Jump to content


Donanım 2.0 Geldi!


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

Far_Beyond_Driven #21 Posted 31 July 2020 - 05:35 PM

    Major

  • Player
  • 36327 battles
  • 2,547
  • [TOHAT] TOHAT
  • Member since:
    09-21-2016
Olay su:Eski donanimlar yeni muadillerine otomatikman donusturulecek.Sadece eskiden altinsiz sokulen kamodur durbundur bunlarda artik altinla sokulecek bunlari onceden cikarin diyor yani

Gurcell #22 Posted 31 July 2020 - 05:42 PM

    Private

  • Player
  • 60898 battles
  • 31
  • [TAF-G] TAF-G
  • Member since:
    05-29-2012

vuque

Selamlar, garajimda 347 adet tank var ve 200 yakininda donanim takili. Ben ve benim gibi 8 yilini bu oyuna harcamis insanlarin emegini bosa atmadan zararimizi karsilayacak bir cozum sunabilir misiniz?



MaliceApsa #23 Posted 31 July 2020 - 06:15 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 5445 battles
  • 69
  • [BABA] BABA
  • Member since:
    03-15-2020

View PostinnocenT_deviL, on 31 July 2020 - 07:25 PM, said:


Sende takılı olan Düşey Dengeleyici otomatikman Düşey Sabitleyici olacak zaten. Sökmene gerek yok, bir kaybın yok. Hiçbirini sökme boşa altın harcarsın.

Evet haklısın. Düzgün okumamışım. Elimdeki donanım yenisi ile değişecek ve depoda olacak. Sadece Bazı ekipmanların sınıfı değişiyor.  Bu sınıf değişikliği yüzünden yeni ekipman satın almak gerekibilir tanka. . Tvp ye değişen sınıf ekipmanı deflnk gelecek mi bilmiyorum



deepblue_dark #24 Posted 31 July 2020 - 06:24 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 26741 battles
  • 72
  • [CURE] CURE
  • Member since:
    08-30-2016

13k altın verdim battle pass muhabbetine. Sırf kayra donanımları alabilmek için. Çünkü iyileştirilmiş donanımı sökmek için 200 tahvil aşırı fazla. 10 altına mis gibi marklayacağım veya istediğim tanka sök tak yapıyodum.

 

AMACINIZ NE AMACINIZ?????

 

Baştan böyle olacak deseydiniz ne battle pass şeysi alırdım ne de kayra donanım almaya uğraşırdım. [edited]


Edited by Spartiat777, 31 July 2020 - 07:58 PM.
uygunsuz ifade


Sharp1903 #25 Posted 31 July 2020 - 06:34 PM

    Major

  • Player
  • 40822 battles
  • 2,668
  • [KAZMA] KAZMA
  • Member since:
    01-10-2014
Kafanıza göre tank nerfleyip buffluyorsunuz, kafanıza göre donanım sistemini değiştiriyorsunuz. Ondan sonra da " biz oyuncuların görüşlerini ciddiye alıyoruz " diyorsunuz. Hadi canım siz de :sceptic:

MaliceApsa #26 Posted 31 July 2020 - 06:34 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 5445 battles
  • 69
  • [BABA] BABA
  • Member since:
    03-15-2020
Peki bu savaş kartı gelen donanımlara ne olacak ? Ben 5000 tahvile havalandırma da almıştım mesela

Edited by MaliceApsa, 31 July 2020 - 06:35 PM.


Spartiat777 #27 Posted 31 July 2020 - 06:46 PM

    Brigadier

  • Moderator
  • 49648 battles
  • 4,167
  • Member since:
    01-01-2016

View Postankara1907, on 31 July 2020 - 07:20 PM, said:

Krediyle Sökme Kiti paketlerinde;

 bir hesap için yukarıda gösterilen tablodakilerin hepsini alabilme imkanına sahip olunacak mı? 
Eğer ki 3 paketin 3'ünü de satın alabiliyorsak 4 milyon krediye 90 tane sökme kiti ayrıca 7 gün boyunca günlük görev yaparaktan 30 sökme kiti toplamda 120 tane sökme kitine sahip olunacaktır.

 

 

"Hesap başı mevcudiyet" dediği bir hesabın satın alabileceği miktar zaten ama 4 milyon kredi tutmuyor. 5'lik paketten 3 tane, diğer paketlerden birer tane, toplamda 3,396,500 krediye 90 sökme kiti alınıyor. Ancak görevlerden gelecek olan 30 değil, 21. Bu 2 yolla toplamda 111 kit elde edilebiliyor. 30 da kendi verdikleri var, toplam 141.

