Jump to content


Yenilenmiş Ağacın Tepesi Etkinliğiyle Karşınızdayız: Maus'un Sahibi Olun!


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

Community #1 Posted 28 February 2019 - 06:00 AM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 29,331
  • Member since:
    11-09-2011
Yenilenmiş Ağacın Tepesi etkinliği hakkındaki her şeyi öğrenin ve heybetli Maus'u garajınıza ekleyin!

Haber ögesinin tam metni

ali1234512 #2 Posted 28 February 2019 - 06:40 AM

    Major General

  • Player
  • 39317 battles
  • 5,173
  • [TR-U] TR-U
  • Member since:
    03-27-2014

10 savaş koyduğun module deymez

 

bide seçe seçe  mauss mu seçildi



ATHELON_ #3 Posted 28 February 2019 - 08:06 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 31618 battles
  • 707
  • [RYNOX] RYNOX
  • Member since:
    08-04-2013
Garajımda bu ağacın 8-9-10. seviyeleri bulunduğu için işime geldi. Girer bonusları alırım. Ben beğendim güzel etkinlik olmuş.

deore79 #4 Posted 28 February 2019 - 09:10 AM

    Sergeant

  • Player
  • 39029 battles
  • 254
  • [-GAZI] -GAZI
  • Member since:
    04-13-2015

Çok güzel oldu çok ta iyi oldu.

Oyunculara kalsa ağacın tepesi etkinliği 3-4 tank arasında dönüp duracak mesela ben MOUSE tankını açmayı hep düşünüyordum ama çok ta öncelikli değildi benim için bu bir fırsat oldu.

Yeni etkinlik daha keyifli oldu ve büyük ihtimalle popüler olan tanklar oyuncular tarafından zaten bir şekilde kasılıyor .

Bakın mesela tekerlekliler kimse ağacın tepesi vs. bir bir avantaj etkinliği beklemedi gelir gelmez bir çok kişi kasmaya başladı.

Wot çok fazla ilgi görmeyen tankları bu etkilik ile oyuna dahil etmeyi düşünüyor ki bence mantıklı bir düşünce.

 

 



onnoZZ #5 Posted 28 February 2019 - 09:58 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 25294 battles
  • 362
  • [FUD] FUD
  • Member since:
    08-14-2015

Ben de vk100.01'deyim. Mausçuka 45000 deneyim kaldı. Ama tankın yavaşlığından üşeniyordum oynamaya. Vesile oldu, açarım ben de maus'u bu etkinlikle. x5 + 10x5000 deneyimde iyi olmuş.

 

View Postdeore79, on 28 February 2019 - 09:10 AM, said:

 

Wot çok fazla ilgi görmeyen tankları bu etkilik ile oyuna dahil etmeyi düşünüyor ki bence mantıklı bir düşünce.

 

 

 

Nisan'da da E5 olsa güzel olur. İlk araştırdığım tier 9 tanktı m103 ama garaja almadım. Yaklaşık 16-17 bin savaş önce açmıştım M103'ü. :) 



Tyhoun #6 Posted 28 February 2019 - 10:35 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 20445 battles
  • 312
  • Member since:
    06-04-2016

    Tam da o hatta oynuyorum :D Ali1234512 abi siz alalı çok oldu ama biz de yok yani mesela bende Almanya hattı yok(Amerika - İngiltere - Fransa bunlar yok diğer hatlar bitti ayrıca bu hatlar güncel değil daha zor oynaması benim gibi olanlar için çok daha iyi ) yeni kasıyorum bana süper oldu helede kiralık tank olayı adamsın WG en sonun da kedi olalı fare tuttun demek isterdim ama ;  (Şimdi geldi aklıma Premium alıyoruz her ay ,10 maçlığına mürettebat ne kadar gelişir orası muamma i Premium hesabı olan ve en az 1 hafta 10 gün tanımlı mesela bu hattın varsa Premium tankı onu şimdi yaptığınız gibi 1 hafta 10 günlüğüne kiralaya bilse olmayanda şuan ki gibi maç sayısı kadar tankı kullansın.  ) :P . Bide şu Tank hatlarını güncellesen ...    deore79 bir videoları vardı yapımcı ekibin maus sevgisi var belki ondan dolayıda başlamış olabilir :P 

 

 

 



Spartiat777 #7 Posted 28 February 2019 - 10:53 AM

    Captain

  • Player
  • 41083 battles
  • 2,156
  • Member since:
    01-01-2016

Eski ağacın tepesi etkinliği ne kadar boşsa yeni hali o kadar dolu. Benim için kötü yanı, bütün ağaçların neredeyse bitmiş olması.

