Jump to content


Czy WOT powoli umiera? Co jest przyczyną?


  • Please log in to reply
1225 replies to this topic

Maro_Kay #1141 Posted 19 March 2019 - 11:00 PM

    Corporal

  • Player
  • 10426 battles
  • 134
  • Member since:
    05-28-2015
Sam sobie wklej. My je potrafimy znaleźć, znajdż i ty. Właśnie dlatego "łajzy"- jęczenie dla jęczenia. Bez logiki, bez podstawy merytorycznej. Nie sprawia przyjemności, gra umarła - przestań grać.

Pajak75 #1142 Posted 19 March 2019 - 11:14 PM

    Private

  • Player
  • 47353 battles
  • 37
  • Member since:
    04-15-2011

Ok przepraszam jakże się mylę . Gra ma się dobrze . Gracze nie narzekają na błędy . Wszelkie zmiany kwitowane są burzami oklasków . Żeby zalogować się do gry trzeba czekać po kilka minut .

I co ciekawe to tylko dlatego że zagrałem 50 bitew w ciągu dnia :)

Nie musicie mi dziękować .

WG nawet dokładnie nie wyjaśniło działania mechaniki gry a Ty uważasz że dokładnie opiszą ile czego sprzedali ?

To że będziesz pewne rzeczy powtarzał nie sprawi że staną się prawdą.

Skończmy tą dyskusję bo do niczego nie doprowadzi.

Skoncentrowaliście się na tym że zagrałem 50 bitew i dlatego gra jest super . Jeśli jeżdżę starym samochodem który ciągle się psuje ale mimo wszystko go używam to znaczy że jednak jest super ?

Pozdrawiam


Edited by Pajak75, 19 March 2019 - 11:24 PM.


Maro_Kay #1143 Posted 19 March 2019 - 11:27 PM

    Corporal

  • Player
  • 10426 battles
  • 134
  • Member since:
    05-28-2015
To, że ty czegoś nie zrozumiałeś po 47k gier nie znaczy, że nie zostało dobrze wytłumaczone. Gra ma wiele problemów, najnowszy to kołowce. Jeden youtuber zrobił filmik pod publiczkę, a reszta się z tego śmieje.

Pajak75 #1144 Posted 19 March 2019 - 11:35 PM

    Private

  • Player
  • 47353 battles
  • 37
  • Member since:
    04-15-2011
A czego ja niby nie zrozumiałem "*edited*" ?

Edited by kwiatek228, 20 March 2019 - 06:01 PM.
edytowano ze względu na obrażanie innych graczy


Maro_Kay #1145 Posted 19 March 2019 - 11:39 PM

    Corporal

  • Player
  • 10426 battles
  • 134
  • Member since:
    05-28-2015
Tego czego wg ciebie nie wyjaśniono?

Pajak75 #1146 Posted 19 March 2019 - 11:45 PM

    Private

  • Player
  • 47353 battles
  • 37
  • Member since:
    04-15-2011
Masz na stronie WG dokładny opis pancerzy czołgów ?

straszny_cienias #1147 Posted 19 March 2019 - 11:46 PM

    General

  • Player
  • 69332 battles
  • 9,810
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    08-14-2012

View PostPajak75, on 20 March 2019 - 12:14 AM, said:

Ok przepraszam jakże się mylę . Gra ma się dobrze . Gracze nie narzekają na błędy . Wszelkie zmiany kwitowane są burzami oklasków . Żeby zalogować się do gry trzeba czekać po kilka minut .

Argumentum at ignorantiam już było, przyszedł czas na sofizmat rozszerzenia. Czyli typowe pełne spektrum "argumentów" ludzi bez argumentów.

 

View PostPajak75, on 20 March 2019 - 12:14 AM, said:

Skoncentrowaliście się na tym że zagrałem 50 bitew i dlatego gra jest super .

Gdzie ktoś coś takiego napisał? Podrzucisz linka? A, przepraszam. Zapomniałem Ten post jest pisany pod patronatem atakujących chochoła. Dużo masz jeszcze podobnie "merytorycznych" argumentów? Zresztą nieważne. Ja w to brnął nie będę.



