Jump to content

Voor de Nederlanders en Belgen hier!

• Please log in to reply
30 replies to this topic

_The_Revenge_ #1 Posted 01 September 2018 - 09:33 AM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

Hi,

Ik heb al eens een keer een topic als deze geplaats maar ben niet zo'n opgever...................

Is het nou echt niet mogenlijk om een NL/BE Clan op te zetten voor spelers die meer als 2000+wn8 hebben en een beetje teamplay en map awernes in dr hoofdje hebben???????

Gewoon eerst iets opzetten om alleen een peleton te spelen en vrienden te maken en daarna eens pas te gaan denken aan globalmap strongholds en Campians.... Zo is E-bay ooit begonnen en uitgegroeid tot de beste NL/BE clan........Het is nu 1 september en is er zeker nog tijd voordat de winter campain begint om zoiets op te zetten. 

Hiervoor heb je natuurlijk spelers nodig die het VERLEDEN kunnen laten rusten en hun haantjes gedrag achterwege kunnen laten en niet gelijk met hun commetaar klaar staan........

Waarom kunnen de Duitsers/Polen/Hongaren/Kroaten.... en andere Nationaliteiten dit wel? mmmmm ik heb wel een idee hier over......

Tuurlijk kunnen er wel eens woorden ontstaan en irritaties ...de een kan nou eenmaal beter met de andere opschieten..dat is normaal....want dit bestaat ook in t normale leven en op het werk.....

Laten we nu weer eens de handen in elkaar slaan en de tijd van KAAS en E-Bay terug te halen en de rest laten zien wat wij Nederlanders en Belgen in ons marsje hebben en mee te doen in de hogere sferen....

Kom maar op met de commetaar en kritiek en de kans op slagen weer klein word....of hou het voor je en denk er is over na..... mmm hier zit iets in...... als je wat te vragen heb ben ik te vinden op de E-bay TS....... 62.104.20.200:10090......

Groetjes REVENGE

Edited by _The_Revenge_, 01 September 2018 - 09:33 AM.

Dikkeh0nd #2 Posted 01 September 2018 - 10:05 AM

Sergeant

• Player
  • 22540 battles
  • 206
  • [E-BAY] E-BAY
Misschien handig om er even bij te vermelden dat we al een start gemaakt hebben. En dan ook dagelijks op het opgegeven ts adres zitten.

Thieux #3 Posted 01 September 2018 - 10:46 AM

Lance-corporal

• Player
  • 23179 battles
  • 83
  • [TRTD] TRTD

Ik ben altijd voorstander geweest van een goede NL/BE clan dit mee kan draaien in de top. Persoonlijk hoop ik dan ook dat dit eindelijk een keer realiteit kan worden. Wel denk ik dat het dan een goed idee is om met meerdere NL clans samen te werken, om een soort NL community op te bouwen. Al vrees ik wel dat dit de uitdaging zal zijn gezien het verleden tussen enkele spelers en onze eigen mentaliteit ;)

Dikkeh0nd #4 Posted 01 September 2018 - 10:56 AM

Sergeant

• Player
  • 22540 battles
  • 206
  • [E-BAY] E-BAY

View PostThieux, on 01 September 2018 - 10:46 AM, said:

Ik ben altijd voorstander geweest van een goede NL/BE clan dit mee kan draaien in de top. Persoonlijk hoop ik dan ook dat dit eindelijk een keer realiteit kan worden. Wel denk ik dat het dan een goed idee is om met meerdere NL clans samen te werken, om een soort NL community op te bouwen. Al vrees ik wel dat dit de uitdaging zal zijn gezien het verleden tussen enkele spelers en onze eigen mentaliteit ;)

Dat is precies het probleem. Het zit vol met spelers die zichzelf sowieso het beste vinden xD

_The_Revenge_ #5 Posted 01 September 2018 - 10:59 AM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

View PostDikkeh0nd, on 01 September 2018 - 10:56 AM, said:

Dat is precies het probleem. Het zit vol met spelers die zichzelf sowieso het beste vinden xD

Als we dat nou opzij kunnen zetten komen we heel ver;)

_The_Revenge_ #6 Posted 01 September 2018 - 01:01 PM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

View PostDikkeh0nd, on 01 September 2018 - 10:56 AM, said:

En daar bedoel je toch jezelf mee???

ZuuperZer0 #7 Posted 01 September 2018 - 03:44 PM

Sergeant

• Clan Commander
  • 31694 battles
  • 224
  • [E-BAY] E-BAY

Goed bezig!! 

