Jump to content


Alın MM'inizi ....


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

TankFatal #1 Posted 24 April 2019 - 10:55 PM

    Corporal

  • Player
  • 20754 battles
  • 185
  • [MICRO] MICRO
  • Member since:
    06-09-2013

Öncelikle başlığın devamını tamamlamayı çok isterdim ama neyse artık.

Arkadaş, AMX M4 45 ile 3 kere ateş açtım bir baktım 15 e 7 kalmışız. D7 de ben Tiger II ile mi baş edeyim, C9 da evlerin oradan sıkan diğer 7 tier heavy ile mi baş edeyim, yoksa arkama saran tekerlekli light ile mi? Nerede takım by WOT!!!!!!!!!



IKV 65 ile Tundra da klasik J9 a gidene kadar 3 tane armut nasıl ölebilir? ve ondan sonra da 2 - 3 kere sıktım bir baktım 3 kişi kalmışız biri arty.

 

 

IKV 65 ile murovanka haritasında A5-6 da spawn olup da TEK başına B1 de kalıp, gelen adamların bizimkilerin arkasını sarmasını engellemek için B2-C2 ye geçip üssü korumama rağmen baktım ki pıtır pıtır dökülüyoruz. ALT + F4



4. eli oynamadan çıktım. Sonra biraz sinirim yatışınca tekrar girdim. Emil I ile, 370 hasarla oyunu bitirdim. 13 - 0 yendik. Ateş edecek adam bulamadım. 

Bu mudur şimdi WOT mm. anlayışınız? Artık şöyle oturup 1 saat zevk alarak oynayalım filan bunu da geçtik, bari 2x / 5x ler boşa gitmese, girer iki oynar çıkarız. Ama bildiğin boşa gidiyor 3 kere çooook ağır yeniliyorsun, 4 veya 5 kez aynı tank'ı zorlarsan bu seferde çoooook ağır bir şekilde yeniyor hasar bile veremiyor, dolayısı ile x2/5 ler boşa gidiyor.

 

Artık oynasak da oynamasak da x deneyimler 'i yüksek olarak kazanamayacaksak (zaten yapıyorum belirli bir öfkeye gelince), maç başlayınca ® ye basar açar youtube de video izler, round sonu bir maç daha açar, gider bir sigara içer gelirim. Baktım gene alamamış takım, açarım bir video daha izlerim ® benden çok oynar.

 

 

İstediğimiz tek şey, daha adaletli bir RNG ve MM sistemi. Atlan deve istemiyoruz. Ama nasıl bir rantları varsa ellemiyorlar işte. Yoksa 1 günde çözerler daha adil bir politikayı ama işte... kişiye özgü MM ve RNG olduğu sürece bu düğüm çözülmez. WOT benim üstüme geldikçe bende daha da TROLLiyorum. Bir Arty (Arty ile denk geldiğinizde küfür edeceğiniz maplara) ardı ardına kaç defa denk gelebilir? Ben 5 den fazla kez saydım! Arty değiştirmeme rağmen İmparatorluk sınırları gibi maplara düşüyorum sürekli. EE gidip uçurumdan atlıyorum veya CAP a girip trollüyorum başka ne yapabilirsin o map de (tabi 1 - 3 - 5 defa zorluyorsun, ulan belki maçın kaderini değiştiririm umuduyla ama hala benzeri map gelince artık dediğimi yapıyorum).

Arkadaş bakıyorum  youtube de öyle videolara denk geliyorum ki, 8 tier arty ile girmiş, 2 tane 9Tier heavy, 3 8 tier Heavy var eşleşmede. (adam takır tukur saydırıyor tabi). Ulan ben daha 4 tane heavy görmedim eğer arty ile girdi isem. Yok eğer heavy ile girdi isem, (içimden çok dedim ulan şu adamdaki şansa bak) 4 - 5 tane heavy, map güzel şap şup dalacak bize diyorum.

Şu oyunda istatistik olayına zaten hiç kaptıramadım kendimi, ama Trolledikçe o açıdanda battıkça batıyoruz. 

ee zevk almıyorsam, istatistik tutup birileri ile yarışmıyorsam ben bu oyunu niye oynuyorum? Cevap HIRS: Hırsıma yenik düşüp oynuyorum (Grafik kalitesi vs. bunları saymıyorum yani), eee sonunda her geçen gün hırsımı da kaybediyorum, 2x lerin hepsini toplamadan çıkmazdım normalde: bu gün bizim takımın 13 e 0 kazanmasından sonra daha da oynamadım ve oynamam.

Bazılarınıza komik gelebilir ama çok ciddiyim arkadaşlar. Himmelsdorf ve imparatorluk sınırları gibi maplarda mekik dokuyorum Arty ile.

T49, KV-2 ile TROLL oynayıp 2 şerden 4 el attık mı bu bana yeter bu saatten sonra.

