Jump to content

Swedish Viking klanerna

Sveriges största WoT klan fun clan Svensk Swedish Stronghold CW SV SV2 SV3 SVjr

• Please log in to reply
9 replies to this topic

OLDmullwarp #1 Posted 23 March 2018 - 11:01 PM

Private

• Player
  • 79788 battles
  • 8
  • [SV2] SV2

Anmäl dig till Sveriges största WoT-klan [SV / SV2 / SV3 / SVjr]

Vi har en historia som i stort sett är lika lång som World of Tanks. Fler än 1000 spelare har varit eller är registrerade på vårt forum och därute i spelet finns det ett otal gamla Swedish Vikingspelare som då och då tittar in på TS eller i vårt forum.

De olika klandelarna

Vi består av delarna SV, SV2, SV3 och SVjr men fungerar som en klan med en TS och ett forumAlla delarna har fokus på det sociala och det händer att vi har en klanträff när sommaren står i blom. Vi har också klandelar som spelar World of Warships och Armored Warfare.

SVjr är för dig som är mellan 12-17 men vi släpper in yngre förmågor med föräldrar i klanen.

SV2 fokuserar på lagspel i alla former. Genom åren har det funnits ESL-lag, Team battle-lag och just nu fokuserar vi på Stronghold men kan tänka oss CW. För just SV2 har vi antagningskrav på minst 1000 i WN8 och dina tier 8 och tier 10-tanks ska funka i SH-spel och ha skillad personal. Vi kräver också att du ställer upp i lagspelssammanhang även om det förstås inte alltid är ett oeftergivligt krav. Familj och jobb har företräde men sök dig till SV2 om du faktiskt vill spela Stronghold och CW. Vill du leda strider eller hjälpa till med det är det extra meriterande.

SV och SV3 betonar det roliga i att spela men kan då och då entusiastiskt spela Stronghold.

Följande gäller

• Team Speak och naturligtvis fungerande hörlur/mikrofon
  • Aktiv på TS - det betyder att du spelar pluton, i lag eller ensam men är beredd på att också utöva lite social aktivitet
  • Besöker vårt forum och helst deltar aktivt även där
  • Kan tänka dig att så småningom ta ansvar för att klandelarna fungerar och utvecklas
  • Swedish Viking är i grunden en fun clan

Hur går det till att ansöka?

Besvara nedanstående punkter. Din ansökan måste ske direkt i denna tråd! PM besvaras inte.

• Vad heter du och vad är ditt nick i spelet?
  • Hur gammal är du?
  • Vilka är dina maxtier tanks?
  • Vilken del av Swedish Viking söker du till: SV-SV3 eller SVJR?
  • Skriv ett par meningar om dig själv!

Vi svarar inte i denna tråd! Du får ett PM med info direkt till din inbox på wot.eu så håll utkik där med instruktioner om hur du går vidare! En ansökan behandlas som just en ansökan och innebär inte automatiskt en invite! 

Vad händer när min ansökan har kommit in?

• Vi noterar din ansökan i vår rekrytdatabas
  • En av våra rekryterare skickar info via PM här på forumet om hur du går vidare
  • Du blir inbjuden till vår TS och en rekryterare eller officerare tar hand om dig och förklarar mer hur det funkar
  • Har du då också registrerat dig på vårt forum och allt är OK, så får du en invite
  • När du accepterat invite aktiveras du på vår hemsida och får rättigheter på TS
  • Vi har med automatik en prövotid på en månad

Några länkar

http://swedishviking.se/news.php

http://ts.swedishviking.se:9988 [SVTS]

VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN TILL SWEDISH VIKING

Edited by OLDmullwarp, 11 April 2018 - 06:43 PM.

D34DB34T #2 Posted 13 April 2018 - 08:21 PM

Private

• Player
  • 923 battles
  • 1
  • [SV] SV

Hej, min kära far MrPaxter har nu övertalat mig att söka till er klan, så nu kör vi:

Mitt namn är Abbe och in-game heter jag D34DB34T.

• Hur gammal är du?

26

Tier 6

SV

Som sagt så är jag MrPaxters son och han har nu dragit ner mig här i fördärvet. Till vardags så studerar jag en Master's i biomedicin och forskar på Alzheimers. Jag spelar även diverse andra spel, framförallt Eve Online och diverse RPG. 

Ser fram emot att spela med er!

ZickraX #3 Posted 16 April 2018 - 12:07 AM

Private

• Player
  • 4885 battles
  • 1

Tjena! Har ökat min wn8 grovt sedan jag började komma tillbaka till spelet för en sisådär 20 dagar sedan. Jag känner att det skulle kunna vara bra att finna fler spelare med bra kunskap som då även kan lära mig mer än jag kan med mina 4000 matcher.

Vad heter du och vad är ditt nick i spelet?

Jag heter Linus och nickar ZickraX in-game.

Hur gammal är du?

Fyller snart 19 år.

Vilka är dina maxtier tanks?

Min enda tier-x är för tillfället IS7 men jag har även t54e1 och väldigt snart t49.

Vilken del av Swedish Viking söker du till: SV-SV3 eller SVJR?

Osäker på om jag är redo för lagstrider men oavsett så är jag villig att spela i vilken av del som helst.

Skriv ett par meningar om dig själv!