Laten we eens kijken of het lukt Gegroet Jancotje ;P

slodderv8 #8 Posted 01 September 2018 - 04:41 PM

Private

• Player
  • 21897 battles
  • 5
  • [-NARF] -NARF
Alle goeie spelers van NL/BE zijn al verspreidt over verschillende Nederlandstalige clans, en sommige zitten dan in de absolute top. De vraag is dus, is het het eigenlijk nog waard om de zoveelste bleu clan op te richten die dik faalt tegenover de echte top clans zoals FAME,CSA,MVPS,GX.

_The_Revenge_ #9 Posted 01 September 2018 - 04:46 PM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

View Postslodderv8, on 01 September 2018 - 04:41 PM, said:

Alle goeie spelers van NL/BE zijn al verspreidt over verschillende Nederlandstalige clans, en sommige zitten dan in de absolute top. De vraag is dus, is het het eigenlijk nog waard om de zoveelste bleu clan op te richten die dik faalt tegenover de echte top clans zoals FAME,CSA,MVPS,GX.

Waarom niet csa is tjech.... mvps pools...... die kunnen dat dus wel waarom wij dan niet

slodderv8 #10 Posted 01 September 2018 - 04:55 PM

Private

• Player
  • 21897 battles
  • 5
  • [-NARF] -NARF

View Post_The_Revenge_, on 01 September 2018 - 03:46 PM, said:

Waarom niet csa is tjech.... mvps pools...... die kunnen dat dus wel waarom wij dan niet

Ze hebben een grotere visvijver en zijn minder arrogant tegenover elkaar, er zijn niet veel top NL/BE spelers.

_The_Revenge_ #11 Posted 01 September 2018 - 05:01 PM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

View Postslodderv8, on 01 September 2018 - 04:55 PM, said:

Ze hebben een grotere visvijver en zijn minder arrogant tegenover elkaar, er zijn niet veel top NL/BE spelers.

Arrogant ben ik helemaal met je eens dat kunnen wij allemaal zijn...daarom kom ik met de zin haantjes gedrag naar voren en dat de een maet de ander beter op kan schieten.. normal life is precies t zelfde ......... en we hebben er zeker een paar en weet ook zeker dat je een nl/be clan kan krijgen met een avarage wn8 van 2600-2800 met de spelers die we nu hebben........ 

dus ik zeg nog steeds waarom niet....... gedrag en trots opzij.. moet je eens kijken hoever je komt...

slodderv8 #12 Posted 01 September 2018 - 05:04 PM

Private

• Player
  • 21897 battles
  • 5
  • [-NARF] -NARF

View Post_The_Revenge_, on 01 September 2018 - 04:01 PM, said:

Arrogant ben ik helemaal met je eens dat kunnen wij allemaal zijn...daarom kom ik met de zin haantjes gedrag naar voren en dat de een maet de ander beter op kan schieten.. normal life is precies t zelfde ......... en we hebben er zeker een paar en weet ook zeker dat je een nl/be clan kan krijgen met een avarage wn8 van 2600-2800 met de spelers die we nu hebben........ 

dus ik zeg nog steeds waarom niet....... gedrag en trots opzij.. moet je eens kijken hoever je komt...

True, ik wens jullie hierbij ook veel suc6.

HueyNL #13 Posted 01 September 2018 - 06:38 PM

Private

• Player
  • 28340 battles
  • 20
  • [TRTD] TRTD
De spelers voor die clan zijn er wel, ze zouden zelfs ook op top 5 niveau mee kunnen spelen. Alleen gaan de meeste goede Nederlandse spelers niet uit hun huidige clan, kijk alleen al naar S3AL, daar zitten iets van 15 zeer goede Nederlanders in maar die leaven de clan niet omdat de community gewoon gezellig is en niet zo veel ebola oplevert. Kusjes Huey <3 

_The_Revenge_ #14 Posted 01 September 2018 - 07:10 PM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

View PostHueyNL, on 01 September 2018 - 06:38 PM, said:

