Jump to content


Miłe oferty dla Waszego konta


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

Community #1 Posted 12 May 2021 - 06:00 AM

    Sergeant

  • Content Team
  • 0 battles
  • 38,859
  • Member since:
    11-09-2011
Zróbcie zapasy kredytów, złota i czasu konta premium z tymi trzema wspaniałymi zestawami.

Pełna treść wiadomości

Kot_04 #2 Posted 12 May 2021 - 06:57 AM

    General

  • Player
  • 30698 battles
  • 8,548
  • Member since:
    01-04-2014

Było.

 



NeoPOLAND #3 Posted 12 May 2021 - 07:01 AM

    Captain

  • Player
  • 60819 battles
  • 2,062
  • [78679] 78679
  • Member since:
    05-06-2012

Nie dzięki złota mam JESZCZE 345k ... chyba ktoś nie przemyślał by wyciągnąć z czarnego rynku... 

 

Srebra ubyło 100k ale już nadrobione dzięki dużo waszych rezerw,  dodatkowych funduszy z premium ufff wylewa się 

 

Wiec nie brałbym tego waszego zestawu za darmo bo PO CO ? 

 

 


Edited by NeoPOLAND, 12 May 2021 - 10:53 AM.


Vroobelek #4 Posted 12 May 2021 - 07:07 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 25208 battles
  • 1,560
  • [WW3] WW3
  • Member since:
    03-10-2016
Sprzedaż kredytów za gotówkę: "powinni tego zabronić".

profes79 #5 Posted 12 May 2021 - 08:52 AM

    Field Marshal

  • Player
  • 28340 battles
  • 12,752
  • [_CHS_] _CHS_
  • Member since:
    05-02-2012
Jeszcze trochę i zaczną sprzedawać pakiety expa.

Polish_Badger #6 Posted 12 May 2021 - 09:04 AM

    Lieutenant

  • Player
  • 31976 battles
  • 1,698
  • Member since:
    04-20-2013

View Postprofes79, on 12 May 2021 - 08:52 AM, said:

Jeszcze trochę i zaczną sprzedawać pakiety expa.


To już sprzedają x5 za zwycięstwo ale weź tu wygraj coś :teethhappy:

View PostNeoPOLAND, on 12 May 2021 - 07:01 AM, said:

Nie dzięki złota mam JESZCZE 345k ... chyba ktoś nie przemyślał by wyciągnąć z czarnego rynku... 

 

Srebra ubyło 100k ale już nadrobione dzięki dużo waszych rezerw,  dodatkowych funduszy z premium ufff wylewa się 

 

Wiedz nie brałbym tego waszego zestawu za darmo bo PO CO ? 

 

 


Dokładnie :teethhappy: Gold traci na wartości zaraz będą w ofercie pakiety obligacji by w nowym sezonie można było by kupić 907 czy Cziptejny

 

 

Sorry WG ale nie jestem zainteresowany Waszymi pakietami

 

Zresztą miały być dziś jakieś pocztówki i znów nie wypał

https://dailydeals.worldoftanks.eu/pl



Kot_04 #7 Posted 12 May 2021 - 11:15 AM

    General

  • Player
  • 30698 battles
  • 8,548
  • Member since:
    01-04-2014

View PostPolish_Badger, on 12 May 2021 - 09:04 AM, said:

Sorry WG ale nie jestem zainteresowany Waszymi pakietami


Wiemy to.



MeatGun #8 Posted 12 May 2021 - 12:06 PM

    Captain

  • Player
  • 89856 battles
  • 2,075
  • [-SJD-] -SJD-
  • Member since:
    11-26-2012

View PostNeoPOLAND, on 12 May 2021 - 07:01 AM, said:

Nie dzięki złota mam JESZCZE 345k ...

 

 

 

I za to właśnie Cię podziwiamy.

 

 

:B



Rogal_NO #9 Posted 12 May 2021 - 12:42 PM

    Private

  • Player
  • 9971 battles
  • 13
  • [CO0L] CO0L
  • Member since:
    06-13-2016

Nie rozumiem o co chodzi, przecież wordoftanks reklamuje się jako darmowa gra.

'Graj w czołgi za darmo'


Edited by Rogal_NO, 12 May 2021 - 12:45 PM.


Arjos #10 Posted 12 May 2021 - 01:02 PM

    Private

  • Player
  • 34942 battles
  • 8
  • [TSTRM] TSTRM
  • Member since:
    01-23-2017

@Rogal_NO....   och, jak dziecko..... uwierzył reklamie....

Kiedyś już reklamowali emerytury pod palmami, i co ?  Chiba w Palmową Niedzielę.



hutnik13 #11 Posted 12 May 2021 - 01:10 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 25132 battles
  • 619
  • [4FG] 4FG
  • Member since:
    10-25-2013

hahaha oferta zgodna z planem i założeniami :D  Odsysanie kredytów z kont za pomocą: czarnego rynku lub promocji różnego typu a później owa oferta

...banał :D

 



FatalSkullOfTheDeath #12 Posted 12 May 2021 - 01:37 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 34412 battles
  • 1,530
  • [SHEOL] SHEOL
  • Member since:
    03-16-2013

View Posthutnik13, on 12 May 2021 - 01:10 PM, said:

hahaha oferta zgodna z planem i założeniami :D  Odsysanie kredytów z kont za pomocą: czarnego rynku lub promocji różnego typu a później owa oferta

...banał :D

 

To odsysanie jakoś marnie wychodzi. Ja wydałem 152 mln kredytów na CR i wyzerowałem garaż i wszelkie zasoby. 

