Jump to content


DP Ateşi: Bonuslar Sürümü


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

Community #1 Posted 15 November 2019 - 10:00 AM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 35,766
  • Member since:
    11-09-2011
Sevilen DP Ateşinin bu yükseltilmiş sürümünün tadını çıkarın.

Haber ögesinin tam metni

ATHELON_ #2 Posted 15 November 2019 - 10:24 AM

    Warrant Officer

  • Player
  • 34453 battles
  • 857
  • [RTRO] RTRO
  • Member since:
    08-04-2013
Tam arzu ettiğim gibi bir deneyim bonusu uygulaması olmuş. Güzel olmuş tebrikler.

Cihan_Yaman #3 Posted 15 November 2019 - 12:59 PM

    Private

  • Player
  • 20075 battles
  • 10
  • Member since:
    08-14-2016
her günün ilk zaferine 2 kat deneyim zaten var

onnoZZ #4 Posted 15 November 2019 - 01:56 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 32454 battles
  • 913
  • [CMPLX] CMPLX
  • Member since:
    08-14-2015

View PostCihan_Yaman, on 15 November 2019 - 12:59 PM, said:

her günün ilk zaferine 2 kat deneyim zaten var

 

 

Şşşt, Çaktırma.:hiding:



zontaaaaa #5 Posted 15 November 2019 - 02:02 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 28811 battles
  • 351
  • [T1923] T1923
  • Member since:
    05-18-2012

View PostonnoZZ, on 15 November 2019 - 02:56 PM, said:

 

 

Şşşt, Çaktırma.:hiding:

 

Aynen, kimse ses çıkartmasın :bush:



vuque #6 Posted 15 November 2019 - 02:59 PM

    Community Manager

  • WG Staff
  • 19638 battles
  • 4,388
  • [TAF-G] TAF-G
  • Member since:
    08-05-2010
:hiding:

BERKAY_TR_ #7 Posted 16 November 2019 - 09:12 PM

    Private

  • Player
  • 11833 battles
  • 19
  • Member since:
    03-27-2016
bişi sorcam kazandığımız dp ler hangi araca geliyor nereden bileceğiz 

Bagora #8 Posted 16 November 2019 - 09:20 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 52146 battles
  • 7,705
  • [CMPLX] CMPLX
  • Member since:
    10-10-2013

View PostCihan_Yaman, on 15 November 2019 - 11:59 AM, said:

her günün ilk zaferine 2 kat deneyim zaten var


eskiden her haftasonu 3x filan olurdu daha sonra bu standart 3x olayını hafta sonu özel 3x etlinliği diye lanse etmeye başladılar ilk seferlerde senn gibi bi kaç kişi" la zaten her haftasonu oluyo niye reklamını yapıyonuz" dedi ve standart olmaktan çıkıp ara ara olur oldu, umarım tarih tekrar etmez ve 6-7 ay sonra günün ilk zaferine verilen 2x standart olmaktan çıkmaz :)



l3oomerangg #9 Posted 16 November 2019 - 09:34 PM

    Captain

  • Player
  • 47361 battles
  • 2,432
  • [FATIH] FATIH
  • Member since:
    05-17-2013

View PostBagora, on 16 November 2019 - 11:20 PM, said:


eskiden her haftasonu 3x filan olurdu daha sonra bu standart 3x olayını hafta sonu özel 3x etlinliği diye lanse etmeye başladılar ilk seferlerde senn gibi bi kaç kişi" la zaten her haftasonu oluyo niye reklamını yapıyonuz" dedi ve standart olmaktan çıkıp ara ara olur oldu, umarım tarih tekrar etmez ve 6-7 ay sonra günün ilk zaferine verilen 2x standart olmaktan çıkmaz :)

 

Yalnız buradaki günün ilk zaferi çarpanı değil, her zafere x2 çarpanı arada fark var...

 

Ayrıca cadılar bayramı telafi olayı da yalan oldu. Haftasonu verilen etkinlikleri aldılar cadılar bayramı telafisi diye sundular, sonra onları da ne yaptılar belli değil...

 

 


Edited by l3oomerangg, 16 November 2019 - 09:35 PM.


