  • 3,330
  • [-BD-] -BD-
  • Member since:
    11-03-2010
Emblematy na czołgach to mają być klanowe loga. Pierwotnie mialy być tylko widoczne na CW, jak jest to już muszą powiedzieć ludzie którzy grali w publicku

Kaamaatari #20 Posted 22 November 2011 - 07:51 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 10933 battles
  • 94
  • Member since:
    02-20-2011
Na publicku nie ma emblematów, bo ludzie nie są przypisani do klanów, więc... nie odpowie Ci raczej żaden tester :)...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users