Jump to content


Sevmediğiniz biri varsa ona WZ-111 1-4 aldırın


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

innocenT_deviL #1 Posted 24 July 2019 - 01:39 AM

    Major

  • Player
  • 31478 battles
  • 2,657
  • Member since:
    10-18-2015

WZ-111 1-4 denen karın ağrısı necidir, ne işe yarar? Nasıl oynanır ya da oynanamaz?

 

Ağacın tepesi iken şu 5A'yı alayım diyorum. Pre hesap yok, ıkına ıkına 101k deneyime ulaştım anca. Son motoru açmadım çünkü tank çekilecek gibi değil, 46k deneyimi ona harcamak istemedim. Hadi T-10'dan falan alışığız bu tarz tankların oyun tarzına ama bu meret çok zayıf kalıyor. T-10'u ne kadar seviyorsam bundan da o kadar nefret ettim. Taslak yetse basacam ne kadar varsa 5A için ama ne liyakattan bişe çıktı ne bi tanecik kesit yapacak kaynak var. Serbest deneyim de kalmadı basacak...

 

Donanım yok diye mi böyle, ben mi oynamayı beceremiyorum bilmiyorum ki... Ağır bölgesine gitsem olmuyor, fasulyeden sayıyorlar arada. Sen hadi git kendi denklerinle takıl diyorlar kovuyorlar. Orta tanklarla kapışayım desem zırh düşük dpm'i dengeleyecek düzeyde değil. Tankı gören medlerin ağzı sulanıyor oh ne güzel beleş damage bankası diye. Alfa hasarı dışında çekinmelerini sağlayacak en ufak bir özelliği yok tankın. Zaten ortalık şarjörlü kaynıyor, cesaret edip basamıyorum ki. Çoğu medin benden daha güçlü zırhı var. Kaldı ki çevikliği de oldukça yetersiz medlerle kapışmak için. Son motor sadece 20hp daha yüksek, o da pek fazla fark yaratmaz herhalde. Ayrıca medler genelde haritanın engebeli bölgelerinde takılıyorlar, eğilmeyen topla o bölgelerde bir de arazi şartlarıyla cebelleşiyorum.

 

Yatsan yatılmıyor, bassan basılmıyor... 5A'yı aldıktan sonra 113'ü de kasarım hazır dursun bir kenarda diyordum ama şimdi 5A'yi açtığım an değil de 1 Ağustos sabah 08:00'de direk satacağım ağacın tepesi indirimi biter bitmez. 113'ten de vazgeçtim kalsın abi. Başlıkta yazdığım gibi, sevmediğiniz biri varsa bu tankı aldırın zorla oynatın. Çok mu abarttım? O kadar kötü bir tank değil mi? Yoksa az bile mi saydım? Ne diyorsunuz...?



SupremeMaster #2 Posted 24 July 2019 - 02:03 AM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 38214 battles
  • 1,151
  • [M-O-M] M-O-M
  • Member since:
    06-05-2011
abi şimdi abartıyosun felan diyicem musallat olmuş gibi olucam ama abartıyosun çin ağacını incisidir 1-4. Açıklamayı başkaları yapsın sonra musallat felan...

Bagora #3 Posted 24 July 2019 - 05:10 AM

    Lieutenant General

  • Player
  • 44798 battles
  • 6,079
  • Member since:
    10-10-2013
sana kötü bi haberim var 1-4 ü sevmediysen 1-5 tende nefret edersin birbirinden çok farklı tanklar değil , ben zamanında 1-5 mi 113 mü diye konu açmıştım ama tankı çok sevince ikisini birden almıştım biraz oyna alışırsın dicemde daha ne kadar oynayacaksın :D

ali1234512 #4 Posted 24 July 2019 - 06:56 AM

    Major General

  • Player
  • 39644 battles
  • 5,289
  • [CURE] CURE
  • Member since:
    03-27-2014

5a nın mark ne olmus ole  78 olan mark 84e firlamis mark takmak isteyen kacırmasın bu fırsati

 



DerpMcKebab #5 Posted 24 July 2019 - 06:59 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 21653 battles
  • 379
  • Member since:
    06-02-2016