De spelers voor die clan zijn er wel, ze zouden zelfs ook op top 5 niveau mee kunnen spelen. Alleen gaan de meeste goede Nederlandse spelers niet uit hun huidige clan, kijk alleen al naar S3AL, daar zitten iets van 15 zeer goede Nederlanders in maar die leaven de clan niet omdat de community gewoon gezellig is en niet zo veel ebola oplevert. Kusjes Huey <3 

elke community kan gezellig zijn... en ebola ja ach dat ligt aan je zelf toch.... ook aan anderen uiteraard.......en als iedereen zo blijft denken ja ach dan is t heel snel afgeschoten.......insteling dat moest er eens komen...... net als in de nl maatschappij roepen we veel maar gebeurd er weinig en zie je hier in WOT heel erg terug komen.....nee we gaan liever engels lullen (niet erg trouwens) in een internationale clan...... waar is dat nationale gevoel dan????? nergens omdat wij dat niet hebben!!!! zie onze samenleving... precies hetzelfde...... Trots????? hebben we niet........kijk eens naar de poolse en tjechische naltionaliteit.... daar kunnen wij heel veel van leren... en ook daar is er wel eens wat.....maar valt csa uit elkaar of mpvs???? NEE!.......... pff zware kost voor de zaterdag aaf .... maar hou ook van jou hoor huey kussie bek:girl:

Edited by _The_Revenge_, 01 September 2018 - 07:12 PM.

Dikkeh0nd #15 Posted 01 September 2018 - 08:39 PM

Sergeant

• Player
  • 22540 battles
  • 206
  • [E-BAY] E-BAY

View PostHueyNL, on 01 September 2018 - 06:38 PM, said:

Wat jij zegt is misschien wel het grootste "probleem". Ik ken zelf veel nederlanders die allemaal erg goed zijn maar ook trouw aan hun clan.

Dat is uiteraard prima maar bemoeilijkt wel ons streven. :)

_The_Revenge_ #16 Posted 03 September 2018 - 05:30 PM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

UP!

_The_Revenge_ #17 Posted 04 September 2018 - 11:04 AM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD
UP:great:

HueyNL #18 Posted 02 October 2018 - 08:50 AM

Private

• Player
  • 28340 battles
  • 20
  • [TRTD] TRTD

Joo visjes,

ik ben altijd super negatief geweest over NLe clans, ik had een afspraak met Slodder dat ik zijn clan zou joinen als hij de 40 leden zou krijgen. Dat heeft hij nog niet maar toch heb ik al besloten om naar zijn clan toe te gaan, iedereen die hier al tijden hierover praat kunnen de clan joinen (indien goed genoeg, aangezien we natuurlijk wel een goede clan willen worden). Voor recruitment en dergelijke kunnen jullie onze recruiters contacteren.

Kusjes van mij

_The_Revenge_ #19 Posted 08 October 2018 - 07:40 AM

Sergeant

• Player
  • 8566 battles
  • 211
  • [TRTD] TRTD

Hi All,

Even een update.... op het moment zijn er al 46 jongens en meisjes TRTD gejoind en begint deze Clan de vorm te krijgen wat sommige van ons voor ogen had..... Uiteraard zijn we er nog niet maar begint het al aardig vorm te krijgen.

Ik roep bij deze dus ook de weinige unicums die we hebben in Internationale Clans er is over na te denken om ook de stap te maken om de BE en NL community weer eens op de kaart te gaan zetten. 

Als zelfs hueyNL zijn trots opzij kan zetten nou...dan is het voor anderen een kleine moeite denk ik:trollface:

Maar weer even serieus......Ik persoonlijk denk dat het  de tijd is om nu in dit avontuur te stappen om dit voor elkaar te gaan boksen....

Groetjes,

Revenge

hakkie1 #20 Posted 08 October 2018 - 09:45 AM

Sergeant

• Clan Diplomat
  • 26757 battles
  • 202
  • [RANGR] RANGR

Al jaren volg ik met meer dan grote interesse de pogingen tot een nederlandstalige top clan, chauvinistisch als ik ben hoop ik altijd dat het er eens van komt ook al zal ik daar nooit onderdeel van kunnen uitmaken gezien mijn persoonlijke wn8.

Het begon volgens mij met Dutch reloaded dan Dutch, RANG, EBay en Bolt.(wellicht vergeet ik 1)

De start van een dergelijke clan leek dikwijls veelbelovend echter activiteit van members voor clanwars kwam steeds in het gevaar na een tijd waardoor het een schone dood stierf.

Persoonlijk denk ik dat er een te kleine active groep Nederlandstaligen is die voor een dergelijke clan in aanmerking wil komen.

Desondanks zal ik jullie volgen en heel veel succes gewenst , ik zal voor jullie duimen! 

Vriendelijke wot groet van Hakkie1

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users