 

PAKET

MALİYET (KREDİ)

HESAP BAŞI MEVCUDİYET

5 Sökme Kiti

215.500

3

25 Sökme Kiti

1.000.000

1

50 Sökme Kiti

1.750.000

1



NukleerDasHackliDede #28 Posted 31 July 2020 - 07:46 PM

    Private

  • Player
  • 1164 battles
  • 6
  • Member since:
    07-19-2020

View Postankara1907, on 31 July 2020 - 05:31 PM, said:

Sherman DD sanırım istediğin şey

şu demek istediğim yani  tarihi  gerçekçiliği de var ;

 

 

 



tanyas #29 Posted 31 July 2020 - 09:17 PM

    Private

  • Player
  • 17961 battles
  • 10
  • [PATRN] PATRN
  • Member since:
    10-22-2012
Top sürgüsü ve düşey dengeleyici oyundan kaldırılmadığı sürece bu gelen bütün donanımlar anlamsız olur. Şahsen sürgü ve düşey dengeleyiciyi ne olursa olsun hiçbir tankımdan çıkarmam.

Jarnnac #30 Posted 02 August 2020 - 03:41 PM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 28589 battles
  • 435
  • [CYLK] CYLK
  • Member since:
    02-02-2018
Abi tarih belirtmemişler hiç bir yerde? Geldi de ne zaman geldi? Geldiyse gelmiştir, gelmemişse gelmemiştir. Geldi mi gelmedi mi ?

innocenT_deviL #31 Posted 03 August 2020 - 06:47 PM

    Colonel

  • Player
  • 38553 battles
  • 3,652
  • [CMPLX] CMPLX
  • Member since:
    10-18-2015
Sökmeyi düşündüğünüz donanımlarınızı bu gece 03:30'dan önce sökün o saatten sonra oyuna giriş yapamayacaksınız güncellemeden dolayı. Güncelleme de yarın öğlen geliyor (muş). 

SerKaN_2013 #32 Posted 03 August 2020 - 09:39 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 38387 battles
  • 91
  • Member since:
    07-12-2013
Slotlar arasında geçişler ücretsiz mi acaba? Bonuslardan gereği gibi faydalanmak istiyorum ama her tankta misal rammer farklı konumda... umarım ücretsizdir.

Spartiat777 #33 Posted 03 August 2020 - 10:05 PM

    Brigadier

  • Moderator
  • 49648 battles
  • 4,167
  • Member since:
    01-01-2016

View PostSerKaN_2013, on 03 August 2020 - 11:39 PM, said:

Slotlar arasında geçişler ücretsiz mi acaba? Bonuslardan gereği gibi faydalanmak istiyorum ama her tankta misal rammer farklı konumda... umarım ücretsizdir.

 

Haberin son paragrafında şöyle diyor:

Block Quote

 Ek olarak her türden donanım ve sarf malzemesi "sürükle-bırak" özelliğine sahip olacak. Bu sayede nesnelerle daha kolay bir şekilde etkileşime geçebilecek, daha da önemlisi, donanım ve sarf malzemelerini yuvadan yuvaya taşırken kaynak kullanmak zorunda kalmayacaksınız.

 

 



L3GACY #34 Posted 04 August 2020 - 01:39 AM

    Staff Sergeant

  • Player
  • 27238 battles
  • 375
  • [_T-W_] _T-W_
  • Member since:
    03-09-2014

View PostSerKaN_2013, on 03 August 2020 - 09:39 PM, said:

Slotlar arasında geçişler ücretsiz mi acaba? Bonuslardan gereği gibi faydalanmak istiyorum ama her tankta misal rammer farklı konumda... umarım ücretsizdir.

Takip ettiğim yayıncılar yuvadan yuvaya taşırken ücret ödemiyordu sanırım öyle.
Ayrıca 

View PostSpartiat777, on 03 August 2020 - 10:05 PM, said:

 

Haberin son paragrafında şöyle diyor:

 

 Ek olarak her türden donanım ve sarf malzemesi "sürükle-bırak" özelliğine sahip olacak. Bu sayede nesnelerle daha kolay bir şekilde etkileşime geçebilecek, daha da önemlisi, donanım ve sarf malzemelerini yuvadan yuvaya taşırken kaynak kullanmak zorunda kalmayacaksınız.

