Jump to content


Çin'li Huawei çöküş sürecine girmiştir!

Google Huawei Trump USA ABD Android

  • Please log in to reply
863 replies to this topic

kilic222 #321 Posted 21 June 2019 - 07:39 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

View Postkilic222, on 21 June 2019 - 07:19 PM, said:

 

Sana şu kadarını söyleyeyim ordan gör bari.

 

Amerika Afganistan a saldırdı ve çökertti.

Amerika Irak a saldırdı ve çökertti.

Amerika Libya ya saldırdı ve çökertti.

Amerika Suriye ye saldırdı ve çökertti.

Amerika şu an ismini unuttuğum başka ülkerede saldırdı.

 

18 yıldır saldırıyor ve mahvediyor. 1991 den alırsan ilk Irak saldırısı, 28 yıl.

 

Sonuç: Çin Amerikan ekonomisini geçti, Rusya küllerinden doğdu.

..

 

 

 

Özellikle son 18 yılda ABD nin saldırıp mahvettiği ülkeleri aldım geriye gitmedim çünkü değişim bu 18 yılda hızlandı.

ABD listedeki tüm bu zayıf ülkelere girerek mahvetti. Askeri deyimle bunlar taktik zaferlerdir.

Oysaki taktik, stratejik hedef için geliştirilir. Stratejik hedef neydi, ABD İmp.nun küresel emperyal gücünü korumak.

 

Stratejik hedefe baktığımızda ise,

ABD nin 18 yılda süratle çöküşe geçtiği

Çin ve Asya nın süper güç konumuna geldiği

Rusya nın küllerinden doğduğu net.

 

Demekki neymiş, ABD ülkeleri mahvetmiş taktik savaşlar kazanmış, asıl stratejik savaşı kaybetmiş.

 

Asya ülkeleri, ABD nin en güçlü silahını kabul ediyor , yani düelloda silahı sen seç diyor. Ne bu silahlar ve noluyor bakalım.

 

ABD nin küresel imparatorluk için seçtiği 2 silah

1- Askeri dehşet gücünü seçtim diyor ve ülkelere gidip mahvediyor. Asya kabul ediyor, ama o gücü ters yüz edip ABD nin başına geçiriyor. Libya da, Suriye de, Irak ta,Afganistan da. Hiçbirinde kazandığı söylenemez.

 

2- Küreselcilik: Aynı şekilde Asya kabul ediyor, bu silahı ters yüz edip, ABD nin başına geçiriyor.

 

Sonuç. Çöken ABD İmparatorluğu. İster küreselcilikle saldırsın, ister dehşet saçan ordularıyla. Çöküş.

 

Kalan tek çaresi, nükleer bir Homo Sapiens yaşamı sona erdirebilecek delilik. O yola girerler ve insan türü yok olurmu. Bence olmaz. Ama böyle bir küresel yokoluşu, kişisel kanımca, yapsa yapsa bunlar yapar. Bunlar bile yapmaz.

 

Ama biz nükleer bomba atıcaz diyede dünyaya ilan ettiler. Çok tehlikeli sulara giriyor ABD, çöküşten önceki delirmeler.

 

Edit: ABD parayı basıyor, hiçbi maliyeti yok bu yüzden filan lafları doğru değil. Ekonomistlerin hepsi bambaşka şeyler anlatıyor.


Edited by kilic222, 21 June 2019 - 07:58 PM.


bardkor #322 Posted 21 June 2019 - 09:13 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011

View Postkilic222, on 21 June 2019 - 05:45 PM, said:

Bi Çin sadece mikrofona konuşur o ülkeden bişi olmaz diyosun

Sonrada ABD seneye 2020 de çökücek diyosun.

 

Ben bunları usturuplu bi şekilde anlatıyodum yıllar önce itiraz ediyodu herkes, zedx hayatında duymadığı için saydırıyodu filan.Var eski arşivde :)

 

Usturuplu hali şu abicim.

Dünyada küresel güç ekseni kayıyor, bu durdurulamaz, o nokta çoktan geçildi.