Başlık çok güzel olmuş haha. 1-4’ü ben de sevmemiştim ama 5A’ ya gelince nasıl desem.... AHHHHHUUUU en sevdiğim 10 seviye ağır tank kendisi. Bagora farkları yok demiş ama sonradan gelen top eğilmesi ve dpm farkı kendini hissettiriyor. Nasıl oynanır diye sormuşsun, medlerle takıl diyeceğim ama olmuyor demişsin. Hep derim olmuyorsa zorlamamak lazım:D 

 

Yani 1-4 için sıfır önerim var çünkü oynayamamıştım ama 5A’da bu sinir stresin azalır diye düşünüyorum. 



ali1234512 #6 Posted 24 July 2019 - 07:03 AM

    Major General

  • Player
  • 39644 battles
  • 5,289
  • [CURE] CURE
  • Member since:
    03-27-2014

View PostDerpMcKebab, on 24 July 2019 - 07:59 AM, said:

Başlık çok güzel olmuş haha. 1-4’ü ben de sevmemiştim ama 5A’ ya gelince nasıl desem.... AHHHHHUUUU en sevdiğim 10 seviye ağır tank kendisi. Bagora farkları yok demiş ama sonradan gelen top eğilmesi ve dpm farkı kendini hissettiriyor. Nasıl oynanır diye sormuşsun, medlerle takıl diyeceğim ama olmuyor demişsin. Hep derim olmuyorsa zorlamamak lazım:D 

 

Yani 1-4 için sıfır önerim var çünkü oynayamamıştım ama 5A’da bu sinir stresin azalır diye düşünüyorum. 

 

5a benim en nefret ettigim tank o grubun icinde to0u kanser ediyor insani 113 daha guzel 5adan topu govde zirhi daha efektif  topu egebilmesini bilen icib esit egiliyor

Bagora #7 Posted 24 July 2019 - 07:20 AM

    Lieutenant General

  • Player
  • 44798 battles
  • 6,079
  • Member since:
    10-10-2013

View PostDerpMcKebab, on 24 July 2019 - 05:59 AM, said:

Başlık çok güzel olmuş haha. 1-4’ü ben de sevmemiştim ama 5A’ ya gelince nasıl desem.... AHHHHHUUUU en sevdiğim 10 seviye ağır tank kendisi. Bagora farkları yok demiş ama sonradan gelen top eğilmesi ve dpm farkı kendini hissettiriyor. Nasıl oynanır diye sormuşsun, medlerle takıl diyeceğim ama olmuyor demişsin. Hep derim olmuyorsa zorlamamak lazım:D 

 

Yani 1-4 için sıfır önerim var çünkü oynayamamıştım ama 5A’da bu sinir stresin azalır diye düşünüyorum. 

 

Harbi o kadar leşmiydi o tank yahu , ben oynıyalı 2 yıl filan oluyor baya sevmiştim ,

FLAME_OxyGeN #8 Posted 24 July 2019 - 07:22 AM

    Sergeant

  • Player
  • 28740 battles
  • 201
  • Member since:
    02-28-2015
T10 ile 111-1-4 arasında tercih yapmam gerekseydi 1-4'ü seçerdim. Ben çok beğenmiştim tankı çünkü özellikleri ile kendini dengeleyen bir tank (hız+alfa+ortalama sayılabilecek zırh) e daha ne olsun.

DerpMcKebab #9 Posted 24 July 2019 - 08:58 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 21653 battles
  • 379
  • Member since:
    06-02-2016

View PostBagora, on 24 July 2019 - 07:20 AM, said:

 

Harbi o kadar leşmiydi o tank yahu , ben oynıyalı 2 yıl filan oluyor baya sevmiştim ,

 

Eskiden bu kadar hormonlu tank yoktu çünkü, şimdi 1-4'ü üzüyorlar diye düşünüyorum.. Gerçi şu da var bak, t10 tankını çok seven insan var, gir benim hesabıma bak gram oynamayı beceremedim ve sattım. 20 maç bile yap(a)mamışımdır. Sorun ben olabilirim :hiding:



ali1234512 #10 Posted 24 July 2019 - 11:44 AM

    Major General

  • Player
  • 39644 battles
  • 5,289
  • [CURE] CURE
  • Member since:
    03-27-2014

View PostDerpMcKebab, on 24 July 2019 - 09:58 AM, said:

 

Eskiden bu kadar hormonlu tank yoktu çünkü, şimdi 1-4'ü üzüyorlar diye düşünüyorum.. Gerçi şu da var bak, t10 tankını çok seven insan var, gir benim hesabıma bak gram oynamayı beceremedim ve sattım. 20 maç bile yap(a)mamışımdır. Sorun ben olabilirim :hiding:

