Jump to content

Wszystko o Linii frontu 2019

• Please log in to reply
677 replies to this topic

Msciboj #661 Posted 18 June 2019 - 11:20 AM

Second Lieutenant

• Player
  • 18939 battles
  • 1,486

View Postbocian10, on 17 June 2019 - 11:00 PM, said:

A ja tak z innej beczki, jak wasze odczucia w sprawie zarabiania w tej odsłonie linii frontu, bo ja mam wrażenie takie jak by 15-20% gdzieś wcięło,gram od kilku miesięcy mało i w każdej odsłonie w mniej więcej podobnej liczbie bitew zarabiałem około 900k sreberka a dzisiaj ledwie 500 na czysto. Gram tymi samymi pojazdami, osiągam  podobne wyniki ale kasa mi się nie zgadza. Czy tylko ja tak mam czy wy Panie i Panowie macie podobne wrażenie?
Z kotnem premium z odpalonymi bonusami na zarabianie byłem 2x na minusie, fakt grałem wstawiony ale dla mnie WoT  już od kilku lat jest tylko zabawą i rzadko gram bez browarów ale do tej pory mi się nie zdarzało być na minusie grając FL, do tej pory we wszystkich odsłonach uważałem ten tryb za najlepszą zarabiaczkę.

Zauwaz pare drobnych zmian delikatnie ograniczahace zarobki.

Czas naprawy pojazdow i zwiad glownych celi.

Ps. A to autowchodzenie do bitwy po stracie pojazdu jest boskie.

Edited by Msciboj, 18 June 2019 - 11:21 AM.

bocian10 #662 Posted 18 June 2019 - 11:58 PM

Private

• Player
  • 37892 battles
  • 11
  • [21BSP] 21BSP
Przyznam szczerze, że nie bardzo rozumiem co się wczoraj "odjaniepawliło" ale dzisiaj miałem wydaje mi się normalne zarobki. Golda na FL nie używam bo nie ma po co, a czołgi nadal te same co zwykle. Nie jestem pro graczem a i garaż ubogi dlatego gram sprawdzonym zestawem czołgów, coś poszło nie tak i  byłem na minusie dzisiaj minimalny zarobek 68k max prawie 200k z moim zestawem i umiejętnościami jest dobrze.

Rajzors #663 Posted 19 June 2019 - 05:14 PM

Sergeant

• Player
  • 31113 battles
  • 220
  • [JTS] JTS

View PostFalathi, on 15 May 2019 - 10:00 AM, said:

W porządku, orangutany przekazały nam kartkę po czym wróciły do swoich zajęć.