ABD İmparatorluğunun yapabileceği tek şey büyük savaş çıkararak son şansını denemek olabilir.

 

Ha  bide küresel sermaye yapıyo bunu filan diyosun. Kimsenin bişey yaptığı yok. Çöken bi İmparatorluktan kaçar herkes. Bundan daha doğal ne olabilir, geleceği seçecekler. Asya yı.

 

2020de başlıyor. tarihin en kötü ekonomik sistem çöküşü var ve FEDi kuranlar onu ortadan kaldırıyor. Rakip Rezerv getirerek. bunun sonucu SİLAH kullanımı ve 3. Dünya Savaşı. Sizin yani şimdiye kadar gördügüm kadarıyla kimse burada bu Savaşa inanmiyor.
ayrıldıgımız nokta bu.

 

Eger 30 yıldır Ekonomisti takip edersen Kripto paraların 1988de ilan edildigini görürsün ve Görselde ayrıca Doların yakıldığını da. 2018 diye tarih vermişlerdi. 2018 ne tesadüftür kripto paraların en çok konuşulmaya başlandıgı yıl oldu.

Bu Derginin sahibi Rotsschild Hanedanlığı. Bu Hanedan ÇİNİ hazırlayan ortam saglayan baglantılarını saglayan güç. Bu hanedanlık yine ÇİNİ ve Asyayı öven güçtür. misal olarak yine Economistte ÇİNİ övdügünü görürsün. Rothschild bir çekilsin ÇİN anında gümler.


Edited by bardkor, 21 June 2019 - 09:16 PM.


bardkor #323 Posted 21 June 2019 - 09:30 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011
ABD bir misyon Devletidir.

Bu misyon dünden bugüne İsrailin güvenligi ve BOPU kurmak.
18 yılda bu başarıyla devam ettirildi ve sıra IRANDA. sonra Türkiyede.

bu davada herşey mübahtır.

 

ister 100 milyon ABD Askeri ölsün ister Dünya 30 takla atsın.

 

GÜÇLÜ DEVLET

SİLAH AKIL PARA ile yönetilir.

ABD'de
Hepsi vardı Akıl gitti
Kaldı SİLAH VE PARA
2020de PARA gidiyor

kaldı SİLAH
ve bu Sİlaha sahip olanlar aklı başında olmayanlar. ha Çocuğa atom bombası vermişin ha Evanjelist ABD Yönetimine.

ben Ocakta ABD INF'ten çekildiginde dedim bunlar bunu KULLANMAK için yapıyorlar ve şimdi resmi olarak strateji haline getirdiler.
bundan sonrası o Butona basmak olacaktır.
Orta çaplı atom/nukleer bombaları var ve ABD bence bunları atacak.

 

Gelelim ÇİNE
Hiçbirşey yoktu
AKIL geldi
SİLAH geliyor
PARA geliyor

tamamlandıgında süpergüç deriz henüz tamamlanmadı ama tüm süpergüçler bu üçünü kontrol etmek zorunda. biri gitti mi çöküş başlar bu ÇİN için de geçerlidir.

 

ABD'nin simdiye kadar iflas bayragını çekmemesinin nedeni matbaaya sahip olması.

Ekonomistler herhalde bunu kabul ederler.
ABD gibi hiçbir ülke aynı şeyleri yapıp ayakta kalamazdı.
ABDnin KAĞIT üzerinde borcu var ama batamıyor çünkü borç tavanını kendisi yükseltiyor.


Edited by bardkor, 21 June 2019 - 09:32 PM.


kilic222 #324 Posted 21 June 2019 - 09:33 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

View Postbardkor, on 21 June 2019 - 11:13 PM, said:

 

............... Sizin yani şimdiye kadar gördügüm kadarıyla kimse burada bu Savaşa inanmiyor.
ayrıldıgımız nokta bu.

.............

 

Yo savaşa çok itiraz etmiyorum. Bu ihtimal var.

