Jump to content


Na zielono z M41D


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

Community #1 Posted 08 February 2019 - 06:00 AM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 38,723
  • Member since:
    11-09-2011
Jeden z najpopularniejszych czołgów z nutką azjatycką – co ten czołg ma do zaoferowania?

Pełna treść wiadomości

Jarowit_PL #2 Posted 08 February 2019 - 08:21 AM

    Sergeant

  • Player
  • 19636 battles
  • 261
  • Member since:
    08-01-2017

całkiem spory zasięg sygnału

 



juzonmr #3 Posted 08 February 2019 - 08:40 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 27723 battles
  • 83
  • Member since:
    05-27-2011
Przyjmę kod na wypożyczenie, jak by ktoś był taki miły i miał na zbyciu. Priv jak by co. Z góry dziękuję. 

Pan_Brzoza #4 Posted 08 February 2019 - 08:56 AM

    Private

  • Player
  • 27144 battles
  • 29
  • Member since:
    05-15-2013
Także chętnie przyjmę na wypożyczenie, jestem ciekaw jak ten czołg się sprawdza i czy warto go brać, parametry ma nawet ciekawe.

4D4M5K1 #5 Posted 08 February 2019 - 09:16 AM

    Sergeant

  • Player
  • 2778 battles
  • 287
  • [PLFUN] PLFUN
  • Member since:
    09-15-2015
Ktos wie czy bedzie docelowo w drzewku ?

Rico85299 #6 Posted 08 February 2019 - 09:35 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 25621 battles
  • 1,554
  • [GKOB] GKOB
  • Member since:
    10-04-2017

View Post4D4M5K1, on 08 February 2019 - 09:16 AM, said:

Ktos wie czy bedzie docelowo w drzewku ?

 

Pewnie za rok/dwa lata...

klosiu_1 #7 Posted 08 February 2019 - 09:44 AM

    Lieutenant General

  • Player
  • 54836 battles
  • 6,297
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    05-12-2014

View Post4D4M5K1, on 08 February 2019 - 09:16 AM, said:

Ktos wie czy bedzie docelowo w drzewku ?

 

Na razie to on się musi sprzedać, w drzewku będzie wyłącznie, jeśli sprzedaż będzie na tyle kiepska, że nie będzie się go opłacało wrzucać do sklepu.

4D4M5K1 #8 Posted 08 February 2019 - 09:52 AM

    Sergeant

  • Player
  • 2778 battles
  • 287
  • [PLFUN] PLFUN
  • Member since:
    09-15-2015
Wydaje mi sie ze t92 (USA LT) szybko wskoczyl, tak samo WZ Tedek chinski.

__Czarny__Diabel__ #9 Posted 08 February 2019 - 09:55 AM

    Private

  • Player
  • 39686 battles
  • 20
  • Member since:
    11-01-2013
Zastanawiam nad tym czołgiem, także jeśli ktoś ma kod to chętnie przyjmę .

Rico85299 #10 Posted 08 February 2019 - 10:04 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 25621 battles
  • 1,554
  • [GKOB] GKOB
  • Member since:
    10-04-2017

View Post4D4M5K1, on 08 February 2019 - 09:52 AM, said:

Wydaje mi sie ze t92 (USA LT) szybko wskoczyl, tak samo WZ Tedek chinski.

 

T92 nie ma w drzewku...

Gnidozaurus #11 Posted 08 February 2019 - 10:54 AM

    Captain

  • Player
  • 74002 battles
  • 2,129
  • [CKSS] CKSS
  • Member since:
    05-09-2013
Fajna penetracja i o niebo lepszy silnik (moc na tonę też) niż w BlackDogu. Za to trochę gorszy zasięg widzenia, ale to raczej bez znaczenia przy tych wartościach. Ciekawe jak z oporami gruntu – po kilku porażkach zakupowych z tym związanych, nie kupię już czołgu, którym się najpierw nie przejadę :)

djhehe #12 Posted 08 February 2019 - 11:04 AM

    Private

  • Player
  • 14763 battles
  • 4
  • Member since:
    05-30-2012

Hmmm... A z jakiej racji ten czołg jest pod flaga Chin?? xDD USA  by nigdy nie sprzedało czołu Chiną!!! Swojemu naturalnemu wrogowi. *edited*

 

*edited*

 


Edited by kwiatek228, 08 February 2019 - 08:39 PM.
edytowano ze względu na treści polityczne i obrażanie pracowników WG


Gnidozaurus #13 Posted 08 February 2019 - 11:23 AM

    Captain

  • Player
  • 74002 battles
  • 2,129
  • [CKSS] CKSS
  • Member since:
    05-09-2013

View Postdjhehe, on 08 February 2019 - 11:04 AM, said:

Hmmm... A z jakiej racji ten czołg jest pod flaga Chin?? xDD USA  by nigdy nie sprzedało czołu Chiną!!! Swojemu naturalnemu wrogowi. *edited*

 

 

 

ogarnij się…

Edited by kwiatek228, 08 February 2019 - 08:47 PM.
edytowano ze względu na polityczne treści i obrażanie pracowników WG w cytowanym poście


Unterwalder #14 Posted 08 February 2019 - 11:40 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 63179 battles
  • 382
  • [SOVIA] SOVIA
  • Member since:
    12-15-2012

View PostGnidozaurus, on 08 February 2019 - 11:23 AM, said:

 

ogarnij się…

 

Chłop ma w tekście wyraźnie napisane że czołg armii Tajwanu, na wieży odpowiednie znaki.

Pewnie chciałby jeszcze domagać się podziału drzewka niemieckiego na hitlerowskie, RFNowskie i NRDowskie.



djhehe #15 Posted 08 February 2019 - 12:03 PM

    Private

  • Player
  • 14763 battles
  • 4
  • Member since:
    05-30-2012
Widać xDDD jakie Chłopy zabieraja glos xDD .  Nikt rozsądny i z jako tako wiedza by tego nie napisal. co ty Cholpie, bo by sie osmieszyl. Ale widac, ze twoja spejlanoscia to rolnictwo i zostań przy tym. To twoja specjalność, a nie historia i sprawy aktualne.

banan1983 #16 Posted 08 February 2019 - 12:08 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 39118 battles
  • 556
  • [MISIU] MISIU
  • Member since:
    02-10-2012
powinni drzewka robić z czołgów premium, bo jeszcze trochę normalne czołgi nie będą miały racji bytu, drzewkowy Bulldog odstaje pod każdym względem tak samo jest u Ruskich z IS-3 jest głęboko *edited* za premkami 

Edited by kwiatek228, 08 February 2019 - 08:56 PM.
edytowano ze względu na wulgarny język


R_ade_K #17 Posted 08 February 2019 - 01:05 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 38882 battles
  • 92
  • Member since:
    09-28-2012

View Postdjhehe, on 08 February 2019 - 11:04 AM, said:

Hmmm... A z jakiej racji ten czołg jest pod flaga Chin?? xDD USA  by nigdy nie sprzedało czołu Chiną!!! Swojemu naturalnemu wrogowi. *edited*

 

 

 

To ty jesteś jednym z tech wojowników o prawdy historyczne, który by chciał, żeby w grze czołg wjeżdżający do lasu musiał odwracać wieżę, żeby lufy nie uszkodzić?

Nie mówiąc o obracaniu wieżą wśród drzew czy budynków...


Edited by kwiatek228, 08 February 2019 - 08:50 PM.
edytowano ze względu na polityczne treści i obrażanie pracowników WG w cytowanym poście


1lt_Mike #18 Posted 08 February 2019 - 01:47 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 44641 battles
  • 1,605
  • [BEPRO] BEPRO
  • Member since:
    01-07-2015

View Postdjhehe, on 08 February 2019 - 11:04 AM, said:

Hmmm... A z jakiej racji ten czołg jest pod flaga Chin?? xDD USA  by nigdy nie sprzedało czołu Chiną!!! Swojemu naturalnemu wrogowi. *edited*

 

 

 

Hłe, hłe, post roku!! :trollface:

Edited by kwiatek228, 08 February 2019 - 08:58 PM.
edytowano ze względu na polityczne treści i obrażanie pracowników WG w cytowanym poście


HeroOfJustice #19 Posted 08 February 2019 - 02:46 PM

    Major

  • Player
  • 62123 battles
  • 2,530
  • [GHS] GHS
  • Member since:
    05-25-2012

Brawo, tego nam właśnie trzeba wincyj premek!

 

Szkoda przy tym,że chyba czołgi sie kończą bo to kolejny klon. W dodatku przecież type 64 jest tajwańską wersją bulldoga i do jego produkcji używano wielu elementów z m41. Co oczywiście jest bez znaczenia skoro mozna nową premeczke dodać. Czekam teraz na is-3 155mm prototype i is-3 lightweight jako nowe premki. Oba autentyczne projekty i podobnie jak ten m41d wcale nie byłyby odgrzewanymi kotletami!



HeinzBagieta #20 Posted 08 February 2019 - 03:24 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 11657 battles
  • 370
  • Member since:
    11-05-2012
Niejaki New5złShow w swoim filmiku stwierdził ,że to jest najgorszy premium light 8T. Już sam ten fakt i dodatkowo pociski APCR jako podstawowe i ulepszone sprawiają, że ten czołg jest warty kupienia. O lepszej mocy na tonę, lepszej penie na zwykłej taniej pestce od czarnego Buldoga nie wspomnę.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users