Pajak75 #1148 Posted 19 March 2019 - 11:51 PM

    Private

  • Player
  • 47353 battles
  • 37
  • Member since:
    04-15-2011

Posted Image

Nie no ja to wkleiłem . Więcej łaciny będziesz bardziej wiarygodny .

Taktyka forum opluć każdego kto by się ośmielił coś złego o grze powiedzieć.

Ok to nie ja mam 9k postów na forum . Jak serwery wyłączą co Ty będziesz robił ?


Edited by Pajak75, 19 March 2019 - 11:52 PM.


Maro_Kay #1149 Posted 19 March 2019 - 11:53 PM

    Corporal

  • Player
  • 10426 battles
  • 134
  • Member since:
    05-28-2015

View PostPajak75, on 19 March 2019 - 11:45 PM, said:

Masz na stronie WG dokładny opis pancerzy czołgów ?

 

Nie ośmieszaj się chłopie. Bez odbioru.

Pajak75 #1150 Posted 19 March 2019 - 11:58 PM

    Private

  • Player
  • 47353 battles
  • 37
  • Member since:
    04-15-2011

No poproszę linka chłopie do strony WG . Ty się nie ośmieszaj .

Szkoda czasu za każdym razem puste argumenty w stylu "trzeba być idiotą żeby tego nie widzieć"

Gra bagno forum nie lepsze.

 


Edited by Pajak75, 20 March 2019 - 12:00 AM.


straszny_cienias #1151 Posted 20 March 2019 - 01:05 AM

    General

  • Player
  • 69332 battles
  • 9,810
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    08-14-2012

View PostPajak75, on 20 March 2019 - 12:51 AM, said:

Nie no ja to wkleiłem . Więcej łaciny będziesz bardziej wiarygodny .

I tam jest napisane, że uważam, że jest super? WOW! Podziwiam twoją wyobraźnię.

StalowyInzynier #1152 Posted 20 March 2019 - 01:32 AM

    Private

  • Player
  • 37386 battles
  • 31
  • Member since:
    11-21-2012

View PostPajak75, on 19 March 2019 - 10:51 PM, said:

Posted Image

Nie no ja to wkleiłem . Więcej łaciny będziesz bardziej wiarygodny .

Taktyka forum opluć każdego kto by się ośmielił coś złego o grze powiedzieć.

Ok to nie ja mam 9k postów na forum . Jak serwery wyłączą co Ty będziesz robił ?

 

Hehe nawet wczesniej nie zauwazylem ze typior prawie 10000 postow nasmarowal lol ... no fakt jak ktos sie tak wkrecil to nie dziwne ze ta gre broni bo to jego drugie zycie. Teraz to jest straszny crapw porownaniu z tym co bylo jeszcze ze 3 lata temu , wielu dobrych graczy olalo ta gre co widac na serwerach , nie wiem czy polowa teraz to boty czy debile , a moze jedno i dugie . Poprzedni moj post posrany admin wykasowal bo byl troche bardziej dosadny i z lepszym przekazem lol...

szuwax666 #1153 Posted 20 March 2019 - 06:53 AM

    Captain

  • Player
  • 41241 battles
  • 2,016
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    08-21-2014

View PostStalowyInzynier, on 20 March 2019 - 01:32 AM, said:

 

Hehe nawet wczesniej nie zauwazylem ze typior prawie 10000 postow nasmarowal lol ... no fakt jak ktos sie tak wkrecil to nie dziwne ze ta gre broni bo to jego drugie zycie. Teraz to jest straszny crapw porownaniu z tym co bylo jeszcze ze 3 lata temu , wielu dobrych graczy olalo ta gre co widac na serwerach , nie wiem czy polowa teraz to boty czy debile , a moze jedno i dugie . Poprzedni moj post posrany admin wykasowal bo byl troche bardziej dosadny i z lepszym przekazem lol...

 

Pokaż dokładnie gdzie Cienias grę broni bo ja tego nie zauważyłem. Dyskusja jest z Pająkiem, który grę krytykuje sam grając w nią zapamiętale co sprawia, że jest niewiarygodny w swoich wypowiedziach, i tylko to Cienias pokazuje. Niestety wielu graczy próbuje się dowartościować poprzez piksele i jak nie wychodzi, czytaj mają wyniki gorsze niż zwykli byli osiągać wcześniej, to piszą, że gra zeszła na psy albo jeszcze lepiej, że jest ustawiona. Umiejętności przegrywania z godnością wielu się niestety nie nauczyło, a porażki po wiele razy z rzędu są niestety nieuniknione przy tylu zmiennych losowych, na które nie mamy wpływu.

