Jump to content

Utracono połączenie z serwerem - ciekawy przypadek

problem wot utracono polaczenie serwerem

• This topic is locked This topic is locked
9 replies to this topic

obstar #1 Posted 01 August 2018 - 12:37 AM

Private

• Player
  • 10467 battles
  • 19

Witam,

przypadek ciekawy, ponieważ dzieję się to tak - uwaga - od zamontowania nowego dysku, a przy tym reinstalacji całego systemu, i instalacji wota na tym też dysku.

Uprzedzając - to nie wina internetu, notabene pracuję jako IT u swojego ISP, więc mam swoje łącze pod monitoringiem, w 150% sprawne.

Nie używam modów, uruchamiałem bezpiecznie, nie bezpiecznie, grafika na ultra z wyjątkami. Instalowałem najnowsze sterowniki NVIDI, NET Framework, Visual.

Jeśli chodzi o ruch sieciowy to żadne porty nie są blokowane ani przez mój router ani przez ISP.

Nie mam pomysłów - a to wszystko od momentu instalacji WOTa na nowym dysku ( jednym z najlepszych na rynku ).

Proszę o pomoc w temacie - potrzebne logi diagnostyczne, jakieś zrzuty ekranowe, dodatkowe informację? Dodam.

Pozdrawiam.

obstar #2 Posted 01 August 2018 - 04:35 PM

Private

• Player
  • 10467 battles
  • 19
Problem rozwiązałem. Do zamknięcia.

_Patrol #3 Posted 01 August 2018 - 04:36 PM

Field Marshal

• Community Contributor
  • 38567 battles
  • 30,734
  • [_COM] _COM

View Postobstar, on 01 August 2018 - 05:35 PM, said:

Problem rozwiązałem. Do zamknięcia.

Pomogła aktualizacja BIOS, sterowników, czy zabawa  kręceniem procka ze stajni AMD?

obstar #4 Posted 01 August 2018 - 07:41 PM

Private

• Player
  • 10467 battles
  • 19

View Post_Patrol, on 01 August 2018 - 03:36 PM, said:

Pomogła aktualizacja BIOS, sterowników, czy zabawa  kręceniem procka ze stajni AMD?

Echh........................

Przeliczyłem się. Pod koniec bitwy wywaliło, he he hehe.

Dla pewności jestem teraz po formacie, z Windowsem 10 Pro.