Jump to content

slabe strane tenka

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
13 replies to this topic

_VIHOR_ #1 Posted 19 January 2012 - 03:06 PM

Lance-corporal

• Player
  • 42832 battles
  • 98
Bilo bi dobro kada bi svako po nesto napisao o tenku(bilo svom ili tudjem) i njegovim slabostima,odnosno mijestima gdje ga treba gadjati topom. Dobro bi dosli komentari iskusinijih igrača... Hvala ..

8OJ4N #2 Posted 19 January 2012 - 04:42 PM

First Sergeant

• Player
  • 13334 battles
  • 3,592
  • [G4RDS] G4RDS
Eh... Jesi siguran da hoces da citas 100+ strana texta o tome? Mnogo opsirno ti pitanje!  :D

_VIHOR_ #3 Posted 19 January 2012 - 08:21 PM

Lance-corporal

• Player
  • 42832 battles
  • 98
Naravno,uvijek je lijepo naučiti,a kako sam ja početnik dobro je znati takve stvari ...

8OJ4N #4 Posted 19 January 2012 - 09:03 PM

First Sergeant

• Player
  • 13334 battles
  • 3,592
  • [G4RDS] G4RDS
A za koju si se granu odlucio? Ruska, Njemacka, Americka ili Francuska?

_VIHOR_ #5 Posted 19 January 2012 - 09:33 PM

Lance-corporal

• Player
  • 42832 battles
  • 98
ruska,mada sam kupio kineza i kv 5

zuludo #6 Posted 20 January 2012 - 10:17 AM

Sergeant

• Player
  • 16923 battles
  • 438

View Postbansubic, on 19 January 2012 - 09:33 PM, said:

Sa ruskim topovima gađaj gdje možeš pogoditi samo pazi da gađaš oklop što bliže okomito (90 stupnjeva) i da ne gađaš kupole tenkova.

8OJ4N #7 Posted 20 January 2012 - 11:29 AM

First Sergeant

• Player
  • 13334 battles
  • 3,592
  • [G4RDS] G4RDS
Ako si raspolozen, bansubic, mozemo ugovoriti trening jedan dan. Uzecu svaki tenk sto imam u garazi, a ti ih gadjaj tamo gdje ti govorim (i znam da boli), pa mozes da naucis odmah sve slabosti tih tenkova. Ionako ne igram vise pa bar mogu da pomognem novajlijama.
Za uzvrat, rado bi osvjezio znanje iz slabosti KV 5 i Type 59 tenkova :]

Reci dan i vrijeme pa se vidimo u igri.

Jedini problem: imam samo tenkove sa Americke linije.