Jump to content


Caernarvon AX maratonu ilerlemeniz


  • Please log in to reply
173 replies to this topic

innocenT_deviL #161 Posted Yesterday, 08:08 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 23807 battles
  • 1,457
  • [FOXYR] FOXYR
  • Member since:
    10-18-2015

View PostBagora, on 22 September 2018 - 04:54 PM, said:

 

yarana tuz basmak gibi olmasın ama t-34-85M gerçekten tier 6 için süper bi tank maraton görevlerini o ve cromwell b ile yapıyorum hem zevkli hem para bırakıyor :D hatta daha geçen 2. moe yi taktım 85m e ,

 

Beğendim

 

View Postnightmerai, on 22 September 2018 - 05:17 PM, said:

T34-85M i bende kaçırdım son gün haberim olmustu sanırım. 25 pilot htno6 falanda kaçırdım ama 85 i kacirmak koydu baya gerçekten iyi bir tank seviyesine göre. Bu cear x alamayacağım sadece hediyeler için oynuyorum indirimi de kullanmayacağım. Olsa da olur olmasa da bir tank. Progettoda iyi uğraşmıştım sonunda parayı basıp aldım indirimle istiyordum çünkü. 

 

Beğendim 

 

View Postselocan74, on 22 September 2018 - 06:58 PM, said:

Fv4202 yi beleş aldım yavaştı ama severdim ,t 44100 de beleş geldi iyi tanktı.Bu iki tank buff aldı ve gayet etkili tanklar oldular.

Wz111 hız ve isabet buff ından sonra oynanabilir bir tank olmuştu ki yeni nesil tanklar ve sürekli 9 tier görmesinden dolayı biraz atıl kaldı.

 

Beğenmedim.

 

not: günlük like sınırım dolmuş idare edin.

19:13 Added after 4 minutes
Beyler hafta sonunu atlatmanın yolunu buldum; olup olabilecek en dandik klana girdim, haftasonu random maçlardaki takımlardan beter yeminle. Lejyoner olarak girenler falan sinir krizi geçirip sayıp sövüp çıkıyorlar. Onlarla birkaç maç atıp randoma giriyorum pl botlar bile super unicum görünüyor gözüme :trollface: 

Sharp1903 #162 Posted Yesterday, 09:15 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 37874 battles
  • 1,787
  • Member since:
    01-10-2014

O kadar senedir wot oynarım, ilk defa bir hafta sonu bu kadar verimli bir gün geçiriyorum, hayret :D

 



innocenT_deviL #163 Posted Yesterday, 10:10 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 23807 battles
  • 1,457
  • [FOXYR] FOXYR
  • Member since:
    10-18-2015
8.aşamayı bitirdim ve günü noktaladım.

jackiersin12 #164 Posted Yesterday, 10:36 PM

    Private

  • Player
  • 23826 battles
  • 8
  • [FETIH] FETIH
  • Member since:
    07-07-2016
Ne zaman sona eriyor görev ? 9. Seviye 20k dayım.

Bagora #165 Posted Yesterday, 10:46 PM

    Brigadier

  • Player
  • 38564 battles
  • 4,604
  • [_AVEL] _AVEL
  • Member since:
    10-10-2013

View Postjackiersin12, on 22 September 2018 - 09:36 PM, said:

Ne zaman sona eriyor görev ? 9. Seviye 20k dayım.

 

cuma günü saat sabah 10 da

Bagora #166 Posted Today, 12:24 AM

    Brigadier

  • Player
  • 38564 battles
  • 4,604
  • [_AVEL] _AVEL
  • Member since:
    10-10-2013

 

shot_153.jpg

Ben kaçar bi kaç gün oyuna girmem maraton sebebiyle oyun iyice saçmalamaya başladı , alanlara hayırlı olsun ugraşanlara kolay gelsin.



l3oomerangg #167 Posted Today, 04:14 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 32835 battles
  • 706
  • Member since:
    05-17-2013

View PostBagora, on 23 September 2018 - 12:24 AM, said:

 

shot_153.jpg

Ben kaçar bi kaç gün oyuna girmem maraton sebebiyle oyun iyice saçmalamaya başladı , alanlara hayırlı olsun ugraşanlara kolay gelsin.

 

Hayırlı uğurlu olsun Bagora. Bende son düzlüğe girdim. Bir günde 50k kasmak için uğraşır mıyım bilmiyorum. Pazartesiye sarkar herhalde artık :)

 




Far_Beyond_Driven #168 Posted Today, 08:09 AM

    Captain

  • Player
  • 23213 battles
  • 2,066
  • [3V] 3V
  • Member since:
    09-21-2016

Yanlis yoldayiz baboşlar yol yakinken geri donün:trollface:

Spoiler

 



Bagora #169 Posted Today, 09:28 AM

    Brigadier

  • Player
  • 38564 battles
  • 4,604
  • [_AVEL] _AVEL
  • Member since:
    10-10-2013

View Postl3oomerangg, on 23 September 2018 - 03:14 AM, said:

 

Hayırlı uğurlu olsun Bagora. Bende son düzlüğe girdim. Bir günde 50k kasmak için uğraşır mıyım bilmiyorum. Pazartesiye sarkar herhalde artık :)

 


 

abi senn şu görsel anlatımına hastayım ya progetto maratonunda da böyle yapıyodun çok özeniyodum :D

Rapator79 #170 Posted Today, 12:06 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 22957 battles
  • 386
  • Member since:
    02-25-2012

Darısı başınıza...556 maç, ortalama 503 xp...T71 DA...

