Jump to content


Artık benim de bir traktörüm varrr

xD

  • Please log in to reply
11 replies to this topic

SupremeMaster #1 Posted 04 January 2020 - 07:44 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 44461 battles
  • 1,555
  • [EDBFE] EDBFE
  • Member since:
    06-05-2011
Spoiler

 

Ulan bunun vergisi ne kadardır allahbilir benzin de yetmez buna...



Bagora #2 Posted 04 January 2020 - 07:58 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 49049 battles
  • 7,052
  • [TOHAT] TOHAT
  • Member since:
    10-10-2013
Helal olsun inşallah bi gün benmde olur :D , boş donanım slotuna bi burgu çubugu yakışır :D

BarzoStrikesAgain #3 Posted 04 January 2020 - 08:03 PM

    Sergeant

  • Player
  • 17380 battles
  • 207
  • [TAF-G] TAF-G
  • Member since:
    03-23-2013

Öff çakma unikornlar paket yandı buralar.

 



SupremeMaster #4 Posted 04 January 2020 - 08:13 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 44461 battles
  • 1,555
  • [EDBFE] EDBFE
  • Member since:
    06-05-2011

View PostBagora, on 04 January 2020 - 09:58 PM, said:

Helal olsun inşallah bi gün benmde olur :D , boş donanım slotuna bi burgu çubugu yakışır :D

 

diskli pulluk takacağım mayınları da temizler.



Bagora #5 Posted 04 January 2020 - 08:16 PM

    Lieutenant General

  • Player
  • 49049 battles
  • 7,052
  • [TOHAT] TOHAT
  • Member since:
    10-10-2013

View PostSupremeMaster, on 04 January 2020 - 07:13 PM, said:

 

diskli pulluk takacağım mayınları da temizler.

şemsiye tak artyden korusun :D



HurricaneRubinCarter #6 Posted 04 January 2020 - 08:18 PM

    Corporal

  • Player
  • 646 battles
  • 193
  • [TOHAT] TOHAT
  • Member since:
    03-27-2019
Golt yiyo mu bu?

amistad77 #7 Posted 04 January 2020 - 08:37 PM

    Colonel

  • Player
  • 75287 battles
  • 3,575
  • Member since:
    08-09-2012


SupremeMaster #8 Posted 04 January 2020 - 08:47 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 44461 battles
  • 1,555
  • [EDBFE] EDBFE
  • Member since:
    06-05-2011

View PostHurricaneRubinCarter, on 04 January 2020 - 10:18 PM, said:

Golt yiyo mu bu?

oo hemde alasını yiyo. Ama şöyle söyleyim tankın arka zırhı çok zayıf yahuu.

View Postamistad77, on 04 January 2020 - 10:37 PM, said:

restini görüyorum



amistad77 #9 Posted 04 January 2020 - 09:21 PM

    Colonel

  • Player
  • 75287 battles
  • 3,575
  • Member since:
    08-09-2012

View PostSupremeMaster, on 04 January 2020 - 10:47 PM, said:

restini görüyorum

 

Bu traktörle çıkma karşıma 5 as var elimde :teethhappy::trollface::izmena::arta:

Spoiler

 



SupremeMaster #10 Posted 04 January 2020 - 09:31 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 44461 battles
  • 1,555
  • [EDBFE] EDBFE
  • Member since:
    06-05-2011

View Postamistad77, on 04 January 2020 - 11:21 PM, said:

 

Bu traktörle çıkma karşıma 5 as var elimde :teethhappy::trollface::izmena::arta:

Spoiler

 


Senin mermi yere düşene kadar ben çıkar başka oyuna girerim zaten. Nasıl canın istiyor da 2 mark takacak kadar oynuyorsun bu aptal topçuyu :) Şahsen ben bat chat 155 seviyorum.



l3oomerangg #11 Posted 04 January 2020 - 11:06 PM

    Captain

  • Player
  • 43801 battles
  • 2,365
  • [FATIH] FATIH
  • Member since:
    05-17-2013
Hayırlı olsun yavru. Darısı olmayanların başına. Hoş ben harekat görevlerini kasmıyorum, daha çok prelerini isteğime göre kullanıyorum ama benimde olur elbet bir gün :)

SupremeMaster #12 Posted 05 January 2020 - 01:00 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 44461 battles
  • 1,555
  • [EDBFE] EDBFE
  • Member since:
    06-05-2011

View Postl3oomerangg, on 05 January 2020 - 01:06 AM, said:

Hayırlı olsun yavru. Darısı olmayanların başına. Hoş ben harekat görevlerini kasmıyorum, daha çok prelerini isteğime göre kullanıyorum ama benimde olur elbet bir gün :)


Bir gün elbet olur be abi. Benim için de geçen sana hayal gibiydi. Ama sen hiç bi seviye tankı satmadığın için çoğu görevde avantajın olacak.







Also tagged with xD

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users