Bagora #10 Posted 16 November 2019 - 09:45 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 52146 battles
  • 7,705
  • [CMPLX] CMPLX
  • Member since:
    10-10-2013

View Postl3oomerangg, on 16 November 2019 - 08:34 PM, said:

 

Yalnız buradaki günün ilk zaferi çarpanı değil, her zafere x2 çarpanı arada fark var...

 

Ayrıca cadılar bayramı telafi olayı da yalan oldu. Haftasonu verilen etkinlikleri aldılar cadılar bayramı telafisi diye sundular, sonra onları da ne yaptılar belli değil...

 

 

x2 DP
Her araçta günün ilk zaferinize
 
yok abi bildiğin günün ilk zaferi yazıyor (resimde bulunan 2x e tıkladım sayfada başka yerde söylediğin şekilde yazıyorsa görmedim)
 
edit:

Komutanlar!

Yakından tanıdığınız ve sevdiğiniz DP Ateşi bu Kasım ayında dönüyor, ancak bir değişiklik var. İlk zaferleriniz için verilen çifte DP bonusu ve bir günlük ücretsiz World of Tanks Premium Hesap içeren yeni bir görev sayesinde daha fazla ödül ayağınıza geliyor. 16 Kasım 08:00 ile 19 Kasım 08:00 (TSİ) tarihleri arasında tüm bu değerli yıldızları kapın ve DP'den Serbest DP'ye daha iyi dönüşüm oranından en iyi şekilde faydalanın.

 

yukardaki yazıyada baktım sanırım sadece ilk zafer için


Edited by Bagora, 16 November 2019 - 09:46 PM.


l3oomerangg #11 Posted 16 November 2019 - 10:04 PM

    Captain

  • Player
  • 47361 battles
  • 2,432
  • [FATIH] FATIH
  • Member since:
    05-17-2013

View PostBagora, on 16 November 2019 - 11:45 PM, said:

x2 DP
Her araçta günün ilk zaferinize
 
yok abi bildiğin günün ilk zaferi yazıyor (resimde bulunan 2x e tıkladım sayfada başka yerde söylediğin şekilde yazıyorsa görmedim)
 
edit:

Komutanlar!

Yakından tanıdığınız ve sevdiğiniz DP Ateşi bu Kasım ayında dönüyor, ancak bir değişiklik var. İlk zaferleriniz için verilen çifte DP bonusu ve bir günlük ücretsiz World of Tanks Premium Hesap içeren yeni bir görev sayesinde daha fazla ödül ayağınıza geliyor. 16 Kasım 08:00 ile 19 Kasım 08:00 (TSİ) tarihleri arasında tüm bu değerli yıldızları kapın ve DP'den Serbest DP'ye daha iyi dönüşüm oranından en iyi şekilde faydalanın.

 

yukardaki yazıyada baktım sanırım sadece ilk zafer için

 

Muhtemelen her zamanki WG tercüme sorunu. Ben habere bakmadım açıkçası, oyun içerisindeki görev her zafer için x2 görevi... 

 

 



Bagora #12 Posted 16 November 2019 - 10:25 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 52146 battles
  • 7,705
  • [CMPLX] CMPLX
  • Member since:
    10-10-2013

View Postl3oomerangg, on 16 November 2019 - 09:04 PM, said:

 

Muhtemelen her zamanki WG tercüme sorunu. Ben habere bakmadım açıkçası, oyun içerisindeki görev her zafer için x2 görevi... 

 

 


he iyi o zaman :)



BERKAY_TR_ #13 Posted 16 November 2019 - 11:36 PM

    Private

  • Player
  • 11833 battles
  • 19
  • Member since:
    03-27-2016

View PostBERKAY_TR_, on 16 November 2019 - 09:12 PM, said:

bişi sorcam kazandığımız dp ler hangi araca geliyor nereden bileceğiz 

birisi cevaplayabilirmi ?



Mellqart #14 Posted 16 November 2019 - 11:38 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 4552 battles
  • 783
  • [SADCR] SADCR
  • Member since:
    10-24-2019

View PostBERKAY_TR_, on 17 November 2019 - 01:36 AM, said:

birisi cevaplayabilirmi ?

 

görevi tamamladıgın araca






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users