Jump to content


Wyzwanie D-Day: Upamiętnijmy Lądowanie w Normandii!


  • Please log in to reply
69 replies to this topic

Community #1 Posted 22 May 2019 - 02:00 PM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 29,265
  • Member since:
    11-09-2011
Upamiętnijcie 75. rocznicę Lądowania w Normandii i zdobądźcie unikalny pojazd historyczny!

Pełna treść wiadomości

_Patrol #2 Posted 22 May 2019 - 02:35 PM

    Field Marshal

  • Community Contributor
  • 40028 battles
  • 34,080
  • [AW-LE] AW-LE
  • Member since:
    03-07-2011

Naprawdę fajny tenk więc warto robić maratonik.

 

Posted Image
 

 

 



corkalesnika #3 Posted 22 May 2019 - 02:50 PM

    Private

  • Player
  • 18551 battles
  • 31
  • [WSI] WSI
  • Member since:
    06-16-2017
No i fajnie.Ale i tak czekam na VK i skode. Proszę ,zeby WG dało maraton na chociaż jeden z nich XD.

WalkerNSP #4 Posted 22 May 2019 - 02:52 PM

    Corporal

  • Player
  • 13492 battles
  • 177
  • [WSP] WSP
  • Member since:
    07-04-2016
Można zrobić wszystkie misje od razu? Czy codziennie bedzie nowa sie aktywować?

Blighthorn #5 Posted 22 May 2019 - 02:59 PM

    Private

  • Player
  • 43899 battles
  • 19
  • [FAJ-P] FAJ-P
  • Member since:
    04-02-2013
Czy ktoś wie co znaczy skrót RBFM?

Pinako #6 Posted 22 May 2019 - 03:07 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 18029 battles
  • 93
  • [MCF] MCF
  • Member since:
    08-09-2012

View PostWalkerNSP, on 22 May 2019 - 01:52 PM, said:

Można zrobić wszystkie misje od razu? Czy codziennie bedzie nowa sie aktywować?

 

Odpowiedź na oba pytania brzmi tak, przy czym w pierwszym przypadku zaczynasz robić misje ostatniego dnia wydarzenia:B

 

 

 



Falathi #7 Posted 22 May 2019 - 03:09 PM

    Field Marshal

  • WG Staff
  • 19047 battles
  • 10,576
  • [WG] WG
  • Member since:
    05-04-2012

View PostWalkerNSP, on 22 May 2019 - 02:52 PM, said:

Można zrobić wszystkie misje od razu? Czy codziennie bedzie nowa sie aktywować?

 

View PostPinako, on 22 May 2019 - 03:07 PM, said:

 

Odpowiedź na oba pytania brzmi tak, przy czym w pierwszym przypadku zaczynasz robić misje ostatniego dnia wydarzenia:B

 

 

 

Potwierdzam. W skrócie: misje będą odblokowywane kolejno. Jeśli ktoś zrobi sobie przerwę albo zacznie maraton z opóźnieniem to nie problem - raz odblokowana misja pozostanie dostępna aż do zakończenia maratonu. 

 



Maro_Kay #8 Posted 22 May 2019 - 03:30 PM

    Corporal

  • Player
  • 10783 battles
  • 154
  • Member since:
    05-28-2015
Bardzo fajny event. Jedno pytanie i jedna sugestia. Dlaczego w spisie pojazdów historycznych nie ma Tygrysa 131? Myślę, że z okazji eventu wypadałoby dać coś do sklepu z potencjalnych maszyn do robienia misji historycznych. Np. Firefly?

_Patrol #9 Posted 22 May 2019 - 03:34 PM

    Field Marshal

  • Community Contributor
  • 40028 battles
  • 34,080
  • [AW-LE] AW-LE
  • Member since:
    03-07-2011

View PostBlighthorn, on 22 May 2019 - 03:59 PM, said:

Czy ktoś wie co znaczy skrót RBFM?

Régiment Blindé de Fusiliers-Marins



marcinPunto #10 Posted 22 May 2019 - 03:49 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 15813 battles
  • 73
  • [ZOHAN] ZOHAN
  • Member since:
    12-25-2014

Falathi, jest problem.   Chciałbym przejść całe wyzwanie, ale 6 i 7 czerwca mam wyjazd (do 9.06).

Nic się nie da zrobić?



_Muszkin_ #11 Posted 22 May 2019 - 04:07 PM

    Private

  • Player
  • 17310 battles
  • 23
  • Member since:
    02-15-2015

View PostmarcinPunto, on 22 May 2019 - 03:49 PM, said:

Falathi, jest problem.   Chciałbym przejść całe wyzwanie, ale 6 i 7 czerwca mam wyjazd (do 9.06).