%100 çıkacakmı bilmiyorum tabi. Gelecekten gelmiyosan sende bilemezsin :)



bardkor #325 Posted 21 June 2019 - 09:41 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011

View Postkilic222, on 21 June 2019 - 08:33 PM, said:

 

Yo savaşa çok itiraz etmiyorum. Bu ihtimal var.

%100 çıkacakmı bilmiyorum tabi. Gelecekten gelmiyosan sende bilemezsin :)

 

Gelecekten gelmeme gerek yok. Tarihte herzaman sistem degisiklikleri ve süpergüc degisimleri konvansiyonel savaslarla sonuclanmis. buna dayanarak zamaninda böyle bir cikarim yapmistim. :)

kilic222 #326 Posted 21 June 2019 - 09:47 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

View Postbardkor, on 21 June 2019 - 11:30 PM, said:

..........

Ekonomistler herhalde bunu kabul ederler.
ABD gibi hiçbir ülke aynı şeyleri yapıp ayakta kalamazdı.
........

 

Şunu söylüyor bazıları.

Aslında ABD nin başına gelen, İngiltere ninde başına gelmiş. Sanıyorum Hollanda ve İspanya nında başına gelmiş. Yani şu.

 

ABD (ve diğerleri) süper güç konumunu ilk ele geçirdiklerinde, aslında üreten, çalışan ülkeler. Ancak bir süre sonra, sistemleri kitleniyor ve balon değerler yaratıyorlar. ABD bunu dolar basarak yaptı, Hollanda lale yi şişirerek filan.

 

Sonuçta, gerçek güçlerinden çok daha güçlü balonlar yaratıyorlar ve bu durum bir süre sonra kaçınılmaz çöküşe yol açıyor. M.S.1700-1800 den itibaren tarihte küresel gücü ele geçiren tüm Batı devletlerinin başına gelen bu.

 

 

Çin çok akıllı gitti. Üretti, para yaptı, bu paranın tümünü halka dağıtmadı, tekrar üretime çevirdi. Gücü füze gibi yükseldi.

Mesela Türkiye, üretmeyi geç, üretim mekanizmalarını bile bozdu, borç aldı, bunu kendi yanlarına ve bi kısmınıda halka yedirdi. İyi güzel ama yarınlar gitti. Böyle yaptı çünkü seçimleri kazanma hırsıyla hareket etti.Çok yazık.

 

Çin den öğreneceğimiz çok fazla şey var.

 

Edit: Pazar günkü İstanbul belediye olayında bile. Adaylar, borca batık belediyenin olmayan kaynaklarını dağıtma yarışındalar. Oysaki tam tersi, herşeyin fiatını yükseltmek, halkın alım gücünü düşürmek, tüketimi azaltıp, tasarrufu yapısal reformla üretime yönlendirmek gerekiyor.Böyle söyleniyor.

Bu aslında 2 farklı ekonomik modelinde savaşı. Borçlandıkça, balonları şişirdikçe kalkınma geleceğini iddia eden modelle, yani 1980 den beri olan 2002 den beri ayyuka çıkan model. Diğeride bambaşka, üretim ve çalışma aslolan şeydir.

 

Avrupa ülkelerinin çoğu artık çalışmıyor üretmiyor.Üretimi Çin e vermişler. Çok hazin bir final bekliyor çoğunu.


Edited by kilic222, 21 June 2019 - 09:58 PM.


bardkor #327 Posted 22 June 2019 - 12:16 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011

Süpergüçler SİLAH AKIL VE PARA'dan birini kaybettiklerinde süpergüç olma vasıfları gider.
Bu Tarihte hiç degismez.
Ben herhangi bir çıkarım yapmak için tarihe bakarım.
ister Roma olsun ister Osmanlı ister ABD fark etmiyor. ister Çin olsun bu da fark etmiyor.
öyle ben üretim ekonomisindeyim demekle süpergüç olunmuyor.

aynı formülü Osmanlı üzerinde uygulayarsan
Osmanlıda
SİLAH AKIL VE PARA vardı
Süper Güç idi
AKIL gitti
AKIl gidince SİLAH gitti sonra PARA gitti
herşey bitti.

sadece üretim ekonomisi olmak isteyen varsa olur ama süper güç olamaz.
süper güç olmak için dünyayı PARAYI kontrol etmen lazım bunu da SİLAH ile caydırıcı güç olarak kabul ettirirsin.
tüm bunları da AKIL yönetir.