 

t10a hayran kalmıştım ben hatta ampulu açınca tankın statları düşmüştü:hiding:

Far_Beyond_Driven #11 Posted 24 July 2019 - 11:56 AM

    Captain

  • Player
  • 30998 battles
  • 2,336
  • Member since:
    09-21-2016
T10 da Mod 1-4 de hemen hemen ayni oynanisa sahip gayet dengeli tanklar.Taretleri saglam,toplari iyi,hizli tanklar.Ben çok severim ikisinide.Sevmedigim insana m103 öneririm ben lost rate kasma makinesi

Noobmatic #12 Posted 24 July 2019 - 12:24 PM

    Private

  • Player
  • 17902 battles
  • 22
  • Member since:
    01-11-2012
1 saat önce 50tp ile tier10 maçtaydım. Karşı takımda 1 tane 1-4 vardı ve resmen tecavüz etti bizim takıma.

innocenT_deviL #13 Posted 24 July 2019 - 12:56 PM

    Major

  • Player
  • 31478 battles
  • 2,657
  • Member since:
    10-18-2015

View Post_Murderer_, on 24 July 2019 - 02:24 PM, said:

1 saat önce 50tp ile tier10 maçtaydım. Karşı takımda 1 tane 1-4 vardı ve resmen tecavüz etti bizim takıma.

 

O ben değildim emin olabilirsin :trollface:

zed_x #14 Posted 24 July 2019 - 01:03 PM

    Major

  • Player
  • 43094 battles
  • 2,546
  • [JSTCE] JSTCE
  • Member since:
    01-27-2013
111-4'ü bilmem de WZ-120'yi düşmanıma bile kastırmam. O tanktan o derece nefret etmiştim. Çin ağacında bir tek light serisi çok keyif vermişti bana. Geri kalan çöp.

innocenT_deviL #15 Posted 24 July 2019 - 01:44 PM

    Major

  • Player
  • 31478 battles
  • 2,657
  • Member since:
    10-18-2015

View PostSupremeMaster, on 24 July 2019 - 04:03 AM, said:

abi şimdi abartıyosun felan diyicem musallat olmuş gibi olucam ama abartıyosun çin ağacını incisidir 1-4. Açıklamayı başkaları yapsın sonra musallat felan...

 

yorumları okuduktan sonra bana da abartıyormuşum gibi geldi ama ne bileyim demek ki ben beceremiyorum bu tankla oynamayı veya bana uymadı

 

View PostBagora, on 24 July 2019 - 07:10 AM, said:

sana kötü bi haberim var 1-4 ü sevmediysen 1-5 tende nefret edersin birbirinden çok farklı tanklar değil , ben zamanında 1-5 mi 113 mü diye konu açmıştım ama tankı çok sevince ikisini birden almıştım biraz oyna alışırsın dicemde daha ne kadar oynayacaksın :D

 

Daha 65 maç yaptım ve donanımsız oynuyorum, biraz onun da etkisi vardır mutlaka. Bazı tanklarda donanım ve azık falan baya farkettiriyor çünkü. Karaborsa canımıza okudu donanım indirimi de gelmiyor kaldık böyle dımdızlak.

 

Bi de başlarda nefret edip sonradan sevdiğim çok tank oldu ama bu tank zamanla sevsem bile karşılaştığı rakiplere karşı zayıf kalıyor gibi geldi bana.

 

View PostDerpMcKebab, on 24 July 2019 - 08:59 AM, said:

Başlık çok güzel olmuş haha. 1-4’ü ben de sevmemiştim ama 5A’ ya gelince nasıl desem.... AHHHHHUUUU en sevdiğim 10 seviye ağır tank kendisi. Bagora farkları yok demiş ama sonradan gelen top eğilmesi ve dpm farkı kendini hissettiriyor. Nasıl oynanır diye sormuşsun, medlerle takıl diyeceğim ama olmuyor demişsin. Hep derim olmuyorsa zorlamamak lazım:D 

 

Yani 1-4 için sıfır önerim var çünkü oynayamamıştım ama 5A’da bu sinir stresin azalır diye düşünüyorum. 

