Jump to content

Vrij nieuwe clan gezocht!

nederlands clan gezocht clan gezocht

• Please log in to reply
1 reply to this topic

merlijndepro #1 Posted 23 October 2018 - 03:59 PM

Private

• Player
  • 5270 battles
  • 6

Dag, 

ik ben Merlijn (16, bijna 17), (in game naam: merlijndepro) en ik ben opzoek naar een vrij nieuwe clan.
Ik zoek een Nederlandstalige clan waar je veel actief moet zijn omdat ik zelf elke dag actief ben en graag clanwars doe.
Ik zoek een clan die nog niet veel leden heeft, omdat ik het leuk vind om een beginnende clan te joinen die wel al clanwars etc. kan doen.
Mijn recente wn8 (1481) is nog vrij slecht, ik speel wel al meer dan 4 jaar maar ben soms gestopt en ben pas geleden weer begonnen en moet nog even weer alles oppakken en alle nieuwtjes uitvinden.
Ik heb teamspeak maar praat liever via discord omdat ik dat een veel fijnere methode vind maar teamspeak is geen probleem.

Ik heb tier 1 tot 10 tanks dus dat is geen probleem. Mijn win ratio is 50% wat nu een klein beetje kan dalen. Ik heb er bijna 6k games op zitten wat niet veel is maar wel redelijk wat. Ik heb ook een aantal premium tanks zoals de skorpion g.

Als je een clan hebt en je bent geïnteresseerd of hebt nog vragen laat het mij weten.

Edited by merlijndepro, 24 October 2018 - 09:54 AM.

Tijsbeek993 #2 Posted 09 November 2018 - 10:19 PM

Staff Sergeant

• Player
  • 9755 battles
  • 300
  • [JOM] JOM
Goedendag Merlijn!!

Ik zit in een Engelse clan.maar ik weet wel een server voor een Nederlandse Community. Hier zijn meer als 50 Nederlandse clans actief.

Boot is de actiefste.
De server is alleen wel TS.

De link: http://invite.teamsp.../149.210.178.4/

Edited by Tijsbeek993, 09 November 2018 - 10:19 PM.

Also tagged with nederlands, clan, gezocht, clan gezocht

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users