Mauschen'i satalı 1 hafta oldu, neyse ki Maus'u almamıştım.



_Falconet_ #8 Posted 28 February 2019 - 11:10 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 35155 battles
  • 543
  • [TAF-G] TAF-G
  • Member since:
    04-29-2014
Geçen stock Vk100 le oynadım 15 maç filan, yemin ederim hiç top tier gelmedi kafayı yedim. Wn8 filan kalmadı ordada. Geleceğini bilsem hiç oynamazdım..

paroda #9 Posted 28 February 2019 - 11:28 AM

    Private

  • Player
  • 58312 battles
  • 23
  • Member since:
    10-31-2013

görev çok ama ödül az... çer çöp veriyor.

hiç deneyim yedeği yok...
eski görevlerde buna eklenmeliydi..



turks16 #10 Posted 28 February 2019 - 12:13 PM

    Corporal

  • Player
  • 25702 battles
  • 126
  • Member since:
    06-17-2013
Bence eskisine nazaran  gayet hoş olmuş garajıma eklerim bu etkinlikte mausu 

Edited by turks16, 28 February 2019 - 12:16 PM.


onnoZZ #11 Posted 28 February 2019 - 02:10 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 25294 battles
  • 362
  • [FUD] FUD
  • Member since:
    08-14-2015

View Postparoda, on 28 February 2019 - 11:28 AM, said:

görev çok ama ödül az... çer çöp veriyor.

hiç deneyim yedeği yok...
eski görevlerde buna eklenmeliydi..

 

 

Aslında şu görevi 10 kere yaparsan 10 tane deneyim yedeği veriyor. 50000 deneyimde cabası.

Attached Files

  • Attached File   ky.jpg   67.79K

Edited by onnoZZ, 28 February 2019 - 02:11 PM.


BlurSide #12 Posted 28 February 2019 - 02:27 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 10463 battles
  • 66
  • [EZ-] EZ-
  • Member since:
    06-22-2016
Dün geçe açtım maus'u sabah uyandım ağacın tepesi dediler nasibe bak. çile çekmek alın yazısı galiba bana bu oyunda.

afelix_1 #13 Posted 28 February 2019 - 04:04 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 27122 battles
  • 686
  • Member since:
    03-23-2014
9 seviyesine geldim alıp devam eder miyim ? düşünüyorum acaba bu küçük tankçıklar etrafımda dolanarak  beni fıtık eder mi ?

aydyldz #14 Posted 28 February 2019 - 06:43 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 23074 battles
  • 530
  • [SA-AS] SA-AS
  • Member since:
    12-06-2015

View PostATHELON_, on 28 February 2019 - 08:06 AM, said:

Garajımda bu ağacın 8-9-10. seviyeleri bulunduğu için işime geldi. Girer bonusları alırım. Ben beğendim güzel etkinlik olmuş.

 

Adamım sana yine uyku yok :)
17:44 Added after 1 minute

Ben Tiger'cı olduğum için bana vurmadı piyango.

 

Valla yapıştırmışlar sohbet banı aslında madem banladılar biz de oynamayız cezamız bitene kadar.


Edited by aydyldz, 28 February 2019 - 09:39 PM.


SupremeMaster #15 Posted 01 March 2019 - 01:53 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 36436 battles
  • 941
  • [M-O-M] M-O-M
  • Member since:
    06-05-2011
Ben de tam 0 dan vk 100p den başlamıştım. Kiralık mauer çok iş görür. Ama bana Mausu ilk tercih olarak seçmeleri garip geldi. Mermi dğeişiklikleri geldiğinde büyük ihtimal nerf yiyecek. Ama farkmaz. İyi güzel hoş +1.

ali1234512 #16 Posted 01 March 2019 - 02:27 AM

    Major General

  • Player
  • 39317 battles
  • 5,173
  • [TR-U] TR-U
  • Member since:
    03-27-2014

View PostTyhoun, on 28 February 2019 - 11:35 AM, said:

