Jump to content

statistiks

• This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

blackacekill #1 Posted 28 September 2020 - 08:55 AM

Private

• Player
  • 42976 battles
  • 1

ik speel al 8 jaar dit spel heb veel geld ingestoken maar wat er nu is met dit spel ,Afgelopen 4 maanden zijn de statistiken zo slecht ik verlies de hele tijd . Wat ik ook doe veel dameg  of veel kils  het maakt niet uit verlisen ga ik toch , 

Kolonel_Frikandel #2 Posted 03 January 2021 - 03:39 PM

Private

• Player
  • 24902 battles
  • 13
  • [D-W-] D-W-

Ik heb hetzelfde.
Iets is er inderdaad gedaan.
Maakt niet uit welke tank ik pak,wat mijn crewskills zijn,hoe ik ook probeer te spelen en ook niet welke map ik krijg.
Niks maakt het uit.
Wat me wel opvalt is dat mijn stats zeer laag gehouden worden,dat ik nooit eens een echt lekkere battle meer mag doen met minimaal 3-3500dmg en nooit meer een ace schiet.
Zeker niet als er missies moeten worden gedaan en al helemaal niet als ik dan ook nog eens reserves aanzet.
Wel heel erg vreemd en typisch als je het mij vraagt.
Ik heb ook met andere clanmembers gespeeld die veel betere/hogere stats dan ik hebben en wat blijkt???
Meestal speel ik gelijkwaardig en soms zelfs beter dan hun....Ik zit dan vaak ook langer in het spel,doe meer damage,meer spotting,bounce meer en noem maar op maar mijn xp die ik dan krijg blijft laag en zo worden mijn stats laag gehouden.
Speel ik alleen word ik vaak al gespot en kapotgeschoten voordat ik ook maar amper iets heb kunnen doen (8-1200dmg max) en dan win ik.......Doe ik tussen de 1200 en 2100dmg verlies ik en scores rond of boven de 3000dmg kan ik tegenwoordig alleen nog maar van dromen.
Iets is er inderdaad gebeurd/veranderd zodat de stats/winrate van sommige spelers systematisch laag worden gehouden en van anderen weer hoger tot hoog.

Ik baal hier echt enorm van.
Ik word dan ook altijd gezien als de noob van de teams terwijl ik er zelf niks aan kan doen.
Hoe ik ook probeer te spelen,met welke tank,crewskills,ongeacht welke map,,welke equipment....Het maakt niet meer uit.
Iets is er veranderd en het is niet meer bepaald leuk op deze manier,dat weet ik wel.

unhappy__bunny #3 Posted 25 January 2021 - 04:48 PM

Major General

• Moderator
  • 23406 battles
  • 5,534
  • [-OC-] -OC-
closed because not in the correct language.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users