 


Edit: KV-2 deyince aklıma geldi, ister inanın ister inanmayın KV-2 de sürekli Prokhorovka gibi maplara mı denk gelir? /veya çöl.

Ulan Rhm.b.WT ile Prokhorovka 'a ölmeden bir kere denk gelirsem oturup ağlayacağım demiştim, 380 maç sonunda 1 kere denk geldim,  bir kere de Malinovkaya denk gelirsem ağlayacam WOT söz :)


Edited by TankFatal, 24 April 2019 - 11:25 PM.


rageman4u #2 Posted 25 April 2019 - 12:42 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 16800 battles
  • 527
  • Member since:
    09-20-2012

Dediğin bana da cok oluyor. Arty alir almaz paris haritasinda buluyorum kendimi. Type5 alinca col haritasi, malinovka. Base de yatsan bir sorun,  daga ciksan baska sorun.  

 Arty ile her dolmurma suresindr abartisiz senin takimindan bir iki kisi olüyor.

Ilk tank daima senin takimindan ölüyor.

19 20bin savas yapmis adamlar haritanin sacma yerine gidebiliyor. 

E75 ile 2bin savas yapmis ama hala tankin yanini dusmana gosterenler var.

 Isi ozetlemek gerekirse en pis dusmanin kendi takimin bence. Onlar  batiracaklar sen toparlamaya calisacaksin. Bir nevi hammallik.



Hakulash #3 Posted 25 April 2019 - 08:55 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 5371 battles
  • 69
  • [DMRKP] DMRKP
  • Member since:
    03-01-2014
Defender ile oynarken yüzde seksen sekiz tier geliyor dokuz tier az geliyor on tier ise Bayadır hatırlamıyorum bile. 53 TP(stok) ile neredeyse her maç on tier. 

savior66 #4 Posted 26 April 2019 - 05:07 PM

    Corporal

  • Player
  • 13902 battles
  • 123
  • [TAF-R] TAF-R
  • Member since:
    03-01-2017
mm yi gec. wot gittikçe batiyor bu sebeple  yeni oyuncu tavlamaya calisiyor uye kazandirma falan diye. bu maclarin cabucak biymeside wn8 yuzunden adam bakiyor takim bot hangi tank olursa olsun yatiyor adam bakiyor 3 arty bundada hafif ve hizli orta var gidip yatiyor bi yüzden 15.2 maclar dönüyor  taretli tank oynarsin delerler aci veririsin delerler gold gold gold hafifinden arty sine kadar bu gun para kasayim dedim sinir kastim rng desen evlere şenlik op tanklar falan filan bütün herkez şikayetci bu saaten sonra cidi oynanmaz bu oyun o yuzden alip troll tanklari troll luk yapican eylenceaine takilacaksin yoksa bosuna sinir oluyorsun

rageman4u #5 Posted 26 April 2019 - 06:53 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 16800 battles
  • 527
  • Member since:
    09-20-2012

Hergun oyuna keyifle basliyorum!

Kahvemi yapiyorum diyorum ki bu sefer dikkatli olucam..

oyun basliyor ilk dakika 0-4 ne hikmetse hep benim takim!

hayatta kalmaya calisiyorum daha cok atak icin olmuyor malisef! cunku hep alt tierim!

 

neyse vir sonra ki oyun daha iyisi cikar bakarsin diyorum.  yine ayni hikaye!

Foruma aglayim diyorum! diyecekleri su! kardes bence sen tanki oynayamiyorsun!

Evet oynayamiyorum farzedelim! Peki hangi oyunu en son atakla bitirmisim? hep ilk ucteyim! ben beceremiyorsam  takim ne iş yapiyor? hicbirsey! adam bir tane sıkmıs olmus!

 

bence artik oyunu kazanabilene tank asi madalyasi da versinler o bicim bitmiş bu oyun!

Her gece nefretle bu oyunu silecegim diyorum. 1600 wns 46 kazanma orani! Evet 1600 wn8s cok degil 50 savas icin ama yzude 46 kazxanma orani icin gayet iyi bence!

 Neyse! Saçma bir oyun işte! tadi tuzu da yok! harcadigim paranin 10 da birini verseler bir saniye dusunmeden birakim!



kasirga9 #6 Posted 27 April 2019 - 09:21 PM

    Private

  • Player
  • 18362 battles
  • 18
  • [T_URK] T_URK
  • Member since:
    09-30-2016
dostlar eşleştiricinin düzeltilmesi gerek aslında. çok doğru şeyler diyorsunuz. 15-1, 15-3 felan maçlar bitiyor. bazen ard arda 6-7 yenilgi alıyorum ve bakıyorum neredeyse hepsinde düşman ve kendi takımımın ilk 3 ündeyim vuruş olarak. inanılma bir şekilde 4-5 amatör aynı anda takımınızda oluyor. oyuncu puanlarına göre bir eşleştirme gerek.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users