Jump to content

Prosba o radu od zkušenějších borců

286 replies to this topic

Kedlub_1 #241 Posted 10 October 2019 - 08:00 AM

Private

• Player
  • 573 battles
  • 3

Ahoj všem tak dneska se měnilo losování dle tieru? Mám Stug III Ausf. G dřív jsem jezdil proti 4 a 6 tieru a dneska mě to hází stále proti 7 tieru tak proč teda nejezdím i proti 3 tieru aby se to vyrovnalo to se nedá uhrát jinak co jsem vypozoroval tak jako nováček ve hře je tato hra pěkně zmanipulovaná když se začne dařit a též i nastřílím dmg tak mě to začne házet ještě mezi horší hráče než jsem  a k tierum o 2 stupně výše jo ato mě skončil premium účet.

Edit: dík za rady ale při tom losování je stejně něco špatně jen mlá ukázka:

Spoiler

Edited by Kedlub_1, 11 October 2019 - 08:05 AM.

Miri37 #242 Posted 10 October 2019 - 08:32 AM

General

• Player
  • 49375 battles
  • 8,284

View PostKedlub_1, on 10 October 2019 - 07:00 AM, said:

Ahoj všem tak dneska se měnilo losování dle tieru? Mám Stug III Ausf. G dřív jsem jezdil proti 4 a 6 tieru a dneska mě to hází stále proti 7 tieru tak proč teda nejezdím i proti 3 tieru aby se to vyrovnalo to se nedá uhrát jinak co jsem vypozoroval tak jako nováček ve hře je tato hra pěkně zmanipulovaná když se začne dařit a též i nastřílím dmg tak mě to začne házet ještě mezi horší hráče než jsem  a k tierum o 2 stupně výše jo ato mě skončil premium účet.

Tier 1-3 má omezený MM+-1, tak T3 nemůže jezdit proti T5. Pokud chceš mít šanci, nikoliv jistou, že budeš jezdi proti tierům -2, tak musíš hrát T6+. Pokud je obecný  požadavek na ježdění max proti tieru +1, tak zde je možnost hrát T1-3 a pak T9-10.

Tiery T1-7 se nechají hrát bez placení a tak je snaha postrčit hráče na T8+, kde už je často výhodné si za hraní připlatit. Další věcí je, že do bitev T9-10 je potřeba i slabší technika a tyto dva důvody jsou příčinou, že nižší tiery pod T9 jezdí méně často proti slabším soupeřům, než proti silnějším.