PanAmelinium #1154 Posted 20 March 2019 - 08:20 AM

    Corporal

  • Player
  • 18858 battles
  • 137
  • [T-X-C] T-X-C
  • Member since:
    09-23-2012

View PostTofiiFik, on 19 March 2019 - 04:32 PM, said:

 

akurat Twoje wypociny mnie najmniej ruszają :) 

i tak jak piszesz samemu to sobie *edited*  zrób :) smacznego

15:35 Added after 3 minutes

i to nie temat na to ... napisałbym Ci coś ale po co mi bany i raczej konfitura jesteś takze zyj w niepewności :) i tfu

 

*edit

 

Czy cie to rusza czy nie tez mnie to nie interesuje. To co wyzej napisalem to po prostu fakty ;).

Edited by PanAmelinium, 20 March 2019 - 08:20 AM.


Kikojo #1155 Posted 20 March 2019 - 09:54 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 52218 battles
  • 1,221
  • Member since:
    04-21-2012

Umierać może nie umiera, ale są oznaki słabnięcia marki. Co prawda mogę pisać tylko z perspektywy starego gracza ale:
 

Zanik klimatu - dla mnie czołgi to II wojna światowa (a nie prototypowe konstrukcje, kołowce itp. - przy czym tak mam frajde z gry moim kołowcem którego załoga zaczęła od 75% i nadal nie ma pierwszej umiejętności);

Nadmierna złożoność gry - gdzie te czasy gdy były 4 nacje z jasno określonymi wyróżniającymi je cechami;

"Inflacja" gameplayu czołgami premium - są równie dobre jak nie lepsze od czołgów drzewkowych i nie samo to uważam za złe ile to,że nie ma nauki gry podczas grindu, nie ma potrzeby grindu jest weekendowy/urlopowy game for fun.

Beznadziejny mm - wiem  przeszłość się idealizuje, ale jednak...

Fatalny pomysł z wprowadzeniem czołgów ciężkich japońskich, nie wierzę w zbilansowanie amunicji premium;

Za dużo tierów - po tych kilku latach nadal uważam, że 10 tiery mt. lt, spg i td to chybiony pomysł;

Boty w supporcie;

Brak możliwości samodzielnego testowania map po zmianach / nowowprowadzanych map.

Itd., itd... można by dużo pisać, ale i tak nic to nie wniesie do zmiany sytuacji w tej grze, a mi jednak szkoda czasu na użalanie się nad pikselami. Zwłaszcza, że to nie mój / nasz problem tylko problem właściciela gry :D


Edited by Kikojo, 20 March 2019 - 09:55 AM.


StalowyInzynier #1156 Posted 20 March 2019 - 01:28 PM

    Private

  • Player
  • 37386 battles
  • 31
  • Member since:
    11-21-2012

View Postszuwax666, on 20 March 2019 - 05:53 AM, said:

 

Pokaż dokładnie gdzie Cienias grę broni bo ja tego nie zauważyłem. Dyskusja jest z Pająkiem, który grę krytykuje sam grając w nią zapamiętale co sprawia, że jest niewiarygodny w swoich wypowiedziach, i tylko to Cienias pokazuje. Niestety wielu graczy próbuje się dowartościować poprzez piksele i jak nie wychodzi, czytaj mają wyniki gorsze niż zwykli byli osiągać wcześniej, to piszą, że gra zeszła na psy albo jeszcze lepiej, że jest ustawiona. Umiejętności przegrywania z godnością wielu się niestety nie nauczyło, a porażki po wiele razy z rzędu są niestety nieuniknione przy tylu zmiennych losowych, na które nie mamy wpływu.