Almanya muazzam bir üretim ekonomisidir ama ASLA süpergüç olamaz çünkü en basitinden SİLAHI yok.

 

Rusya da süper güç olamaz çünkü henüz dünyayı kontrol edecek PARASI yok.
ne oldu AKIL ve SİLAH(ABD hala Silahta üstün) ama SİLAH ve AKIL gene yetmiyor.

 

Dünya üretim ekonomilerini topla caydırıcılık ve güç açısından bir ABD etmezler. ABD dışın da kimse asarım keserim diyemiyor.

Sadece üretim ekonomisi olan ülkelerin profiline bak. En fazla Refah bir ülke olabiliyorlar ama bir Süper Güç gibi hareket edemiyorlar.
Nasıl edeceksin ki zaten. senden kim çekinecek.

 

Türkler de sadece üretime odaklanırlarsa süper güç olamazlar. refah bir ülke olurlar sadece yani bugün bir alman nasıl istedigini yiyip içiyor istedigi yere gidiyorsa türk vatandaşı en fazla onu yapar ama ülke olarak dünyada Süper Güç vasfı taşımaz.

11:25 Added after 8 minutes
Türkiyeye şimdi ABD yaptırımları geliyor. Bu yaptırımlara göre ABD Türkiyeye kredi verilmemesi için mesela IMF gibi kurumlara üyelere bu yönde karar aldırtabiliyor.

Türkiye zaten savaşa girecek o koşullar geliyor yani bence bu saatten sonra tasarrufun vesaire önemi kalmadı.

3. dünya savaşından sonra yeni bir başlangıç olur

 


Edited by bardkor, 22 June 2019 - 12:19 PM.


kilic222 #328 Posted 22 June 2019 - 08:11 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013
Evet abicim para başka bişi. Ama para bastığı için batıyor zaten, battı. 2 el wot atıyımda

kilic222 #329 Posted 22 June 2019 - 09:40 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

 Roubini, ''gelişmekte olan ülkelerin yükselişi bir temel değişikliktir'' dedi ve sonunda Çin ekonomisinin ABD ekonomisinden büyük olacağını öne sürdü. .........

17 Haziran 2009 - 12:37

 

"Büyük rezerv paraların düşüşü bir gecede olmaz, uzun yıllar alır,'' diyerek geçen yüzyılda sterlinden dolara geçiş sürecini hatırlattı. Roubini, ''bu yüzyıl da Asya veya Çin yüzyılı olabilir, ama bu zaman içinde gerçekleşecek'' dedi.

Nouriel Roubini

 

10 sene önceki Rubini yazısı. Nobelli ünlü ekonomist.20 yıl öncede anlatıyordu.

 

Üretim şöyle. Dünyanın tek gücü üretimdir, başka hiçbirşey değil.

Para, maldır. Mal takasında kullanılan bir başka mal. Karşılığı hazinede durur. Bu karşılığın üzerine çıktığın an, yani, üretebildiğinden fazla harcadığın an, dünyanın bir başka yerinde bir başkaları senden daha çok üretmeye başlamış demektir.Sen daha çokta tüketsen daha azda, farketmez önemi yok.

Karşılığı olmayan parayı bastıkça, kısır döngü veya paradoksa girersin. Her bastığın karşılıksız kağıt, bir başka yerdeki üretim gücünü artırır.

 

Üretim nedir, ekmektir, silahtır,arabadır, çorbadır. Bunu üretebilen ve dünyada en çok üreten, kaçınılmaz olarak, eninde sonunda dünyanın en büyük gücü olur.

 

Asya nın insanlık tarihi boyunca(Son 200 yıl hariç binlerce yıl), dünyanın süper gücü olmasının nedenide, dünyada üretilen herşeyin yarısından çok fazlasını üretebilmesidir. Bununla ilgili geçmişte bir OECD araştırması vermiştim hatırlayan varsa.

