Jump to content

Test publiczny wersji 1.1

• Please log in to reply
65 replies to this topic

Msciboj #21 Posted 04 August 2018 - 08:43 AM

Lieutenant

• Player
  • 20485 battles
  • 1,877

View Postherhor67, on 04 August 2018 - 07:23 AM, said:

Hmm.
Na lodowcu nic nie nacudują. To gówno można tylko usunąć.
Prowincja dla 4-7... Powinno być 1-5 max.

Związek – ZSRR i Chiny
Blok – Niemcy i Japonia
Alianci – Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Polska
Koalicja – Francja, Szwecja, Czechosłowacja i Włochy
Nie znam się, to ma jakieś historyczne korzenie?

Oba sezony misji - bardzo dobrze. Oby nie było tam nic z ogłuszaniem, PRECZ. Bo niestety na razie każda z grup ma kraj z artami. Nk wstawi misje.

Poszatkowali. Dość mocno chcąc zbalansować grupy i zrobić je aż 4.

ZSRR i Chiny (komunistyczne) kraje bloku komunistycznego, które co prawda historycznie toczyły ze sobą potyczki na swoich granicach, ale generalnie prowadziły intensywną współpracę (cała linia chińska to modernizacja pomocy ZSRR).

Niemcy i Japonia należeli do Osi ale też z Włochami. Była pomoc wojskowa i współpraca (przypominam o japońskim Tigerze).

USA, Wielka Brytania i Polska (do końca wojny) należeli do Aliantów ale również z Francją (pomijam rząd Vichy współpracujący z Niemcami).

A ostatnia grupa to taki składak: Francja (Alianci), Czechosłowacja (neutralny kraj do zajęcia przez Niemcy, po wojnie blok wschodni), Szwecja (neutralny kraj) i Włochy (Państwo Osi, po wojnie blok zachodni).

Lepiej raczej nie mogli tego podzielić. 

Edited by Msciboj, 04 August 2018 - 08:46 AM.

Weles_z_Nawii #22 Posted 04 August 2018 - 10:04 AM

Staff Sergeant

• Player
  • 39545 battles
  • 375
Strasznie długo czeka się na bitwę. Dzisiaj od godziny próbuję i nic.Wczoraj jedna i mnie diabli wzięli, zrezygnowałem. Macie więcej szczęścia?:sceptic: No nic. Szkoda czasu. Poznam nasze pojazdy po aktualizacji.:sceptic:

Edited by reydan, 04 August 2018 - 10:14 AM.

Vnquish #23 Posted 04 August 2018 - 10:25 AM

Warrant Officer