 

*edited* Jakie przegrywanie z godnoscia? Jesli *edited*system decyduje i tak losuje zebys przegral i nic nie wchodzilo mimo pelnego skupienia i wydawalo by sie pewnego strzalu? Kolejna albo nastepna runda juz wszystko wchodzi nawet strzaly w ruchu? Inna sprawa ze strzal frontalny we wieze do E100 wchodzi za ponad 600 a w dwie (( arty !! )) od tylu wchodzi za 430 i 440  strzal za strzalem z obj277 ??!! Przeciez to chore!!! wszystko randomowe zeby tylko nowi i czerwoni sie nie zniechecili za szybko i zdazyli cos kupic -to jest wlasnie polityka *edited* z wargaming . Najlepiej sobie wejsc do gry i nic nie robic a najlepiej odejsc od kompa , po 2-3 takich razach zagrac normalnie , i cop wtedy? losowanie na top ,wszystko wchodzi ? niemozliwe ?! mozliwe , ze zasrane staty poleca ? ja akurat mam je gdzies , polecam wyprobowac i nie ja to odkrylem -byl nawet filmik na youtube i o dziwo to dziala .

Edited by kwiatek228, 20 March 2019 - 08:15 PM.
edytowano ze względu na obrażanie innych graczy i wulgarny język


Ruen___ #1157 Posted 20 March 2019 - 01:33 PM

    Sergeant

  • Player
  • 39427 battles
  • 296
  • [-OBO-] -OBO-
  • Member since:
    02-10-2013
@up. czekam na link do filmiku z YT

muriceps #1158 Posted 20 March 2019 - 01:50 PM

    Brigadier

  • Player
  • 28565 battles
  • 4,800
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    01-06-2012

View PostStalowyInzynier, on 20 March 2019 - 02:28 PM, said:

 

*edited* Jakie przegrywanie z godnoscia? Jesli *edited* system decyduje i tak losuje zebys przegral i nic nie wchodzilo mimo pelnego skupienia i wydawalo by sie pewnego strzalu? Kolejna albo nastepna runda juz wszystko wchodzi nawet strzaly w ruchu? Inna sprawa ze strzal frontalny we wieze do E100 wchodzi za ponad 600 a w dwie (( arty !! )) od tylu wchodzi za 430 i 440  strzal za strzalem z obj277 ??!! Przeciez to chore!!! wszystko randomowe zeby tylko nowi i czerwoni sie nie zniechecili za szybko i zdazyli cos kupic -to jest wlasnie polityka *edited* z wargaming . Najlepiej sobie wejsc do gry i nic nie robic a najlepiej odejsc od kompa , po 2-3 takich razach zagrac normalnie , i cop wtedy? losowanie na top ,wszystko wchodzi ? niemozliwe ?! mozliwe , ze zasrane staty poleca ? ja akurat mam je gdzies , polecam wyprobowac i nie ja to odkrylem -byl nawet filmik na youtube i o dziwo to dziala .

 

Ja to bym nie mógł być taką bezwolną kukłą. System za mnie decyduje, system rozkazuje, nie mam na nic wpływu i nadal w tym trwam?! Stalowy, lubisz to czy jak? 35k bitew i takie wnioski? Jak dla mnie fenomen.

 

Przed cukiernią stoi Inżynier. Chwilę przygląda się przez szybę ladzie chłodniczej po czym naciska klamkę i wchodzi do środka. Składając zamówienie mówi:

- poproszę 3 bezy, dwie wuzetki, 5 eklerów i dwa te naleśniki z kremem. 

Jedząc mruczy do siebie: o jakie to obrzydliwe, jakie niedobre, jakie obleśnie słodkie. Niby je ze smakiem ale się krzywi, marszczy. Gryząc ostatniego eklera brudzi się kremem, który ścieka mu po swetrze żółtą smugą. Inżynier specjalnie się tym nie zraża tylko podchodzi do lady i zamawia:

- jeszcze dwie bezy poproszę. 

Widać, że już nie może, że już go zatyka, może ma cofkę ale mimo to wciska ciastka w siebie, dopycha tłustymi paluchami krem po czym wstaje i jeszcze z pełną gębą krzyczy:

- nie polecam tej cukierni, robią obrzydliwe ciastka, oszukują na polewie przez nich nabawiłem się cukrzycy, otyłości i kłopotów z krążeniem, zmuszają mnie do jedzenia tutaj uzależniając mnie od cukru - ledwie echo jego głosu ucichło a już podchodzi do kasy i zamawia:

- ostatniego eklera poproszę...