Do wczoraj wydałem ok. 25 mln kredytów zarobionych po CR, w tym kupiłem nowe X - 3 szt. i nowe IX 2 szt. plus ekwipunek, materiały plus ulepszenie modułów i pozostało ok. 5 mln na bieżące wydatki.

Albo WG zmieni ekonomię dot. kredytów albo da CR częściej niż 1 raz w roku bo kredyty nabijają się dość szybko (nie zużyłem żadnej rezerwy na zarobki po CR).



SARTO87 #13 Posted 12 May 2021 - 02:04 PM

    Corporal

  • Player
  • 25789 battles
  • 140
  • Member since:
    02-10-2013

View PostPolish_Badger, on 12 May 2021 - 08:04 AM, said:

Zresztą miały być dziś jakieś pocztówki i znów nie wypał

https://dailydeals.worldoftanks.eu/pl

 

W sumie oficjalnie niczego nie podawali. A z kodu stronki można wyczytać, że oferty dzienne startują jutro.

 


Edited by SARTO87, 12 May 2021 - 02:04 PM.


Firestart3r #14 Posted 12 May 2021 - 02:04 PM

    Corporal

  • Player
  • 12264 battles
  • 129
  • [_OWLS] _OWLS
  • Member since:
    02-08-2012

View PostFatalSkullOfTheDeath, on 12 May 2021 - 12:37 PM, said:

To odsysanie jakoś marnie wychodzi. Ja wydałem 152 mln kredytów na CR i wyzerowałem garaż i wszelkie zasoby. 

Do wczoraj wydałem ok. 25 mln kredytów zarobionych po CR, w tym kupiłem nowe X - 3 szt. i nowe IX 2 szt. plus ekwipunek, materiały plus ulepszenie modułów i pozostało ok. 5 mln na bieżące wydatki.

Albo WG zmieni ekonomię dot. kredytów albo da CR częściej niż 1 raz w roku bo kredyty nabijają się dość szybko (nie zużyłem żadnej rezerwy na zarobki po CR).

Zaraz zaraz, chcesz powiedzieć, że wznowiłeś grę?

 



hutnik13 #15 Posted 12 May 2021 - 02:18 PM

    Warrant Officer

  • Player
  • 25132 battles
  • 619
  • [4FG] 4FG
  • Member since:
    10-25-2013

View PostFirestart3r, on 12 May 2021 - 01:04 PM, said:

Zaraz zaraz, chcesz powiedzieć, że wznowiłeś grę?

 


Nie! Fatal... jest w grupie 5% graczy, którzy spędzają po 5/h dziennie grając sh8 albo randomy na ósemkach. Mam rację szanowny graczu FatalSkullOfTheDeath ???


Edited by hutnik13, 12 May 2021 - 02:24 PM.


NieposkrzypywanieKSKrz #16 Posted 12 May 2021 - 06:49 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 19538 battles
  • 64
  • [TITNS] TITNS
  • Member since:
    07-04-2015
Nic w nich miłego

x4ec #17 Posted 12 May 2021 - 07:18 PM

    Major General

  • Player
  • 52762 battles
  • 5,353
  • [ROTTN] ROTTN
  • Member since:
    03-26-2016
Nudne

FatalSkullOfTheDeath #18 Posted 12 May 2021 - 07:27 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 34412 battles
  • 1,530
  • [SHEOL] SHEOL
  • Member since:
    03-16-2013

View Posthutnik13, on 12 May 2021 - 02:18 PM, said:


Nie! Fatal... jest w grupie 5% graczy, którzy spędzają po 5/h dziennie grając sh8 albo randomy na ósemkach. Mam rację szanowny graczu FatalSkullOfTheDeath ???

Nie do końca. Mam pracę zdalną. Pracuję zresztą z wielkimi przeprawami, ostatnia taka przerwa trwała ok. 12 lat, inne po np. 3 lata itp.

Nie jestem zarobiony :D

Dzięki temu miałem czas na spacery z psami po 2-3h dziennie, czytanie książek (tysiące tego było), filmy, gry, rozmowy itd. w dobie pandemii zaś mam czas na WoT i inne gry.

Dziś czytam i oglądam mniej - być może czas na kolejnego psa i 15 lat będzie zajęte :)

 



maeroxxx #19 Posted 12 May 2021 - 07:30 PM

    Second Lieutenant

  • Player
  • 86266 battles
  • 1,336
  • [MT67] MT67
  • Member since:
    12-26-2012
dzięki WG za wspaniałe, miłe oferty dla mojego konta , Ale moje konto nie potrzebuje wsparcia ,napiszcie oferta dla nowych graczy i będzie git

Edited by maeroxxx, 12 May 2021 - 07:43 PM.


FatalSkullOfTheDeath #20 Posted 12 May 2021 - 07:31 PM

    Lieutenant

  • Player
  • 34412 battles
  • 1,530
  • [SHEOL] SHEOL
  • Member since:
    03-16-2013

View PostFirestart3r, on 12 May 2021 - 02:04 PM, said:

Zaraz zaraz, chcesz powiedzieć, że wznowiłeś grę?

 

Tak. Ok. 25 dni postu wynudziło mnie i wróciłem.

Cyberpunk nienaprawiony czeka. Mass Effect ..cóż jakiś nudnawy się zrobił.

Diablo 3 - tak samo nudny - nawet na hardkorze - czekam na remastera D2.

Generalnie żadna pozycja nie wzbudziła tylu moich emocji co nieszczęsny WoT :)


Edited by FatalSkullOfTheDeath, 12 May 2021 - 07:33 PM.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users