    Tam da o hatta oynuyorum :D Ali1234512 abi siz alalı çok oldu ama biz de yok yani mesela bende Almanya hattı yok(Amerika - İngiltere - Fransa bunlar yok diğer hatlar bitti ayrıca bu hatlar güncel değil daha zor oynaması benim gibi olanlar için çok daha iyi ) yeni kasıyorum bana süper oldu helede kiralık tank olayı adamsın WG en sonun da kedi olalı fare tuttun demek isterdim ama ;  (Şimdi geldi aklıma Premium alıyoruz her ay ,10 maçlığına mürettebat ne kadar gelişir orası muamma i Premium hesabı olan ve en az 1 hafta 10 gün tanımlı mesela bu hattın varsa Premium tankı onu şimdi yaptığınız gibi 1 hafta 10 günlüğüne kiralaya bilse olmayanda şuan ki gibi maç sayısı kadar tankı kullansın.  ) :P . Bide şu Tank hatlarını güncellesen ...    deore79 bir videoları vardı yapımcı ekibin maus sevgisi var belki ondan dolayıda başlamış olabilir :P 

 

 

 

 

şu etkinlik olmasa kasmayı düşünmediğim bi tank maus, type 5 var zaten tüm sektirme görevlerini yapıyom o tankla 303 delmeli mausu napacam gold dmg nerf yedikten sonra anca he atar durur tank karşısına gelen tanklardan dmg çekmekten başka işi yok tankın çoğu tankı delmekten aciz bi tank

 

o 10  maç tamamen şaka modulleri koyup sökmek için vereceğin 30 golda deymez 10 maç vereceklerse adam akıllı 1 hafta 10 gün versinler isteyen istediği kadar denesin tankı



tarikataka #17 Posted 01 March 2019 - 03:16 AM

    Major General

  • Player
  • 39607 battles
  • 5,467
  • [TR-U] TR-U
  • Member since:
    02-21-2013

View Postali1234512, on 28 February 2019 - 02:10 AM, said:

10 savaş koyduğun module deymez

 

bide seçe seçe  mauss mu seçildi

 

sanırım genellikle oylamada seçilemeyen, oynanmayan geride kalmış tanklar  wg tarafından seçilecekmiş. 



innocenT_deviL #18 Posted 01 March 2019 - 07:30 AM

    Captain

  • Player
  • 30463 battles
  • 2,375
  • Member since:
    10-18-2015

Kiralık Mauerbrecher gelmedi bana? VK 100.01 P ile 3 maç yaptım, sadece maç yap diyor ama hani eksik yazılmıştır desen 3'ü de galibiyet zaten kazanma şartı olsa karşılıyor. İlk 10'a girme şartı olsa 3. maç hem hasar hem deneyim her bloklama her açıdan ilk sırada bitirdim zaten. 3 maç olduğu için hani ilk maç bonusu da kullanıldı. Daha ne olabilir?

 

Var mı kiralık Mauerbrecher'ı gelen?



Spartiat777 #19 Posted 01 March 2019 - 08:59 AM

    Captain

  • Player
  • 41083 battles
  • 2,156
  • Member since:
    01-01-2016

View PostinnocenT_deviL, on 01 March 2019 - 09:30 AM, said:

Kiralık Mauerbrecher gelmedi bana? VK 100.01 P ile 3 maç yaptım, sadece maç yap diyor ama hani eksik yazılmıştır desen 3'ü de galibiyet zaten kazanma şartı olsa karşılıyor. İlk 10'a girme şartı olsa 3. maç hem hasar hem deneyim her bloklama her açıdan ilk sırada bitirdim zaten. 3 maç olduğu için hani ilk maç bonusu da kullanıldı. Daha ne olabilir?

 

Var mı kiralık Mauerbrecher'ı gelen?

 

Bana da gelmedi. Zaten görevlerde de yok.

 

View PostCommunity, on 28 February 2019 - 08:00 AM, said:

...

 

Hani bizim Mauerbrecher, @Community ? ( bi de @vuque tabii )


Edited by Spartiat777, 01 March 2019 - 09:03 AM.


Tyhoun #20 Posted 01 March 2019 - 09:22 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 20445 battles
  • 312
  • Member since:
    06-04-2016

View PostinnocenT_deviL, on 01 March 2019 - 07:30 AM, said:

Kiralık Mauerbrecher gelmedi bana? VK 100.01 P ile 3 maç yaptım, sadece maç yap diyor ama hani eksik yazılmıştır desen 3'ü de galibiyet zaten kazanma şartı olsa karşılıyor. İlk 10'a girme şartı olsa 3. maç hem hasar hem deneyim her bloklama her açıdan ilk sırada bitirdim zaten. 3 maç olduğu için hani ilk maç bonusu da kullanıldı. Daha ne olabilir?

 

Var mı kiralık Mauerbrecher'ı gelen?

 

1 Mart başlangıç 




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users