 

Ben de zaten 5A'dan öyle bir beklentim olduğu için kasıyorum. Bayadır istediğim bir tanktı. Ben bu tank ile 5A'nın oyun tarzı kağıt üstünde aynı olsa da performans ve maça etki olarak aralarında önemli bir fark olduğunu düşünüyorum. 5A ile oynamadım ama izlenimim ve beklentim bu yönde. Umarım sonucu da dediğin gibi olur benim için.

 

View PostFLAME_OxyGeN, on 24 July 2019 - 09:22 AM, said:

T10 ile 111-1-4 arasında tercih yapmam gerekseydi 1-4'ü seçerdim. Ben çok beğenmiştim tankı çünkü özellikleri ile kendini dengeleyen bir tank (hız+alfa+ortalama sayılabilecek zırh) e daha ne olsun.

 

T-10'u çok seviyorum, indirim tanımladığım 277'yi açtım sonra karaborsada satacak tank kalmayınca nasıl olsa geri alırım diye sattım hiç istemeden. T-10 ile oynarken daha bir özgüvenli oynayabiliyordum. Top performansına da taret zırhına da daha çok güvenebiliyordum. T-10 ile bir moloz veya tümsek arkasında oynadığımda daha rahat gir çık yapabiliyordum. Mobilite olarak da bunun hızı tamam iyi ama dönüşleri -acaba son motoru açmadım diye mi?- hantal o sıkıntı yaratıyor. Belki hem son motoru takmadığımdan hem de donanımsız oynadığımdan istediğim performansı alamıyorumdur ki yorumlara bakarsak öyle gibi görünüyor.

 

View PostDerpMcKebab, on 24 July 2019 - 10:58 AM, said:

 

Eskiden bu kadar hormonlu tank yoktu çünkü, şimdi 1-4'ü üzüyorlar diye düşünüyorum.. Gerçi şu da var bak, t10 tankını çok seven insan var, gir benim hesabıma bak gram oynamayı beceremedim ve sattım. 20 maç bile yap(a)mamışımdır. Sorun ben olabilirim :hiding:

 

Ya aslında delişi yeterli, gold delişi süper, alfa hasarı çok iyi... Delme ve hasar verme konusunda çok sıkıntısı yok ama top çok dengesiz geldi bana. Bazen coşuyor bazen üzüyor. Yukarıda bir kaç kez yazdığım gibi donanımsız oynadığımdan belki... T-10 top performansı, mobilite ve zırh konusunda daha güvenilir diye düşünüyorum.

 

View PostFar_Beyond_Driven, on 24 July 2019 - 01:56 PM, said:

T10 da Mod 1-4 de hemen hemen ayni oynanisa sahip gayet dengeli tanklar.Taretleri saglam,toplari iyi,hizli tanklar.Ben çok severim ikisinide.Sevmedigim insana m103 öneririm ben lost rate kasma makinesi

 

Aslında istatistik olarak ikisini de birbirine yakın değerlerde oynamışım. Aynı kazanma oranı, ortalama hasar desen birbirine yakın, gene birbirine yakın isabet oranı vs... Herhalde ben biraz abarttım gibi geliyor şimdi. Bakalım bi 100 maçı geçsin, donanım falan da takarsam belki daha çok severim. Burada yorumları gözönüne alırsak sorun bende demek ki.

 

Bi de ben üst seviyelerde yeteri kadar oynamıyorum o yüzden zayıf kalıyor olabilirim. 10 seviye araçlarla sadece 286 maç yapmışım bugüne kadar. 9 seviye araçlarla ise 3055. 30k küsür maçta oldukça düşük tabi. Kendimi oyunculuk anlamında yeterince geliştiremememin en büyük sebebi bu sanırım.

12:51 Added after 6 minutes

View Postzed_x, on 24 July 2019 - 03:03 PM, said:

111-4'ü bilmem de WZ-120'yi düşmanıma bile kastırmam. O tanktan o derece nefret etmiştim. Çin ağacında bir tek light serisi çok keyif vermişti bana. Geri kalan çöp.

 

TD hattında 8 seviyesinde pes ettim, orta hattında ise 7 seviyesinde. Ağırlarda zorluk 9.seviyeye kadar diye düşünüyordum fakat 9 seviyeyi de ben beceremedim. Aslında kendi seviyeme göre güzel maçlarım var ama T-10 kadar keyif alamıyorum oynarken. Erlenberg, Hayalet Kasaba, Madenler, Ruinberg, Himmelsdorf gibi haritalar en zorlandıklarım nereye gideceğimi kestiremediklerim bu tankla.