Nic się nie da zrobić?

 

Na luzie - Falathi zaraz zadzwoni do Mińska i przesuną wszystko parę dni, tak że się nie kłopocz.

 

:trollface:



Msciboj #12 Posted 22 May 2019 - 04:29 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 18706 battles
  • 1,456
  • Member since:
    06-11-2011

View PostFalathi, on 22 May 2019 - 02:09 PM, said:

 

 

Potwierdzam. W skrócie: misje będą odblokowywane kolejno. Jeśli ktoś zrobi sobie przerwę albo zacznie maraton z opóźnieniem to nie problem - raz odblokowana misja pozostanie dostępna aż do zakończenia maratonu. 

 

Dobrze zapowiadajacy sie event. Zasady przyjemne dla gracza... jak nie WG.

Poczekam przed pochwala na wykonanie.



parim1331 #13 Posted 22 May 2019 - 04:51 PM

    Polish Community Manager

  • WG Staff
  • 6489 battles
  • 624
  • Member since:
    05-11-2012

View Post_Patrol, on 22 May 2019 - 02:35 PM, said:

Naprawdę fajny tenk więc warto robić maratonik.

 

Posted Image
 

 

 

 

Potwierdzam, dobry DPM, kamuflaż może być, a co do mobilności to no cóż...jest :teethhappy:

juventinio89 #14 Posted 22 May 2019 - 04:54 PM

    Corporal

  • Player
  • 22804 battles
  • 173
  • [KILL-] KILL-
  • Member since:
    06-03-2012
no budujcie hype, budujcie. Niech ludzie sie napalaja. Potem bedzie stal w garazu bo w tej grze brak mobilnosci dyskwalifikuje ten czolg.

dziad_astor #15 Posted 22 May 2019 - 05:12 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 47688 battles
  • 1,125
  • [-SUV-] -SUV-
  • Member since:
    01-07-2015
Nie ma bata, wchodzę w to! ;)

_Patrol #16 Posted 22 May 2019 - 05:21 PM

    Field Marshal

  • Community Contributor
  • 40028 battles
  • 34,080
  • [AW-LE] AW-LE
  • Member since:
    03-07-2011

View Postparim1331, on 22 May 2019 - 05:51 PM, said:

Potwierdzam, dobry DPM, kamuflaż może być, a co do mobilności to no cóż...jest :teethhappy:

Daleko mu do T67, ale nie jest źle. Lepiej niż u Williamsa :D



Ziewnik #17 Posted 22 May 2019 - 07:52 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 18859 battles
  • 470
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    02-27-2012
Wolę dopytać, zadanie typu "zadaj uszkodzenia niszczycielom x razy" nie trzeba wykonać w jednej bitwie? ;)

Natural__ #18 Posted 22 May 2019 - 07:54 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 35888 battles
  • 1,975
  • [S_W_F] S_W_F
  • Member since:
    09-18-2012
Taki, jak ubiegły ten maraton na T-34s. I też nikt tym nie gra.

WalkerNSP #19 Posted 22 May 2019 - 08:33 PM

    Corporal

  • Player
  • 13492 battles
  • 177
  • [WSP] WSP
  • Member since:
    07-04-2016

View PostPinako, on 22 May 2019 - 03:07 PM, said:

 

Odpowiedź na oba pytania brzmi tak, przy czym w pierwszym przypadku zaczynasz robić misje ostatniego dnia wydarzenia:B

 

 

 

View PostFalathi, on 22 May 2019 - 03:09 PM, said:

 

 

Potwierdzam. W skrócie: misje będą odblokowywane kolejno. Jeśli ktoś zrobi sobie przerwę albo zacznie maraton z opóźnieniem to nie problem - raz odblokowana misja pozostanie dostępna aż do zakończenia maratonu. 

 

 

Dzięki.

Niestety bardziej mi chodzi żeby skonczyć przed 1.06 :) , potem wyjazd :P



Kot_04 #20 Posted 22 May 2019 - 09:03 PM

    Brigadier

  • Player
  • 19677 battles
  • 4,177
  • Member since:
    01-04-2014

View PostMaro_Kay, on 22 May 2019 - 03:30 PM, said:

Bardzo fajny event. Jedno pytanie i jedna sugestia. Dlaczego w spisie pojazdów historycznych nie ma Tygrysa 131? Myślę, że z okazji eventu wypadałoby dać coś do sklepu z potencjalnych maszyn do robienia misji historycznych. Np. Firefly?

 

Tylko problem jest w tym, że Tygrysa 131 zdobyto przed lądowaniami w Normandii, gdzie indziej.




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users