 

Serio?



StalowyInzynier #1159 Posted 20 March 2019 - 02:57 PM

    Private

  • Player
  • 37386 battles
  • 31
  • Member since:
    11-21-2012

View Postmuriceps, on 20 March 2019 - 12:50 PM, said:

 

Ja to bym nie mógł być taką bezwolną kukłą. System za mnie decyduje, system rozkazuje, nie mam na nic wpływu i nadal w tym trwam?! Stalowy, lubisz to czy jak? 35k bitew i takie wnioski? Jak dla mnie fenomen.

 

Przed cukiernią stoi Inżynier. Chwilę przygląda się przez szybę ladzie chłodniczej po czym naciska klamkę i wchodzi do środka. Składając zamówienie mówi:

- poproszę 3 bezy, dwie wuzetki, 5 eklerów i dwa te naleśniki z kremem. 

Jedząc mruczy do siebie: o jakie to obrzydliwe, jakie niedobre, jakie obleśnie słodkie. Niby je ze smakiem ale się krzywi, marszczy. Gryząc ostatniego eklera brudzi się kremem, który ścieka mu po swetrze żółtą smugą. Inżynier specjalnie się tym nie zraża tylko podchodzi do lady i zamawia:

- jeszcze dwie bezy poproszę. 

Widać, że już nie może, że już go zatyka, może ma cofkę ale mimo to wciska ciastka w siebie, dopycha tłustymi paluchami krem po czym wstaje i jeszcze z pełną gębą krzyczy:

- nie polecam tej cukierni, robią obrzydliwe ciastka, oszukują na polewie przez nich nabawiłem się cukrzycy, otyłości i kłopotów z krążeniem, zmuszają mnie do jedzenia tutaj uzależniając mnie od cukru - ledwie echo jego głosu ucichło a już podchodzi do kasy i zamawia:

- ostatniego eklera poproszę...

 

Serio?

 

O ! *edited* To sa nie tylko moje wnioski *edited* czy caly klan sie dokladal bo widze ze kolejny bajarz z niezlym dorobkiem postow  lol , przeczytaj teraz uwaznie co napisalem *edited* i sprobuj zrozumiec , jak to nie pomoze to znowu zrobcie burze mozgow i moze  tym razem sie uda , gram ile chce i jak chce i takiego placka sie napewno nie bede pytal o zdanie ,napisalem co sadze o niektorych aspektach tej gry *edited* co ktos o tym mysli , napisz jeszcze kilka historyjek bo widze ze to twoje swojego rodzaju drugie hobby , ja juz ci pewnie nie odpisze bo juz mi sie limit na tracenie czasu na tym forum konczy powoli ,sa typy jak ty co beda sprawdzac kazdego posta slowo w slowo i drazyc temat probujac znalesc jakis haczyk i osmieszyc kogos udajac przy tym takiego madrale ale ja nie bede tracil na to czasu bo mam to gdzies , zaraz pewnie odpiszesz ze to albo tamto albo sramto , jakas historyjka *edited* i bedziesz chodzic dumny jak paw po swojej dzielni ze znowu kogos tam zmiazdzyles swoim watpliwym intelektem lol..

HAHA wlasnie wszedlem na twojego blogspota i to jednak chyba twoje wlasne *edited* takze cofam watek o klanie  lol....


Edited by kwiatek228, 20 March 2019 - 08:29 PM.
edytowano ze względu na obrażanie innych oraz wulgarny język


muriceps #1160 Posted 20 March 2019 - 03:19 PM

    Brigadier

  • Player
  • 28565 battles
  • 4,800
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    01-06-2012

View PostStalowyInzynier, on 20 March 2019 - 03:57 PM, said:

 *edited*

Pozwoliłem sobie wyłuszczyć istotę Twojej wypowiedzi i mam 2 wnioski.

1. nie powinieneś tyle pisać o sobie,

2. zawsze doceniam takie wypowiedzi jak Twoja. Nadają sens, choć negatywny, ale zawsze, mojej obecności na forum dostarczając rozrywki.

Mimo wszystko życzę Ci wszystkiego dobrego.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users