Spelat world of tanks on and off sedan 2013. Hade en rätt tuff start då jag varken visste att man kunde använda sitt crew till tanks över dens tier eller det faktum att man inte borde köra över den stora ängen. Nu har jag istället börjat fokusera samt planera vad jag behöver göra innan jag gör det samt överväga riskerna i mitt beslut. Kommer från en föredetta rätt hög nivå i vissa andra spel såsom Overwatch. Jag pluggar för tillfället på gymnasie men föredrar att köra runt i lätta stridsvagnar över plugg.

Hade!

Edited by ZickraX, 16 April 2018 - 12:10 AM.

Balboa99 #4 Posted 01 May 2018 - 07:57 PM

Private

• Player
  • 13811 battles
  • 1
  • [A-P2] A-P2

Hej

Jag heter Joakim och nickar Balboa99 in-game.

Hur gammal är du?

45.

Vilka är dina maxtier tanks?

Har IS7, Ob 140, str 103B och obj268. Snart Kranvagn (saknas silver)

SV2

Skriv ett par meningar om dig själv!

Min referens är Snowsnak3. Annars som WOT spelare kör lite vårdslöst när jag spela själv, har då lite dåligt tålamod. När jag spelat i lag (har fått äran att spela med SV2 några gånger) så är jag gör jag som ledaren säger. Ibland konservera HP, ibland FRAMÅT, eller stannar och försvarar med tålamod.

kindra #5 Posted 12 May 2018 - 04:14 PM

Private

• Player
  • 18312 battles
  • 1
  • [SV] SV

hej

christer och nick kindra

Hur gammal är du?

54

is3 ,tiger2,progetto m35 mod 46,m40/43,fv 207,lorraine 155 mle 51 

kan köpa nåra till om jag skaffar mer crediter + tier 9

sv eller sv3 för att plutona och ha kul samtidigt +bygga upp wn m.m

Spelat world of tanks on and off sedan hösten 2011. Hade en rätt tuff start då jag varken visste att man kunde använda sitt crew till tanks över dens tier .

Jag känner att det skulle kunna vara bra att finna fler spelare med bra kunskap som då även kan lära mig mer än jag kan.

Zaberglace #6 Posted 20 May 2018 - 01:29 PM

Private

• Player
  • 6974 battles
  • 1
  • [SV] SV
  • Vad heter du och vad är ditt nick i spelet?: Zaberglace
  •  
  • Hur gammal är du?: 25
  •  
  • Vilka är dina maxtier tanks?: Har inga tier x tanks än. Har IS-3, Bat.-Châtillon 12t och P.44 Pantera alla Tier VIII. Har EXP men inte credits för Tier IX versioner
  •  
  • Vilken del av Swedish Viking söker du till: SV-SV3 eller SVJR?: Söker till SV och SV3 framförallt och om det är kul så kan jag tänka mig köra kompetitivt när jag blivit bättre på spelet.
  •  
  • Skriv ett par meningar om dig själv!: Jag är en ny examinerad läkare och har just fått jobb. Jag spenderar fritiden med spel och träning samt utgångar på helger. Gillar att skämta och snacka med folk online.

tedmilton123 #7 Posted 27 May 2018 - 11:16 AM

Private

• Player
  • 6890 battles
  • 1
  • [SV] SV

Tjena!

jag kallas Milton och min nick är tedmilton123

Hur gammal är du?

23

Sheridan, t57 heavy

Jag söker till sv och sv3 för det är kul och att jag vill spela mer seriöst med tidens gång

Jag har spelat world of tanks för några år sedan men tog en paus och började just igen. jobbar som vvs montör o spelar en del på fritiden.

UndesiredHero #8 Posted 30 May 2018 - 11:50 PM

Lance-corporal

• Beta Tester
  • 12788 battles
  • 73
  • [SV2] SV2

Namn: Andreas

Användarnamn: UndesiredHero

Hur gammal är du?

30

E100, Jagdpanzer E100, E50M, Panzerkampfwagen VIIMaus, Grille (Upplåst)

Vilken del av Swedish Viking söker du till: SV-SV3

Hade varit trevligt med lite gemenskap, trist att spela randoms själv utan teamwork. Är öppen för det mesta. 

Var tidigare med i SV3 för några år sedan men tog ett långt avbrott från spelet i något år eller så. Har börjat spela igen nu sedan 1.0 patchen. 

jacsan #9 Posted 10 July 2018 - 03:44 PM

Private

• Player
  • 7560 battles
  • 1

Namn: Jacob 

IGN: jacsan

Hur gammal är du?

14, en månad tills 15

Vilka är dina maxtier tanks?

st-I, snart is-4, 3 till tier 8 plus 1 tier 8 premium

Vilken del av Swedish Viking söker du till?

SVJR, fortfarande bara 14 år :)

Skriv ett par meningar om dig själv

jag har varit med i svjr för ca 1-2 år sedan och var då med i något år, tröttnade sedan lite på wot och lämnade då för jag var inaktiv. har tagit upp wot nu igen och vill gärna spela fler än bara jag ensam.

EnforcerManiac #10 Posted 12 July 2018 - 12:31 PM

Private

• Player
  • 1803 battles
  • 1
  • [SV] SV
  • Tjo jag heter Christoffer men går under EnforcerManiac
  • Hur gammal är du?
  • Är 28 år gammal
  • Tier 9 T95, Type 4, M103
  • Söker till SV delen :)
  • Musik och bilintresserad, jobbar som lastbilschaufför. Har fastnat en del för WOT och söker roligt folk att spela med.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users