 



___ONURZM___ #35 Posted 04 August 2020 - 03:28 PM

    Corporal

  • Player
  • 11319 battles
  • 146
  • [SNAKY] SNAKY
  • Member since:
    11-17-2017
Mini map komutları çok tuhafıma gitti  uzun bi süre alışabiliceğimide sanmıyorumm (. teşekkür ederim , seni takip ediyorum beni takip edermisin falan :teethhappy:)

innocenT_deviL #36 Posted 04 August 2020 - 03:46 PM

    Colonel

  • Player
  • 38553 battles
  • 3,652
  • [CMPLX] CMPLX
  • Member since:
    10-18-2015

View Post___ONURZM___, on 04 August 2020 - 05:28 PM, said:

Mini map komutları çok tuhafıma gitti  uzun bi süre alışabiliceğimide sanmıyorumm (. teşekkür ederim , seni takip ediyorum beni takip edermisin falan :teethhappy:)

[edited]... bunuda eklerlerse süper olacak :trollface:

 

ek: la bunun yeri donanım mı benide yakacan şimdi ne dağıtıyon konuyu :trollface:


Edited by Spartiat777, 04 August 2020 - 03:54 PM.
uygunsuz ifade


___ONURZM___ #37 Posted 04 August 2020 - 05:10 PM

    Corporal

  • Player
  • 11319 battles
  • 146
  • [SNAKY] SNAKY
  • Member since:
    11-17-2017

View PostinnocenT_deviL, on 04 August 2020 - 03:46 PM, said:

ek: la bunun yeri donanım mı benide yakacan şimdi ne dağıtıyon konuyu :trollface:

 

Haklısın abi o konuyada gelicek olursak bi ton insan gelişmiş donanım umuduyla gelişmiş kart satın aldı . Karşılığında Kayra adı altında 3 milyon oyun parası ile  yükseltilebilen bir icat çıkardılar sesimiz o zaman gür çıksa o verdiğimiz oyun parasını tartışma konusu yapabilsek şuan konu buralara gelmezdi .

@l3oomerangg reisin dediği gibi wot her geçengün kısmaya başlamış galiba . şuda bi gerçek ne kadar dır dır etsekde bu oyunu oynuyoruz o yüzden geçmiş olsun hepimize kral :hiding:



SENTENCED_ #38 Posted 04 August 2020 - 06:57 PM

    Corporal

  • Player
  • 42717 battles
  • 167
  • [THYKE] THYKE
  • Member since:
    01-06-2017
Orta tanklarda 1. slot'da yalnızca hareketlilik olması bence o tank türünün çok yönlülüğüne uymamış.
Zira bu tür tanklarda genelde tercih edilen donanım sürgü, düşey dengeleyici ve optik şeklinde. Bu üç "en çok tercih edilen" donanım da hiçbir şekilde ilk slota uygun değil. Dönüş hızı veya hızlanmayı arttıran donanımlar da sürgü, dd ve optik varken de yine çok tercih edilmeyecek.
Ağır tanklar da çok çeşitli ve hepsinde dayanıklılık ön planda değil. Hatta dayanıklılık ile ilgili donanımları sadece type 5, maus gibi arty magnet tankları olanlar tercih edecektir.
Tüm türlerde olduğu gibi havalandırma yine ilk slota uyuyor fakat ateş gücü ağır tank için dayanıklılık kadar önemli. O yüzden dayanıklılığa ek olarak da ateş gücü eklenebilir ağır tanklara.


 

deepblue_dark #39 Posted 05 August 2020 - 12:16 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 26741 battles
  • 72
  • [CURE] CURE
  • Member since:
    08-30-2016

Türk yayıncı kardeşlerime şimdiden geçmiş olsun. Değerli wot türk alemi 7-8 senede eski sistemi çözememişti zaten yayınlarda bi sürü donanım soruları geliyodu. Şimdi donanımlar elden geçti falan bunu anlamak da 4-5 sene sürer en az. Botoş kardeşim kendini “abi scorpion a can puanı donanımı takılır mı” gibi sorulara hazırla :)

 

Oyun zaten karmaşık ıvır zıvır bi sürü şey var.

Ne oynuyosun donanımla

 



hilmi3x #40 Posted 06 August 2020 - 12:57 PM

    Private

  • Player
  • 12897 battles
  • 3
  • [ABI] ABI
  • Member since:
    05-07-2012
Yahu sadece biri bana şunu açıklasın Allah rızası için kafayı yiyeceğim. Örneğin daha önceki sisteme uygun şekilde orta tankta taktığım top sürgüsü neden yeni güncelleme ile tank ile uyumsuz diye uyarılıp ücretsiz sökülmesine izin veriliyorda neden ben tekrar gümüş ile yeni sürgü alıyorum ya neden. Bunu neden otomatik şekilde dönüştürmediniz ya. Ben neden [edited] bir güncelleme sonrası 6milyon gümüş ödüyorum ya. Ben 10 seviye tank alacakken neden elimdeki tankları yeni [edited] sisteme uyması için yeniden yapılandırıp, kullanıyorum o parayı. Takılacak şey belli eski, o tanka uygun olmayan bir parça varsa yeni sistemde, neden doğrusuna otomatik çevirmiyoruzda onu depoya gönderip tekrar satın alıyorum ya NEDENNNNNNNNNN.

Edited by Spartiat777, 06 August 2020 - 01:43 PM.
uygunsuz ifadeler





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users