 

ABD de böyle süper güç oldu.70 yıl önce dünyada yapılan üretimin yarısını tek başına yapıyordu. Artık öyle değil.

 

yani ekonomistlerden öğrendiğimiz bunlar.

 


Edited by kilic222, 22 June 2019 - 09:46 PM.


Alaskar6898 #330 Posted 22 June 2019 - 10:57 PM

    Colonel

  • Player
  • 2028 battles
  • 3,696
  • Member since:
    09-19-2015
her gece başka bir eğlence 

Alaskar6898 #331 Posted 23 June 2019 - 07:00 PM

    Colonel

  • Player
  • 2028 battles
  • 3,696
  • Member since:
    09-19-2015

View PostAlaskar6898, on 22 June 2019 - 10:57 PM, said:

her gece başka bir eğlence 

 

aynen öyle :) 

bardkor #332 Posted 24 June 2019 - 02:43 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011

Istedigin kadar üretim ekonomisi ol. Bu Süper Güç olmaya yetmez.
FED sistemi öyle bir sistem ki rezerv para sana ait oldugu icin herkes karsilik olarak tutmak zorunda ve ticaretin yine agirlikli olarak karsiligi bu rezerv parasidir.

FEDi kuranlar FED'e rakip yeni bir rezerv sistemi kurmak istememiş olsalardi üretim ekonomisiyle süpergüc olacagim diye didinip dururdun sadece.

 

Bakin Avrupanin lokomotif ülkesi Almanya sadece 50 yil önce degil simdi de üretim deyince ilk akla gelen ülkelerden biridir ama asla süpergüc olamadi cünkü 1945ten bu yana SILAH yoktu. Silah yani güclü caydirici Ordu.

Euro olsa da Rezerv Para Dolardan daha güclü degildi ve dunyada dolarin agirligi kadar bir agirligi olmadi hic son 20 yildir.



kilic222 #333 Posted 24 June 2019 - 03:53 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

View Postbardkor, on 24 June 2019 - 04:43 PM, said:

.............

Bakin Avrupanin lokomotif ülkesi Almanya sadece 50 yil önce degil simdi de üretim deyince ilk akla gelen ülkelerden biridir ama asla süpergüc olamadi cünkü 1945ten bu yana SILAH yoktu. Silah yani güclü caydirici Ordu.

...........

 

Dünyada en çok üreten dünyanın en güçlüsü olur. Almanya Çin kadar üretmiyorki. 5 Almanya desen olur, bide yanına Kanadayı kat, hepsini topla, Çin :)



bardkor #334 Posted 24 June 2019 - 06:51 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011
Çin daha ortada yokken Almanya diye bir lokomotif ülke vardı. dünden bugüne herzaman katmadegerli mal üreten bir ülkedir ama asla süpergüc olamadi.

kilic222 #335 Posted 24 June 2019 - 07:01 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

View Postbardkor, on 24 June 2019 - 08:51 PM, said:

Çin daha ortada yokken Almanya diye bir lokomotif ülke vardı. dünden bugüne herzaman katmadegerli mal üreten bir ülkedir ama asla süpergüc olamadi.

 

Almanya o zamandada ABD deki üretimin 10 da 1 ini filan yapabiliyordu. İstiyosan net rakama bakarız.

ABD, dünyadaki üretimin yarısını tek başına yapıyordu.

Ya bu konuyu kapat artık. Bu böyle.:)

 

Edit: Lokomotig filan lafını bırak. DÜnyanın en büyük üretim gücü olmalısınız öncelikle, dünyanın en büyük gücü olmak için. ABD bunu kaybetti, artık ne fed kurtarabilir ne rokıfelır ne şürekası

18:10 Added after 9 minutes

Bak bu Trump zaten ne yapmaya çalışıyor. Ticaret savaşları filan hepsi, üretim gücünü Çin den alıp, kendi ülkesinde üretmeye çalışıyor.

Sadece Çin değil, Avrupa ya bile duvar koydu.