Spartiat777 #16 Posted 24 July 2019 - 02:01 PM

    Captain

  • Player
  • 42285 battles
  • 2,326
  • Member since:
    01-01-2016

View PostinnocenT_deviL, on 24 July 2019 - 03:39 AM, said:

...

 

1-4'ü 175 delişli topuyla da oynadın mı? Ben bir önceki ağacın tepesi etkinliğindeyken almış, hiç serbest kredim yokken mecburen epeyce öyle oynamıştım. Sonra etkinlik bitti, tank bitmedi; birkaç ay sonra serbestle fulleyip oynadım ve o farkı görünce güzel gelmeye başlamıştı. Yine de T-10 daha güzel.

 



SupremeMaster #17 Posted 24 July 2019 - 02:37 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 38214 battles
  • 1,151
  • [M-O-M] M-O-M
  • Member since:
    06-05-2011
Tankın tek sıkıntısı ince bi dengede durması. Yani demek istediğim top 9. seviyede 130mm çin topu olduğu içan biraz yalpalama ve uzun aim sıkıntısına sahip fakat öteyandan aşırı mobil ve ortalama zırha sahip tank olunca dursan sıkıntı hareket etsen sıkıntı. Oyüzden bazen top tarafından trollenebilirsin, ama öbür türlü oynadığım maçları hatırlıyorum. Tankın grindı bittikten sonra sırf gaza basarak 4k hasar atıp ölüyordum acaip bi makine idi.

innocenT_deviL #18 Posted 24 July 2019 - 02:42 PM

    Major

  • Player
  • 31478 battles
  • 2,657
  • Member since:
    10-18-2015

View PostSpartiat777, on 24 July 2019 - 04:01 PM, said:

 

1-4'ü 175 delişli topuyla da oynadın mı? Ben bir önceki ağacın tepesi etkinliğindeyken almış, hiç serbest kredim yokken mecburen epeyce öyle oynamıştım. Sonra etkinlik bitti, tank bitmedi; birkaç ay sonra serbestle fulleyip oynadım ve o farkı görünce güzel gelmeye başlamıştı. Yine de T-10 daha güzel.

 

 

Yok, 110'un 217 mi ne delen son topuyla oynadım neyse ki stok sürecini.

Servances #19 Posted 24 July 2019 - 11:03 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 18239 battles
  • 68
  • [DR3DD] DR3DD
  • Member since:
    11-21-2016

Son motoru ben de açmadım 20 beygir gücü için 46k değmez. Ama donanımla oynamanı tavsiye ederim. Başlarda beni de kanser etti sonradan alıştım. IS-7 veya rus orta tanklarıyla namluyu eğebildiğim yerlerde bu tankla kesinlikle oynayamıyorum. Aradaki 1 derecelik gun depression farkını bun tankla bariz deneyimlemiş oldum.

 

Belki yanlış düşünüyorum ama bana göre gövde zırhı zayıf geldi, belki de şu an ki metada böyle. Bir de her maç neredeyse mühimmatımdan vuruluyorum. Zaten 11,8 saniyede yüklüyor, mühimmattan hasar alınca topçu gibi bekliyorum öyle bir kenarda. Çoğu zaman en önde değil de etliye sütlüye karışmadan sniper modunda oynamak daha faydalı. :bush:Bire bir de düşman tanklarını orta tank olsun ağır olsun karşılayamıyorsun. Çok rahat deliyorlar.

 

Hesabında ne kadar %300'lük deneyim yedeği varsa aktif edip oyna  :great:


Edited by Servances, 24 July 2019 - 11:05 PM.


BlurSide #20 Posted 24 July 2019 - 11:10 PM

    Corporal

  • Player
  • 12817 battles
  • 110
  • [EZ-] EZ-
  • Member since:
    06-22-2016
dediğin gibi çok ezyet ama motor hariç fulledikten sonra 10 15 maç attınmı ısınıyorsun ben sizler gibi yıllar görmüş iyi bir oyuncu değilim ama beni bile 2500 wn ile oynattıysa meret son 30 maçında bence iyidir ya. en azından hata affediyor ama full motor yiyor o ayrı mevzu yinede 5A için sabret derim.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users