 

Spoiler
Spoiler

 



Bagora #171 Posted Today, 12:09 PM

    Brigadier

  • Player
  • 38564 battles
  • 4,604
  • [_AVEL] _AVEL
  • Member since:
    10-10-2013

View PostRapator79, on 23 September 2018 - 11:06 AM, said:

Darısı başınıza...556 maç, ortalama 503 xp...T71 DA...

 

 

öff bi caernarvonda ele ayağa düştü her önüne gelen alıyor :D

şaka bi yana hayırlı olsun dostum :)



Rapator79 #172 Posted Today, 12:24 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 22957 battles
  • 386
  • Member since:
    02-25-2012

View PostBagora, on 23 September 2018 - 01:09 PM, said:

 

öff bi caernarvonda ele ayağa düştü her önüne gelen alıyor :D

şaka bi yana hayırlı olsun dostum :)

 

Eyvallah...Bana maratonun ilk günü denk geldi, adam basmış parayı almış...Biz parmak aşındırdık...

innocenT_deviL #173 Posted Today, 01:22 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 23807 battles
  • 1,457
  • [FOXYR] FOXYR
  • Member since:
    10-18-2015

Yalnız ya Progetto maratonundan dolayı tecrübelendik diye ya da görevler bi tık kolaylaştırıldı diye bu kez Progetto maratonuna nazaran daha erken bitirip alıyor çoğu kişi. Ben Progetto maratonunu da aynı yoğunlukla oynamama karşın son gün hatta son saatler baya kasarak anca yetiştirebilmiştim, son gün bildiğin insanlıktan çıkmıştım. Bunu 2 bilemedin 3 güne alırım gibi aynı tempoyla devam edersem. Hadi 4 gün olsun, gene son güne kalmıyor yani bir aksilik çıkmazsa.

 

Tecrübelendik dediğim hani onda da günlük kazanmamız gereken ortalama deneyim belli olmasına karşın ilk baştan hevesle başlayıp sonradan bunalan ve temposu düşen çok kişi olmuştu. Bu sefer bi gün az yapsak ertesi gün arayı kapattık falan daha iyi ayarladık kendimizi.



Rapator79 #174 Posted Today, 02:20 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 22957 battles
  • 386
  • Member since:
    02-25-2012

View PostinnocenT_deviL, on 23 September 2018 - 02:22 PM, said:

Yalnız ya Progetto maratonundan dolayı tecrübelendik diye ya da görevler bi tık kolaylaştırıldı diye bu kez Progetto maratonuna nazaran daha erken bitirip alıyor çoğu kişi. Ben Progetto maratonunu da aynı yoğunlukla oynamama karşın son gün hatta son saatler baya kasarak anca yetiştirebilmiştim, son gün bildiğin insanlıktan çıkmıştım. Bunu 2 bilemedin 3 güne alırım gibi aynı tempoyla devam edersem. Hadi 4 gün olsun, gene son güne kalmıyor yani bir aksilik çıkmazsa.

 

Tecrübelendik dediğim hani onda da günlük kazanmamız gereken ortalama deneyim belli olmasına karşın ilk baştan hevesle başlayıp sonradan bunalan ve temposu düşen çok kişi olmuştu. Bu sefer bi gün az yapsak ertesi gün arayı kapattık falan daha iyi ayarladık kendimizi.

 

Progettoda benim yaşadıklarımı yazmışsın...Çok güzel başlamıştım ama 6 gün sonra artık afaganlar basmaya başladı, zorla oynuyordum resmen, biraz yavaşladım ama yine olmadı,kalan günler 15-20 maç dayanabildim...Sonra %80 indirmle aldım tankı...Bu sefer hem gereken toplam deneyim miktarının azalması hemde benim için oyun şansının iyi gitmesi (progettoda bilmem kaç kez başıma gelen seri mağlubiyetler nazar değmesin bu sefer olmadı) ile erkenden bitirdim...Aslında baştan hızlı gidip kabasını alıp sonra günlük 6-7k "yumuşak yumuşak" kasarım diye başladım ama bir maç daha, 1k daha, 45 maç olmuş düz olsun 50 ye tamamlayayım vs diye bitiverdi...He tabi bunlar ülkemizdeki krizin psikolojik olması gibi psikolojik olabilir...Çokta şeetmemek lazım...

Edited by Rapator79, Today, 02:26 PM.





6 user(s) are reading this topic

1 members, 4 guests, 1 anonymous users


    tank_albay