Çünkü süper gücü bu yüzden kaybetti ve ancak üretimle geri alabilir. fed tir, borsa dır bunlar önemsiz. Borsa dediğin şey las vegas zaten, kumar makinesi. Tamamen gereksiz bi uydurma.

Üretimi almaya çalışıyor ancak bunu yedirmezler artık Amerika ya.


Edited by kilic222, 24 June 2019 - 07:02 PM.


bardkor #336 Posted 24 June 2019 - 07:11 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011
süpergüç olmak için sadece en çok üreten olmak yetmiyor.
Ben gönderirim 20 Uçak gemisi sınırına. anlat bakalım neymiş derdin derim.
aynı silaha sahip degilsen bunu sen yapamazsın.
kimsede sendne çekinmez.

kilic222 #337 Posted 24 June 2019 - 07:14 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

View Postbardkor, on 24 June 2019 - 09:11 PM, said:

süpergüç olmak için sadece en çok üreten olmak yetmiyor.
Ben gönderirim 20 Uçak gemisi sınırına. anlat bakalım neymiş derdin derim.
aynı silaha sahip degilsen bunu sen yapamazsın.
kimsede sendne çekinmez.

 

Savaş makinesi, araba, ekmek, üretilebilen her şey, aklına ne gelirse

üretim gücünü kaybettiğin zaman erir, buhar olur.

Ya trump neden üretimi eline almaya çalışıyor biz üretelim diyor. Ticaret savaşını neden veriyor:) Üretimi alacak.

Yani, kurtarabildiği kadarını :)



bardkor #338 Posted 24 June 2019 - 07:21 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011

ABDde FED var ve rezerv parası. istedigin kadar üret. istedigi kadar basar matbaada. dünya kullanmak zorunda.

borcunun da bir önemi bile yok çünkü batamaz.
sadece Kagıtta batar ama Çinin böyle bir şansı yok. dünyada hiçbir ülkenin yok.

mecbur borçları ödemek zorundalar.
Çin zaten çok borçlanmış ve Balon olmuş bir ekonomi. Çin su anda bankaların pompaladıgı kredilerle ayakta duruyor ve Uygurlu kardeşlerimizi asimile ediyorlar. süpergüc isen bu eziyeti yapmaman lazim.

 

ABD böyle eziyetleri tarihte hic yapmamistir.


Edited by bardkor, 24 June 2019 - 07:23 PM.


kilic222 #339 Posted 24 June 2019 - 07:28 PM

    Colonel

  • Player
  • 43491 battles
  • 3,711
  • Member since:
    09-28-2013

İyi, Trump ada bahset bu görüşlerinden. Iphona boşa yalvarma gel ABD de üretim yap bak sana güzellik yapıcam diye peşinde dolaşma, bas kağıdı kurtul de.

Gümrük vergileri boşuna çekiyosun Çin e hatta Avrupa ya de.

Dicek bişeyim yok. :)



bardkor #340 Posted 24 June 2019 - 07:47 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 2575 battles
  • 349
  • Member since:
    12-10-2011

Trump Prof. Doktor Haydar Baş'ın  milli ekonomi modeline geçiş tekrar yapmaya çalışıyor zaten. ABDnin KIRMIZI KITABI son seçimde degişti.

 

Bu arada Egede Yunan Deniz ve Hava Kuvvetlerinin Türk Donanması ile çatışmaya hazır olduklarını bildirdiler. ikinci sondaj gemimiz olan Yavuzu izlemeye aldılar. Çatışma sırasında biz karşılık verecegiz fakat ABD FRANSA INGİLTERE müdahale edip Donanmamızı batıracak. Buna güveniyorlar.

 

Eger S400 geldiginde çatışma başlarsa Donanmalara Füzeleri atmamız durumunda busefer maximal kapasite olan 200 Füze sayısı otomatikman düşmüş olacak.

yani Daha F35lerle uğraşmadan Füze sayımız düşecek.


Edited by bardkor, 24 June 2019 - 07:49 PM.






Also tagged with Google, Huawei, Trump, USA, ABD, Android

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users